De Grote Oorlog.

DeletedUser55740

Guest
Hij heeft ook veel edels tegen gehouden maar soms was het onmogelijk snippen. 150 ms treintjes kan je niet altijd in 1 keer goed kunnen snippen

Daarom moet je ervoor zorgen dat je bij dorpen die je dodged altijd meerdere snipemogelijheden hebt.
 

DeletedUser63264

Guest

DeletedUser

Guest
Heb je niet altijd maar als die er is altijd doen..
Wie niet:p

had je er voor moeten zorgen dat het niet zo ver was gekomen!:p maar klopt dan zul je toch moeten snipen en als je dat beetje onder de knie hebt gaat dat vaak wel goed hoor
 

Deleted User - 24028

Guest
@twiki ik vraag me wel af waarom jij clears stuurde op mij :p vond dat een beetje onnozel want je kwam er toch niet door...

Mag ik je er even aan doen herrineren dat er een heel gat is gevallen vlak aan je front (de linie achter de dorpen die ik zelf clearde) doordat iemand zijn clears niet heeft verstuurd...
Met die er bij had er wel wat meer leeg gekomen daar.

hey ik sta niet gestackt bij elk dorp met 70k speer, 70k zwaard en 70k boog en nog een hele zooi, aangezien twiki zo geheel stond gestackt, dus logisch dat me muurtjes wel naar beneden gingen maar ik vond het toch niet zo'n suc6 voor jullie..

Deze keer stond je idd niet geweldig hard gestackt, Lord daarintegen stond op veel plaatsen gewoon dicht.
Van jou had ik het gevoel dat je al vrij snel je dorpen "in mijn cluster" opgef....

Maar je had zeker wel veel def tot je beschikking, ook snelle def.
Dorpje waar de muur daalde en waar ik dezelfde dag (vandaag) nog extra clears op stuurde stond ineens goed vol aangezien de muur niet meer bewoog.

Dat klopt, maar wij kwamen van 97% van de dorpen van twiki niet door heen dus kan er moeilijk geedeld worden. Bij tharoy was dat ongeveer 80 % en dan nog eens bij een goede speler.

En de massa ervoor ? Die waar twiki net zijn nieuwe cluster had, geen stamdef had en er aan het front mege veel lege dorpen waren. Daar was jullie oogst 1 dorpje... ziek weinig dus !
 

DeletedUser63278

Guest
Lord daarintegen stond op veel plaatsen gewoon dicht.

Bedankt mij oa :D

Ik ben enorm content dat plague blijft beuken naar onze stam toe. Geeft mij als leiding voldoening en ben er zeker van dat elk plague-fruit front account zich amuseert en daar draait het om dacht ik zo.

@ Plague en zijn aanvalsplanners:

Persoonlijk vond ik het een vrij goede massa.
De aanzet was enorm goed georganiseerd, zeker naar soncky toe, doch de afwerking liet zwaar te wensen over ... wss te wijten aan enkelen die verzaakt hebben te sturen.

Soit, het was een leuke ronde, op naar de volgende ;)

Grtz
 

DeletedUser62436

Guest
Bedankt mij oa :D

Ik ben enorm content dat plague blijft beuken naar onze stam toe. Geeft mij als leiding voldoening en ben er zeker van dat elk plague-fruit front account zich amuseert en daar draait het om dacht ik zo.

@ Plague en zijn aanvalsplanners:

Persoonlijk vond ik het een vrij goede massa.
De aanzet was enorm goed georganiseerd, zeker naar soncky toe, doch de afwerking liet zwaar te wensen over ... wss te wijten aan enkelen die verzaakt hebben te sturen.

Soit, het was een leuke ronde, op naar de volgende ;)

Grtz

Dit soort reacties maken me blij, met iemand zoals jij kun je op een normale manier discussies voeren :)

@ kids pkr een goede tip: Trek je niet zoveel aan van mohniels hij is niet serieus en zal dat voor jou ook zeker niet gaan doen. Zo is hij nou eenmaal :)
 

DeletedUser63264

Guest
Mag ik je er even aan doen herrineren dat er een heel gat is gevallen vlak aan je front (de linie achter de dorpen die ik zelf clearde) doordat iemand zijn clears niet heeft verstuurd...
Met die er bij had er wel wat meer leeg gekomen daar.



