Gefeliciteerd -DR- !!

DeletedUser

Guest
Nou hier is dan de lieve kloetinge zoals pot in een bot of welke pot het ook is zegt.

Toch lief dat ik als lieve kloetinge word aangeduid kusje

wat een heerlijke onzin word er hier uitgekraamd door die pot, ik geloof dat hij /zij/ het niet goed in de gaten heeft waar de klepel hangt en daarom maar in het wilde weg wat dingen neer post om vooral intelligent over te komen (wat natuurlijk volledig in het niets is gevallen)
Een fusie tussen DU en DR???? ehhhmmm zal wel:p

Lieve DR leden....ik ben trots op een ieder van jullie DR is een top stam en ben blij en vol trots dat ik daar deel van uit mag maken.

Nu nog een BBQ organiseren heb zin om die hele koe te verorberen jij ook POT???
Moehhhhh zeg de koe :)
lees de post wat aandachter,
ik vermelde ook dat ze leden uitnodigden om de confrontatie te ontwijken ;)

Ik weet wel dat jij überpro bent (L) lieve w20'er
en die BBQ zie ik heus wel zitten hoor! Ik neem de patatjes wel mee :D
 

DeletedUser

Guest
Wonden likken? Welke wonden ? ;)
Loop nog met al men trots rond.

Je lijkt me eerder gefrustreerd hoor. Maar maakt mij niet uit hoor. Ik vind het wel grappig.

En nee het heeft niets met konten schoonlikken te maken. Het is een spel die je op een sportieve manier kunt spelen mét en tégen elkaar.
Daarnaast zal je soms tegenover elkaar komen te staan, soms moet je elkaar de hand reiken om wat te bereiken.
We zijn hier allemaal met 1 doel. Winnen en het spel zo leuk mogelijk te spelen.
Daarom snap ik de frustratie hier niet zo. Naast eeuwige roem op de TW stats heeft het niets meer opgeleverd dan spelplezier.
En daar is waar het om draait..
 

DeletedUser35523

Guest
Als jullie elkaars konten schoonlikken mag ik dat best benoemen hoor.

Dit zijn echter slechts ongefundeerde beschuldigingen en onwaarheden. Je feiten kloppen dus niet en zijn ook niet onderbouwt. Wat je nu doet is laster plaatsen en de belediging opzoeken. Je doet wat domme krachten doen als ze in een gesprek het onderspit dreigen te delven, ze gaan gooien met beledigingen in de hoop dat de ander boos wordt en het gevecht op zoekt. Helaas Rafinator........dit gaat vandaag niet gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Je lijkt me eerder gefrustreerd hoor. Maar maakt mij niet uit hoor. Ik vind het wel grappig.

En nee het heeft niets met konten schoonlikken te maken. Het is een spel die je op een sportieve manier kunt spelen mét en tégen elkaar.
Daarnaast zal je soms tegenover elkaar komen te staan, soms moet je elkaar de hand reiken om wat te bereiken.
We zijn hier allemaal met 1 doel. Winnen en het spel zo leuk mogelijk te spelen.
Daarom snap ik de frustratie hier niet zo. Naast eeuwige roem op de TW stats heeft het niets meer opgeleverd dan spelplezier.
En daar is waar het om draait..
de enigste die me gefrustreerd lijken zijn jullie.
Jij begon mensen uit te schelden en dergelijke, dus ben ik je maar 'gevolgd' en noemde ik je een bedplasser.
Wat je waarschijnlijk ook nog bent ^-^

daarnaast, niet iedereen speelt tw met hetzelfde doel ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha.. Kom op zeg! Jij speelt zeker om de tijd te doden...
 

DeletedUser

Guest
Dit zijn echter slechts ongefundeerde beschuldigingen en onwaarheden. Je feiten kloppen dus niet en zijn ook niet onderbouwt. Wat je nu doet is laster plaatsen en de belediging opzoeken. Je doet wat domme krachten doen als ze in een gesprek het onderspit dreigen te delven, ze gaan gooien met beledigingen in de hoop dat de ander boos wordt en het gevecht op zoekt. Helaas Rafinator........dit gaat vandaag niet gebeuren.

Beeldspraak is moeilijk he. Voor het geval je het niet weet, kontenlikken staat gelijk aan slijmen, en slijmen is het enige wat ik in dit topic zie, op Pot met Bot en mijn reacties na.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit niet eens in famous. Laat me volkomen koud ;)

En als je om feitjes vraagt, wees dan zeker dat ze er niet zijn jij bedplasser.
v45xfp.png

Zie hier de fusie, of is het louter toeval dat er zoveel leden dezelfde dag weg uit hun stam gaan en naar -dr- komen?
Zelfde met semper, zij zijn ook naar -DR- gekomen (behalve inactievelingen), alleen viddon maakte eerst nog even een tussenstopje bij Narrr!

