De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Bradazwaard was inderdaad fel tegen de gevormde alliantie met jullie.

ja klopt, brada was tegen ja, eerst zagen sommige leden het ook niet zitten maar toen we al een tijd een bg met fruit hadden was iedereen voor de samenwerking en waren we druk bezig om onze samenwerking met fruit te verbeteren, die is dus goed gelukt :D ik speelde op de speeders II zoals jullie weten, de grootste spamnoob ooit :cool:, toen heb ik een tijdje op pollow gespeelt, en toen na een tijd op pollow gespeelt te hebben kreeg ik te horen dat het acc tharoy nog een speler nodig had, dus toen zei ik dat ik er wel op wilde spelen.., spannend voor de 1e keer op een veel groter acc dan mijn eigen kleine acc'je :D maar nu zit ik er al lang op, en heb wel 2 massa's overleeft :p

Bradazwaard had ik ook altijd goed contact mee ook met tamhew en Dionysius11 kon ik het altijd goed vinden. Dat contact is sinds de BG tussen IR en Fruit. gestopt.

En ja dat klopt full-time, weet ik allemaal :D Ik heb jou nog wel is gesproken via pm d8 ik :p alleen ik kon het niet zo goed vinden met je, of was dat de nieuwe speler toen op full-time, of jij bent dat?:p
 

DeletedUser61408

Guest
ja klopt, brada was tegen ja, eerst zagen sommige leden het ook niet zitten maar toen we al een tijd een bg met fruit hadden was iedereen voor de samenwerking en waren we druk bezig om onze samenwerking met fruit te verbeteren, die is dus goed gelukt :D ik speelde op de speeders II zoals jullie weten, de grootste spamnoob ooit :cool:, toen heb ik een tijdje op pollow gespeelt, en toen na een tijd op pollow gespeelt te hebben kreeg ik te horen dat het acc tharoy nog een speler nodig had, dus toen zei ik dat ik er wel op wilde spelen.., spannend voor de 1e keer op een veel groter acc dan mijn eigen kleine acc'je :D maar nu zit ik er al lang op, en heb wel 2 massa's overleeft :p



En ja dat klopt full-time, weet ik allemaal :D Ik heb jou nog wel is gesproken via pm d8 ik :p alleen ik kon het niet zo goed vinden met je, of was dat de nieuwe speler toen op full-time, of jij bent dat?:p

Dat was de speler van wie de naam niet mag uit gesproken worden.
 

DeletedUser63264

Guest
Ten eerste, mits niels actief speelt zal Ejo hem zeker niet aan kunnen. Dan is niels namelijk van het kaliber zoals Warre is. En daar is Ejo al niet tegen opgewassen.





Mijn buren buiten Pollow zijn Ellasar en Soncky. op dat cluster ;) Ellasar heeft destijds toen proberen te edelen op mijn 2e cluster toen er amper troepen stonden.

Het heeft niet veel met actief zijn te maken natuurlijk moet je actief zijn om aanvallen te versturen en om te verdedigen maar het gaat vooral om de tactieken en wat je allemaal kan;) Maar nogmaals ik kan niet weten wie hier beter is en dat boeit mij niet heel eerlijk gezegt;)

Dat gedeelde stond misschien leeg maar dat zal wel ongeveer alles zijn wat leeg stond. Heb je dan goed behouden.. maar voor de rest stond het zwaar gestackt..
 

DeletedUser17986

Guest
Ik schat jouw iig een stuk hoger dan Kids pkr.

Ik schat niels iets hoger in als Marlaski maar niet heel veel hoor.

dude ik win altijd!:mad:

He wat toevallig ik ook :D

Ten eerste, mits niels actief speelt zal Ejo hem zeker niet aan kunnen. Dan is niels namelijk van het kaliber zoals Warre is. En daar is Ejo al niet tegen opgewassen.

Jij mag lekker verder dromen. Als je denkt dat je M. aankunt dan zal je meer man mee moeten brengen dan alleen jezelf.

Helaas weet ik voor jouw wel de situatie rond het ontstaan van de bg tussen Fruit. en IR. Ik ben uitgebreid op de hoogte gehouden door een lid van IR. De "democratische" beslissing van de leiding heeft er tevens voor gezorgd dat ik 2 leden van hen heb zien vertrekken. 1 is er van de wereld weggegaan. De andere is een bondgenoot van me geworden op TW en spreek ik nogsteeds. Lijkt me dus wel degelijk dat IR destijds uit angst voor Fruit. de bg is aangegaan daar Plague nog op een zeer grote afstand ligt/lag.

