Nilva vs. GoH XL & Mental

Reactiescore
1.089
viel me ook al op
 

DeletedUser3368

Guest
Waarom denk jij te weten wat ik wel en niet op mijn verlanglijstje heb staan?

Ik denk het niet, ik suggereer het ;)!
Maar je mag best je verlanglijstje online gooien. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Een chocolade kerstman misschien?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk het niet, ik suggereer het ;)!
Maar je mag best je verlanglijstje online gooien. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Een chocolade kerstman misschien?

Ik ga vogelvrouw vertellen dat je kerstcadeaus aan andere vrouwen wilt geven hoor!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hoewel ik het eens ben over hoe hij vroeger was, moet ik wel zeggen dat Jeroen nu een zeer aangenaam persoon is om mee te spelen. Gedreven, actief, aardig en tactisch. Simpelweg een prima (co-)speler:)

Ja, verbazend hè? Mensen kunnen veranderen... Zelfs jij zou nog een aangenaam persoon kunnen worden :D

> Lieve lieve *******,

Ik heb de afgelopen dagen niets anders gedaan dan aan je denken. Niet met vreugde maar met kwelling. Kwelling om de pijn die ik je aandoe. Kwelling om de pure verdorvenheid die in me zit. Ik schrijf je op dit ogenblik, wetende dat het voor mij te laat is.

Ik heb tegen je gelogen. De dingen waarmee je me confronteerde. Mijn beste vriendin pleegde vorig jaar zelfmoord, niet vier jaar geleden. Haar naam was ***** van den ******. Niet *******. Ik zal je morgen als ik op mijn laptop ben het overlijdensprentje doormailen, die heb ik in PDF bestand van haar vader gekregen. Ze was mijn eerste vriendinnetje en is op haar 18e overleden. Ze had een vorm van Asperger.

Ik mix graag muziek en heb er heel wat nummers mee gemaakt. Ik ben helaas niet beroemd in Engeland. Evenmin heb ik een platencontract. ***** heet met zijn achternaam ****** (niet ******) en heeft me ooit op het idee gebracht om te gaan mixen. Ik heb hem al een tijd niet meer gesproken. Hij heeft me vaak geholpen maar is niet mijn manager.

De wedstrijd die ik organiseer is door mijzelf opgezet. Aangezien ik dacht niet lang meer te leven heb ik mijn geld opgemaakt aan dat wat ik het fijnst vond: mijn muziek. Zodra ik het prijzengeld overhandig aan de winnares heb ik niets meer. Ik dacht te sterven maar de medicatie werkt buitengewoon goed.

Deze wedstrijd is me echter zwaar gevallen, want ik leerde jou kennen. Ik leerde jou kennen en was zo stom om te liegen tegen je. Tegen jou uitgerekend, terwijl je al zo vaak bedrogen was. Terwijl je het zo zwaar had. Ik leerde je kennen en besefte al gauw dat er geen tweede zoals jij is. Je bent te lief, te zachtaardig, te gevoelig. Je bent te perfect. Ik wist direct dat ik je wilde, maar ik besefte ook al snel dat ik je niet verdiende. Ik haat mezelf om wat ik je heb aangedaan. Ik heb de afgelopen dagen niets anders gedaan dan over straat gezworven. Nadenkend. Mezelf hatend. Wensend dat ik iets kon doen om het ongedaan te maken. Maar ik kan het niet ongedaan maken. Ik kan enkel het hele verhaal opbiechten, je alsnog de waarheid geven, en beloven te verdwijnen uit je leven, want ik verwacht niet dat je na deze mail nog contact met me zult willen.

Ik kan me onmogelijk voorstellen hoe ik mijn dagen zal moeten doorbrengen zonder jou, en ineens lijkt het een straf dat ik blijf leven. Maar wel een straf die ik verdien.

Ik hou van je, en ik geef om je. Daarvan was geen woord gelogen. Ik had zo'n ongelooflijk laag zelfbeeld dat ik het blijkbaar nodig vond om te liegen over mezelf. Welnu, dit ben ik. Een zwakke, onzekere, zichzelf hatende, liegende ******. Here I stand before you, no last shield between us, ready to receive the final blow.

De reden dat ik over ****** loog was omdat het voor mij ever since it happened ondraaglijk is om zelfs maar haar naam te horen. Ik verzon dus een andere naam.

Ik was stom. Ik kan het niet meer terugdraaien. Ik kan het niet meer beter maken. Ik kan je enkel nog de waarheid bieden, en hopen dat je niet in woede hierheen komt om me alsnog van kant te maken. Je hebt mijn kloppende adres.

Het spijt me. En het spijt me oprecht. In mijn leven heb ik nog niet zo veel gehuild als vannacht tijdens het schrijven van deze mail. Mijn liefde voor jou is oprecht, maar ik verdien je niet.

Bij deze krijg je gratie om je per direct zonder verdere gevolgen uit de wedstrijd uit te schrijven indien je dit wilt. Je ingezonden foto's en filmpjes worden dan permanent verwijderd.

En hoe kwaad je ook waarschijnlijk zult reageren, omdat dit waarschijnlijk mijn laatste kans is wil ik je nog eenmaal een kusje op je voorhoofd geven. Een digitale, want meer zal ik nooit verdienen.

