De Grote Oorlog.

DeletedUser17986

Guest
volgens mijn heb jij al moeite met barbaartjes edelen dus doe gewoon stil :rolleyes:

blijkbaar weet jij niet wat grappig is dus :D

Ja man ik weet ik had nog meer getallen achter de komma moeten zetten maar ja dat nam teveel tijd in beslag, sorry hoor.

Oh en als jij het nog niet doorhad bbtjes zijn veel moeilijker te edelen dan dorpen van Blacks laat staan Plague of Lawz!
 

DeletedUser

Guest
Zodra er een andere stam van enig formaat naar jou toe edelt ga je al direct op je rug liggen en biedt ze een BG aan. Je pakt hooguit de gesmeerde boterhammetjes van je mamma aan elke ochtend en mag verder niks anders dan defsletten voor je grote BG stam.

Pak al die grote boze barbarendorpen in de rim maar aan, daar heb je het al druk genoeg mee :D

Weet niet waar dat op slaat ettie? als jij bedoelt dat ir omdat ze bang waren voor fruit een bg aan boden, maar dat slaat nergens op, ir heeft al heel lang tegen fruit gevochten maar aangezien het beter voor beide zou zijn om te gaan samen werken zijn we gaan samenwerken met nog een aantal andere stammen, dus wat jij zegt slaat echt nergens op.., jij weet denk ik niet de situatie toen in ir en fruit, dus kan je er niet over mee praten :D
 

DeletedUser

Guest
Ja man ik weet ik had nog meer getallen achter de komma moeten zetten maar ja dat nam teveel tijd in beslag, sorry hoor.

Oh en als jij het nog niet doorhad bbtjes zijn veel moeilijker te edelen dan dorpen van Blacks laat staan Plague of Lawz!

neem maar front met mijn & twiki dan !:D
 

DeletedUser

Guest
Oei, wat een revolutionair idee, Kindje pkr dat front neemt ipv angstig te schuilen achter Fruit, hahahaha :D

denk dat onze droom in deugen gaat vallen hoor !:cool: of ik & twiki worden zwaar hard weg gespeeld natuurlijk!:rolleyes:
 

DeletedUser63264

Guest
Lawwz en Plague hebben al genoeg punten toch? Dus waarom die ''noobjes'' volgens jullie als bg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mss als je de naam van je dorpen in Barbarendorp veranderd? :p

hmmm ik ga vragen of ze me dorpen grijs kunnen schilderen dat zal ook helpen!:D

Lawwz en Plague hebben al genoeg punten toch? Dus waarom die ''noobjes'' volgens jullie als bg :rolleyes:

weet niet over welke noobjes je het hebt? LawZzZ is inderdaad noob kunnen hun toch ook niks aan doen joh pest niet zo !:D
 

DeletedUser63264

Guest
hmmm ik ga vragen of ze me dorpen grijs kunnen schilderen dat zal ook helpen!:D



weet niet over welke noobjes je het hebt? LawZzZ is inderdaad noob kunnen hun toch ook niks aan doen joh pest niet zo !:D

Volgens jullie is IR noob;)
 

DeletedUser

Guest
Lol onnozele discussie, jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ir aan onze kant staan, ga lekker in een hoekje uithuilen...
 

Deleted User - 24028

Guest
Volgens mij lag daar geen stam lid van ons pollow moest daar waarschijnlijk gaan edelen maar was toen uit de stam gegaan.

Klopt langs geen kanten, vanbuiten kan ik je als edelaar elessar (of zo iets) al geven en er waren er volgens mij nog.
Er zijn dan ook een pak treintjes verstuurd op lege dorpen, alleen zijn er amper doorgekomen.
Moet je dus niet gaan wegsteken achter "er waren geen edelaars" !

ja, dat ene dorp waar je veel clears op stuurde gister had ik snel vol gezet :D, was toch vroeg wakker ;) en jullie massa was zkr btr gegaan als iedereen zijn clears gewoon gestuurt had, en sommige dorpen stonden echt mega slecht gestackt ;) ik had daar nog wel geprobeert te snipen maar niet alles lukte :D en 1x backtimen, maar de toestemming zat op 5 :( en me volgende edelclear liep dood, dus pech voor mij :D en wie stuurde er dan geen clears als ik vragen mag???

Dat eerste klopt allemaal wel ongeveer denk ik.
En op dat laatste ga ik geen antwoord geven, tenzij dat er een dealtje gesloten kan worden met je stamgenoot.
Hij zal wel begrijpen wat ik bedoel :D

Spelling, interpunctie, hoofdletters. Man flikker toch op van dit forum als je niet je best doet op je posts. Trouwens, je mag van geluk spreken dat ik niet actief genoeg was om mee te doen met die massa. Ik had iedereen gesloopt :cool::smile::wink:

Als als als....
Presteer eerst eens een beetje ingame voor je hier mensen gaat afkraken :rolleyes:

Niels ik wil je ff wat zeggen: Ejo ownt jou sowieso, jij bent zelf noob. Misschien moeten ze je niet. Van dat domme gelul van jou zouden ze niet zoveel moeten aantrekken. Slaat allemaal nergens op wat jij zegt.
Nou nou ejo ook weer niet gaan overschatten hee.. allewel dat je hierin wel eens gelijk kan hebben :eek:


Haha xD ejo die niels ownt? xD dat wil ik nog zien gebeuren. Want van niels kan je dus echt niet zeggen dat hij noob is want dat is hij ook niet. En als hij naast ejo zou liggen zou ejo keihard geownt worden.

Eerst zien, dan geloven....
Ik denk niet dat jij hierover zo een duidelijk oordeel kan vellen, je ligt niet eens in die buurten en je hebt nog niet tegen ejo gestreden/aanvallen van ejo binnen gekregen. Je weet er dus niet veel over.

Ik daarintegen kan N., En ik ken ejo aanvallend en verdedigend.
En mijn oordeel is dat als N. zo blijft voort doen zoals hij nu bezig is hij idd "geownt" (lees als in verliezen zal leiden) door ejo.

Lol onnozele discussie, jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ir aan onze kant staan, ga lekker in een hoekje uithuilen...

Je niveau op het forum van gisteren nu niet naar beneden halen hee :p
 
Bovenaan