Op 90% van IR is de uitspraak noob ook zeker van toepassing. Verder boeit het me niet of IR aan jullie kant staat of niet. We strijden gewoon door. Die ene vijand meer maakt dan nog geen verschil.

Mijn buren buiten Pollow zijn Ellasar en Soncky. op dat cluster ;) Ellasar heeft destijds toen proberen te edelen op mijn 2e cluster toen er amper troepen stonden.

Gelukkig weet jij niet zo veel af van onze BG als je denkt om eerlijk te zijn weet je vrij weinig ;)

Oei, wat een revolutionair idee, Kindje pkr dat front neemt ipv angstig te schuilen achter Fruit, hahahaha :D

Hmmm we will see kies jij een plekje voor me uit waar ik mijn front moet starten?
 

DeletedUser62436

Guest
ja klopt, brada was tegen ja, eerst zagen sommige leden het ook niet zitten maar toen we al een tijd een bg met fruit hadden was iedereen voor de samenwerking en waren we druk bezig om onze samenwerking met fruit te verbeteren, die is dus goed gelukt :D ik speelde op de speeders II zoals jullie weten, de grootste spamnoob ooit :cool:, toen heb ik een tijdje op pollow gespeelt, en toen na een tijd op pollow gespeelt te hebben kreeg ik te horen dat het acc tharoy nog een speler nodig had, dus toen zei ik dat ik er wel op wilde spelen.., spannend voor de 1e keer op een veel groter acc dan mijn eigen kleine acc'je :D maar nu zit ik er al lang op, en heb wel 2 massa's overleeft :p



En ja dat klopt full-time, weet ik allemaal :D Ik heb jou nog wel is gesproken via pm d8 ik :p alleen ik kon het niet zo goed vinden met je, of was dat de nieuwe speler toen op full-time, of jij bent dat?:p

Nee dat was ik. Kon het idd niet zo goed met je vinden. Kwam vooral omdat je stamgenoten van mij lastig viel :p

Het heeft niet veel met actief zijn te maken natuurlijk moet je actief zijn om aanvallen te versturen en om te verdedigen maar het gaat vooral om de tactieken en wat je allemaal kan;) Maar nogmaals ik kan niet weten wie hier beter is en dat boeit mij niet heel eerlijk gezegt;)

Dat gedeelde stond misschien leeg maar dat zal wel ongeveer alles zijn wat leeg stond. Heb je dan goed behouden.. maar voor de rest stond het zwaar gestackt..

Activiteit is het belangrijkste in het spel. Een pro speler die maar 1 keer per dag inlogt kan veel dorpen kwijt spelen aan een noob die de hele dag online is, aangezien hij er niet is kan hij dan namelijk zijn dorpen niet verdedigen, ook niet tegen noob treintjes.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ten eerste, mits niels actief speelt zal Ejo hem zeker niet aan kunnen. Dan is niels namelijk van het kaliber zoals Warre is. En daar is Ejo al niet tegen opgewassen.

Niels van mijn kaliber ? Ik hoop dat dat gewoon is om de mensen van fruit bang te maken, want anders beledig je mij wel serieus ;)

Het heeft niet veel met actief zijn te maken natuurlijk moet je actief zijn om aanvallen te versturen en om te verdedigen maar het gaat vooral om de tactieken en wat je allemaal kan;) Maar nogmaals ik kan niet weten wie hier beter is en dat boeit mij niet heel eerlijk gezegt;)

Dat gedeelde stond misschien leeg maar dat zal wel ongeveer alles zijn wat leeg stond. Heb je dan goed behouden.. maar voor de rest stond het zwaar gestackt..

Zoals full-time al zegt is activiteit wel zeer belangrijk in dit spelletje...
De meeste mensen die zeer actief zijn daarintegen zullen indien ze een beetje moeite doen normaal ook wel beter worden door tw te spelen. je moet het ergens leren, en als je actief bent leer je veel sneller dingen dan dat je inactief bent.

Wat die laatste zin betreft... Miss lag het niet aan de stacks die keer dat jullie amper dorpen veroverde...
Miss lag het aan het feit dat ik zoep zijn vv de dag van de edels had :D
 

DeletedUser57071

Guest
Niels is een van de betere spelers ;) alleen als die geen zin heeft doet die bijna niks. ;)
 

DeletedUser63264

Guest
Niels van mijn kaliber ? Ik hoop dat dat gewoon is om de mensen van fruit bang te maken, want anders beledig je mij wel serieus ;)



Zoals full-time al zegt is activiteit wel zeer belangrijk in dit spelletje...
De meeste mensen die zeer actief zijn daarintegen zullen indien ze een beetje moeite doen normaal ook wel beter worden door tw te spelen. je moet het ergens leren, en als je actief bent leer je veel sneller dingen dan dat je inactief bent.