Veel liefs en spijt uit het verre zuiden,


Uhuh uhuh enorm veranderd joh.... ik denk dat ik hier mijn punt heb gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk het niet, ik suggereer het ;)!
Maar je mag best je verlanglijstje online gooien. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Een chocolade kerstman misschien?

Het enige waar ik nog naar verlang is een motor. Mocht iemand dus voor kerstman willen spelen... ^^
 

DeletedUser

Guest
Uhuh uhuh enorm veranderd joh.... ik denk dat ik hier mijn punt heb gemaakt.

Wat ben jij een enorm ongevoelige, verwijderd!

Dat je zulke persoonlijke dingen durft te posten op het Algemene Forum, je zou jezelf KAPOT moeten schamen, je bent een zielig, verderfelijk ventje en je verdient ten eerste een global ban en ten 2e niet om te mogen posten in een community als deze, als ik jou was zou ik dit direct verwijderen, je OPRECHTE excuses aanbieden en minstens 3 maanden niet meer je kop op de fora laten zien.

Walgelijk, bah.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat ben jij een enorm ongevoelige, verwijderd!

Dat je zulke persoonlijke dingen durft te posten op het Algemene Forum, je zou jezelf KAPOT moeten schamen, je bent een zielig, verderfelijk ventje en je verdient ten eerste een global ban en ten 2e niet om te mogen posten in een community als deze, als ik jou was zou ik dit direct verwijderen, je OPRECHTE excuses aanbieden en minstens 3 maanden niet meer je kop op de fora laten zien.

Walgelijk, bah.

*gaap* choose your battles wisely..1 van de meest onbeschaamde spelers verdedigen omdat hij toevallig weer een plekje heeft te weten te verkrijgen.
Pfff het gaat echt slecht met Break hé, arme arme bananass je hebt het niveau niet weten te uppen.

Mijn oprechte excuses omdat ik een IG bericht toon van 1 van de grootste aandachtsjunks van tw? Over my dead body.
Dus ga terug naar je w18 forumpje en bemoei je met je eigen zaken... Hypocriete moraalridder...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat ben jij een enorm ongevoelige, verwijderd!

Dat je zulke persoonlijke dingen durft te posten op het Algemene Forum, je zou jezelf KAPOT moeten schamen, je bent een zielig, verderfelijk ventje en je verdient ten eerste een global ban en ten 2e niet om te mogen posten in een community als deze, als ik jou was zou ik dit direct verwijderen, je OPRECHTE excuses aanbieden en minstens 3 maanden niet meer je kop op de fora laten zien.

Walgelijk, bah.

En dat verhaal heeft hij hoe gekregen? Verder,, omdat hij iets post wat jij liever niet hebt, moet hij gebanned worden? En blabla, nog wat inhoudsloos geblaat. Kom op jong, laat wat niveau zien.

Er wordt een bewering gedaan, groot khan ontkracht die, met argumentatie erbij, nota bene door die persoon zelf getypt. En dat zou dan laag etc etc zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jullie zijn beter dan dit, ik vind het gewoon ontbreken aan elke vorm van respect om iemand die zulke dingen in zijn leven heeft mee moeten maken te plaatsen op een online forum om er even allemaal hartelijk om te lachen..
 

DeletedUser3368

Guest
Jullie zijn beter dan dit, ik vind het gewoon ontbreken aan elke vorm van respect om iemand die zulke dingen in zijn leven heeft mee moeten maken te plaatsen op een online forum om er even allemaal hartelijk om te lachen..

Klinkt alsof je, je niet verdiept hebt in de geschiedenis van de speler. Mijn advies is om dat te doen alvorens hier van de toren te komen blazen.
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn beter dan dit, ik vind het gewoon ontbreken aan elke vorm van respect om iemand die zulke dingen in zijn leven heeft mee moeten maken te plaatsen op een online forum om er even allemaal hartelijk om te lachen..

Wie zegt dat ik hem uitlach? Sterker nog, dat doe ik niet. Ik vind het alleen best wel jammer dat hij nog steeds met enorme leugens mensen voorliegt, schuldgevoel krijgt en dan alles op een belachelijke manier 'opbiecht'. Mijn advies zou dan ook zijn om professionele hulp te zoeken, en eerst nadenken voordat je iets zegt/typt, al helemaal op het internet.

Verder, hij beweert dat dat is gebeurd. Netzoals dat hij aanvalsplanner was voor Opus *proest* en weet ik het nog wat voor verhalen hij allemaal had.
Ja, hij lult veel, mogelijk dat niet álles gelogen is, maar wat dat is?
Verder post hij dit soort dingen op het internet, en belachelijke 'wedstrijd' en dan met zo'n PM aankomen dat al die geile foto's misschien toch niet zo'n slim plan waren. En dat hij alles in de rondte heeft gelogen.

Aandachtstrekker #1, niet erg. Maar dan moet hij (en jij ook niet) niet vreemd opkijken als het soort aandacht niet is, wat hij ervan had verwacht. Medelijden heb ik wel met de mensen die erover beginnen als je er naar vraagt. Niet de mensen die het van de daken afschreeuwen en het proberen te krijgen door leugens te gaan verspreiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan