De Grote Oorlog.

DeletedUser61408

Guest
Bedankknop, waar ben je nu? :(
Wss in bed met die lelijke nieuwe af :'(
 

DeletedUser37444

Guest
Nouja jij ownt hem zekers wel en anders pak ik heb wel aan :p

Zodra er een andere stam van enig formaat naar jou toe edelt ga je al direct op je rug liggen en biedt ze een BG aan. Je pakt hooguit de gesmeerde boterhammetjes van je mamma aan elke ochtend en mag verder niks anders dan defsletten voor je grote BG stam.

Pak al die grote boze barbarendorpen in de rim maar aan, daar heb je het al druk genoeg mee :D
 

DeletedUser

Guest
Wankertje wat moet dat nou weer voorstellen, heb jij soms problemen met taal ofzo want ik snap er helemaal niks van.

nee hoor :)

Nouja jij ownt hem zekers wel en anders pak ik heb wel aan :p

grappig!:eek:

Zodra er een andere stam van enig formaat naar jou toe edelt ga je al direct op je rug liggen en biedt ze een BG aan. Je pakt hooguit de gesmeerde boterhammetjes van je mamma aan elke ochtend en mag verder niks anders dan defsletten voor je grote BG stam.

Pak al die grote boze barbarendorpen in de rim maar aan, daar heb je het al druk genoeg mee :D

+1 +1 +1 +1 +1
 

DeletedUser17986

Guest

Tuurlijk niet zaadvlek ik heb een kans van 51% Ejo een kans van 99.99% en speeders een kans van 99.98%.

Maar Full Time heeft wel gelijk over jou zeg alles wat jij zecht bevat 0.0000000000000% diepte het slaat werkelijk waar echt nergens op. Dus tenzij je iets slimmer bent dan je hier naar voren laat komen zou ik zeggen dat zelfs mosselman jou nog owned.

nee hoor :)



grappig!:eek:

Ach ik ben blij dat je tenminste weet wat grappig is ook al is het wel de waarheid ;)
 

DeletedUser61408

Guest
Tuurlijk niet zaadvlek ik heb een kans van 51% Ejo een kans van 99.99% en speeders een kans van 99.98%.

Maar Full Time heeft wel gelijk over jou zeg alles wat jij zecht bevat 0.0000000000000% diepte het slaat werkelijk waar echt nergens op. Dus tenzij je iets slimmer bent dan je hier naar voren laat komen zou ik zeggen dat zelfs mosselman jou nog owned.



Ach ik ben blij dat je tenminste weet wat grappig is ook al is het wel de waarheid ;)

Ik ben een zeer goede speler hoor. Onderschat me maar niet :)
 

DeletedUser61408

Guest
Had ik maar front met jou. Zou leuk zijn geweest xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tuurlijk niet zaadvlek ik heb een kans van 51% Ejo een kans van 99.99% en speeders een kans van 99.98%.

Maar Full Time heeft wel gelijk over jou zeg alles wat jij zecht bevat 0.0000000000000% diepte het slaat werkelijk waar echt nergens op. Dus tenzij je iets slimmer bent dan je hier naar voren laat komen zou ik zeggen dat zelfs mosselman jou nog owned.



Ach ik ben blij dat je tenminste weet wat grappig is ook al is het wel de waarheid ;)

volgens mijn heb jij al moeite met barbaartjes edelen dus doe gewoon stil :rolleyes:

blijkbaar weet jij niet wat grappig is dus :D

Geen zorgen hoor ik overschat niemand ;)

Je doet niet anders :rolleyes:

ettie je haalt de woorden uit me bek!:D
 
Bovenaan