W16 Edelhalvering

DeletedUser58249

Guest
Ben ook alle keren tegen de edelhalvering geweest , sterker nog ik heb mij afgevraagd waarom we de 2de keer niet de keuze hadden om weer terug te gaan naar de originele snelheid .

Heb het toen ook al gezegd , maar ik vind het ontzettend belachelijk dat het opeens sneller moet , je gaat toch ook niet in de bioscoop na de pauze de film sneller afdraaien .
 

DeletedUser3368

Guest
11 voor
18 tegen

Dat gaat al beter dan de vorige enquête.
 
Reactiescore
1.089
mijn co heeft ja gestemd, en ik vind het prima. Dus vanaf krovikan een ja. Sorry als ik mensen teleur stel
 

DeletedUser64444

Guest
je kunt net zo goed de prijsverlagen zodat de wereld eerder is afgelopen.
 

DeletedUser3368

Guest
Nog iets minder dan 29 uur om te stemmen en aan de tussenstand te zien kan het bijna niet meer fout gaat. W16 wil geen nieuwe edelhalvering en dat is een winst voor het niveau!
 

DeletedUser20611

Guest
Nog iets minder dan 29 uur om te stemmen en aan de tussenstand te zien kan het bijna niet meer fout gaat. W16 wil geen nieuwe edelhalvering en dat is een winst voor het niveau!
Meer een stagnering van het niveau dat al enorm gezakt is ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb JA gestemd, maar dit omdat ik nog meer barbarendorpen moet edelen dan ik zelf bezit eer ik weer enigszins een fatsoenlijke speler naast me heb liggen. Ik ben zelfs al aan het farmen geslagen :s
 

DeletedUser

Guest
Nog iets minder dan 29 uur om te stemmen en aan de tussenstand te zien kan het bijna niet meer fout gaat. W16 wil geen nieuwe edelhalvering en dat is een winst voor het niveau!

Niveau op een stom internet spelletje?
 
Bovenaan