Deze keer stond je idd niet geweldig hard gestackt, Lord daarintegen stond op veel plaatsen gewoon dicht.
Van jou had ik het gevoel dat je al vrij snel je dorpen "in mijn cluster" opgef....

Maar je had zeker wel veel def tot je beschikking, ook snelle def.
Dorpje waar de muur daalde en waar ik dezelfde dag (vandaag) nog extra clears op stuurde stond ineens goed vol aangezien de muur niet meer bewoog.



En de massa ervoor ? Die waar twiki net zijn nieuwe cluster had, geen stamdef had en er aan het front mege veel lege dorpen waren. Daar was jullie oogst 1 dorpje... ziek weinig dus !

Volgens mij lag daar geen stam lid van ons pollow moest daar waarschijnlijk gaan edelen maar was toen uit de stam gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je er even aan doen herrineren dat er een heel gat is gevallen vlak aan je front (de linie achter de dorpen die ik zelf clearde) doordat iemand zijn clears niet heeft verstuurd...
Met die er bij had er wel wat meer leeg gekomen daar.



Deze keer stond je idd niet geweldig hard gestackt, Lord daarintegen stond op veel plaatsen gewoon dicht.
Van jou had ik het gevoel dat je al vrij snel je dorpen "in mijn cluster" opgef....

Maar je had zeker wel veel def tot je beschikking, ook snelle def.
Dorpje waar de muur daalde en waar ik dezelfde dag (vandaag) nog extra clears op stuurde stond ineens goed vol aangezien de muur niet meer bewoog.


ja, dat ene dorp waar je veel clears op stuurde gister had ik snel vol gezet :D, was toch vroeg wakker ;) en jullie massa was zkr btr gegaan als iedereen zijn clears gewoon gestuurt had, en sommige dorpen stonden echt mega slecht gestackt ;) ik had daar nog wel geprobeert te snipen maar niet alles lukte :D en 1x backtimen, maar de toestemming zat op 5 :( en me volgende edelclear liep dood, dus pech voor mij :D en wie stuurde er dan geen clears als ik vragen mag???
 

DeletedUser

Guest
Bedankt mij oa :D

Ik ben enorm content dat plague blijft beuken naar onze stam toe. Geeft mij als leiding voldoening en ben er zeker van dat elk plague-fruit front account zich amuseert en daar draait het om dacht ik zo.

@ Plague en zijn aanvalsplanners:

Persoonlijk vond ik het een vrij goede massa.
De aanzet was enorm goed georganiseerd, zeker naar soncky toe, doch de afwerking liet zwaar te wensen over ... wss te wijten aan enkelen die verzaakt hebben te sturen.

Soit, het was een leuke ronde, op naar de volgende ;)

Grtz

Soncky. Was een persoonlijke actie van mij, waar het doel was om af te leiden en niet om te edelen.

ja, dat ene dorp waar je veel clears op stuurde gister had ik snel vol gezet :D, was toch vroeg wakker ;) en jullie massa was zkr btr gegaan als iedereen zijn clears gewoon gestuurt had, en sommige dorpen stonden echt mega slecht gestackt ;) ik had daar nog wel geprobeert te snipen maar niet alles lukte :D en 1x backtimen, maar de toestemming zat op 5 :( en me volgende edelclear liep dood, dus pech voor mij :D en wie stuurde er dan geen clears als ik vragen mag???

Dit gaan we natuurlijk niet melden ;)
 
Reactiescore
1.736
Dit soort reacties maken me blij, met iemand zoals jij kun je op een normale manier discussies voeren :)

@ kids pkr een goede tip: Trek je niet zoveel aan van mohniels hij is niet serieus en zal dat voor jou ook zeker niet gaan doen. Zo is hij nou eenmaal :)

Van dat domme gelul van jou zouden ze niet zoveel moeten aantrekken. Slaat allemaal nergens op wat jij zegt.
 
Bovenaan