Wat die laatste zin betreft... Miss lag het niet aan de stacks die keer dat jullie amper dorpen veroverde...
Miss lag het aan het feit dat ik zoep zijn vv de dag van de edels had :D

Ja dat klopt activiteit speelt een grote rol en is vaak een probleem op tw..

Zal het weer niet waar zijn dat jij loopt te vven:mad:
 

DeletedUser17986

Guest
Niels van mijn kaliber ? Ik hoop dat dat gewoon is om de mensen van fruit bang te maken, want anders beledig je mij wel serieus ;)

Ja jij bent namelijk nog veel slechter als niels. Sorry maar ik denk niet dat ik echt bang hiervan word hoor maar misschien ligt dit aan mij hoor ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Niels is een van de betere spelers ;) alleen als die geen zin heeft doet die bijna niks. ;)

En aangezien die 90% van de tijd geen zin heeft....

Ja dat klopt activiteit speelt een grote rol en is vaak een probleem op tw..

Zal het weer niet waar zijn dat jij loopt te vven:mad:

Voor J. altijd als hij het vraagt ;)

Ja jij bent namelijk nog veel slechter als niels. Sorry maar ik denk niet dat ik echt bang hiervan word hoor maar misschien ligt dit aan mij hoor ;)

Jij moet van mij niet bang worden hoor, als ik naast je zou liggen zou je al weg zijn van w21 voor je de tijd hebt om bang te worden :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Zolang jij het maar gelooft ben ik blij voor jou hoor ;)

Je doet niks anders dan kleine bbtjes edelen en internen en toch heb je zo een grote mond.
Bewijs jezelf eerst ingame voor je op het AF met een grote mond afkomt :rolleyes:
 

DeletedUser17986

Guest
Je doet niks anders dan kleine bbtjes edelen en internen en toch heb je zo een grote mond.
Bewijs jezelf eerst ingame voor je op het AF met een grote mond afkomt :rolleyes:

Tuurlijk doe ik wel meer maarja om groot te worden moet je eerste de noobjes uit je buurt wegedelen he ;)
 

DeletedUser62436

Guest
Die kids pkr denkt serieus dat hij beter is dan warre? xD dat is echt een giller xD. Op w21 zul je toch even goed moeten zoeken wil je iemand vinden die beter is dan warre.
 

DeletedUser

Guest
Het heeft niet veel met actief zijn te maken natuurlijk moet je actief zijn om aanvallen te versturen en om te verdedigen maar het gaat vooral om de tactieken en wat je allemaal kan;) Maar nogmaals ik kan niet weten wie hier beter is en dat boeit mij niet heel eerlijk gezegt;)

Dat gedeelde stond misschien leeg maar dat zal wel ongeveer alles zijn wat leeg stond. Heb je dan goed behouden.. maar voor de rest stond het zwaar gestackt..

Het gaat hier om 2 massa's.
De eerste massa van jullie is alles puur op Snipewerk gedaan en is er 1 dorpje verloren gegaan.
De tweede massa heb ik gewoon alles zwaar tegen gehouden van jullie.

Niels van mijn kaliber ? Ik hoop dat dat gewoon is om de mensen van fruit bang te maken, want anders beledig je mij wel serieus ;)



Zoals full-time al zegt is activiteit wel zeer belangrijk in dit spelletje...
De meeste mensen die zeer actief zijn daarintegen zullen indien ze een beetje moeite doen normaal ook wel beter worden door tw te spelen. je moet het ergens leren, en als je actief bent leer je veel sneller dingen dan dat je inactief bent.

Wat die laatste zin betreft... Miss lag het niet aan de stacks die keer dat jullie amper dorpen veroverde...
Miss lag het aan het feit dat ik zoep zijn vv de dag van de edels had :D

Mits niels actief is en zin heeft is hij zeker van jouw kaliber Warre. Ik moet je zelfs eerlijk toegeven dat ik de eerste kneepjes van Niels geleerd heb op W3. En deze verder ontwikkeld heb op W11.

Ja jij bent namelijk nog veel slechter als niels. Sorry maar ik denk niet dat ik echt bang hiervan word hoor maar misschien ligt dit aan mij hoor ;)

Jij hebt een grote mond. Zou eens je bondgenoot gaan raadplegen en vragen wat zij over warre denken. Misschien dat je dan eens achter je oren gaat krabben.
 
Bovenaan