En dan de laatste stam in het lijstje, was helaas te lui om alles daar nog van op te zoeken, maar het was de stam waarin kloetinge & loseyourmind& ... zaten.

allemaal leden die samen naar -DR- kwamen..

Hoezo zijn dit geen fusies/ recruits om conflicten te vermijden enzovoort..

Rechtopstaand plassen is zeker moeilijk voor jou?

Bekijk eens in wat voor stadium die fusie is geweest? Die fusie voerde wij puur uit omdat wij het als bondgenoten erg goed met elkaar konden vinden.
Semper was geen fusie. En we hebben uberhaupt maar 2 leden van semper binnen gehaald (killrick en tatty)

Ik was al heeel lang in gesprek met kloetinge en loseyourmind kregen we der gratis bij. En we dachten waarom niet?
En 34 heeft ook zeker zijn redenen gehad om -DR- te joinen.

Maar als jij zo'n hoge eisen aan recruiten wil stellen, dan moet je vooral geen stam gaan beginnen vriend ;)
Je doet net alsof het verkeerd is om leden binnen te halen.

Rechtopstaand plassen is zeker moeilijk voor jou?

Nou nou nou jonge, niet zo'n taalgebruik!:mad::mad:
 

DeletedUser35523

Guest
Beeldspraak is moeilijk he. Voor het geval je het niet weet, kontenlikken staat gelijk aan slijmen, en slijmen is het enige wat ik in dit topic zie, op Pot met Bot en mijn reacties na.

Je hebt het niet over kontlikken. Je hebt het over konten schoonlikken......Jammer!

Maar ik slijm niet hoor. -DR- is mijn stam en ik deel in de felicitaties. Jullie reacties, als je het al zo kunt noemen, zijn zoals ik al eerder benoemde slechts ongefundeerde en niet onderbouwde verzinselen. Misschien geplaatst uit rancune of uit oud zeer ik weet het niet. Wat ik slechts wilde meegeven is dat dit niet de plaats daar voor is. Er zijn genoeg plaatsen op het forum om dit te doen. Laat dit topic nu voor felicitaties! Kun je daar niet tegen of gun je het ons niet, kijk dan niet.
 

DeletedUser

Guest
ben je op je kop gevallen?
-DR-
Kan niet vallen ; Alleen zullen er bijzonder veel spelers geïnternd worden in de toekomst (zie stamcluster)

Famous -
Heeft alle leden nodig, is de stam die het dichtste bij de core zit

Grace -
Stam dat op nietsen trekt, heeft hulp nodig van 3 of meerdere stammen bij alles en nog wat.
-- > Penoza, PHX & anderen.

/Care
volkomen onbekend in mijn oren


Grappig dat ik me verschuil.. Wel, ik zeg toch dat je mod slecht werk verricht ;)
misschien moet je eens dieper graven

Ik moet wel bekennen, je bent wel een superheld in rare conclusies trekken :p
 

DeletedUser

Guest
Je hebt het niet over kontlikken. Je hebt het over konten schoonlikken......Jammer!

Maar ik slijm niet hoor. -DR- is mijn stam en ik deel in de felicitaties. Jullie reacties, als je het al zo kunt noemen, zijn zoals ik al eerder benoemde slechts ongefundeerde en niet onderbouwde verzinselen. Misschien geplaatst uit rancune of uit oud zeer ik weet het niet. Wat ik slechts wilde meegeven is dat dit niet de plaats daar voor is. Er zijn genoeg plaatsen op het forum om dit te doen. Laat dit topic nu voor felicitaties! Kun je daar niet tegen of gun je het ons niet, kijk dan niet.
Lord Cederic post dit op het openbare forum, dan kun je van iedereen reacties verwachten, en ook alle soorten reacties. Als je niet tegen kritiek kan, moet je niks op het AF zetten. Verder verzin ik niks, onderbouw ik alles, en is dit wel de plaats voor mijn reacties. Als je alleen felicitaties wilt moet je dit op je stammenforum zetten, dan heb je nergens last van.
Daar ben je vast trots op:eek:
Niet trots genoeg dat ik er een eigen topic over maak, maak je geen zorgen.
 

DeletedUser

Guest
we kunnen gwn beter alle stammen opheffen en in heel w25 free for all spelen:D? is wel gaaf lijkt me
 
Bovenaan