De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Het zegt wss ook veel over jou full-time? :p wat heb jij bewezen? kijk als je zegt dat toxi wat heeft bewezen dan klopt dat maar ga niet tegen andere zeggen dat die niks bewezen hebben als jij zelf ook niks bewezen hebt..

Helaas voor jouw kan jij zijn behaalde resultaten niet zien. Hij heeft zich binnen plague allang bewezen. We weten wat we aan hem hebben en dat is het belangrijkste.
 

DeletedUser62436

Guest
Het zegt wss ook veel over jou full-time? :p wat heb jij bewezen? kijk als je zegt dat toxi wat heeft bewezen dan klopt dat maar ga niet tegen andere zeggen dat die niks bewezen hebben als jij zelf ook niks bewezen hebt..

Zegt niks over mij, ik heb idd vrij weinig bewezen. Ik ben ook gewoon eerlijk genoeg dat toe te geven. Ik Reageer richting mijn vijanden altijd met respect, idd ik scheld vast wel eens, maar blijf respectvol en eerlijk. Ook al wordt dat niet richting mij gedaan. Daarnaast schep ik niet op dat ik zo heel goed ben ik zeg alleen dat mijn stam goed is, want dat is ook zo. Kids pkr is niks en heeft nog minder bewezen dan ik, en dan komt hij hier een grote bek geven tegen de toppers van w21.
 

DeletedUser

Guest
fijn voor je full-time :p in elk geval ben ik het wel eens met kids :D wat dacht jij dan? miss mag het wel wat gescheld zijn maar kids spreekt wel de waarheid :D en plague mag dan pro zijn, fruit is dat ook zeker te weten, de leukste oorlog van plague is die tegen ons, want bij ons zit er tenminste wat spanning

@twiki ik vraag me wel af waarom jij clears stuurde op mij :p vond dat een beetje onnozel want je kwam er toch niet door...
 

DeletedUser62436

Guest
fijn voor je full-time :p in elk geval ben ik het wel eens met kids :D wat dacht jij dan? miss mag het wel wat gescheld zijn maar kids spreekt wel de waarheid :D en plague mag dan pro zijn, fruit is dat ook zeker te weten, de leukste oorlog van plague is die tegen ons, want bij ons zit er tenminste wat spanning

@twiki ik vraag me wel af waarom jij clears stuurde op mij :p vond dat een beetje onnozel want je kwam er toch niet door...

Kids spreekt helemaal niet de waarheid. ik heb hem nog geen 1 post goed zien onderbouwen met goede feiten of argumenten, mijn Stamgenoten zie ik dat wel doen. (maikelzzz en mohniels niet, maar die doen dat ook bijna nooit :D) Maar twiki en warre wel zij spreken dan ook gewoon de waarheid aangezien ze die bewijzen met Feiten.

Geluk dat ik niet naast je lig :D

Als jij naast hem had gelegen was hij allang van w21 verdwenen :p
 

DeletedUser

Guest
@ Kids pkr: Jij moet echt even je posts gaan onderbouwen en heel anders tegen Zoepie, Ettie, Feyerem, Warre en maikelzzz gaan reageren, want zij hebben stuk voor stuk 1000x zoveel bewezen op w21 dan jij. Enige wat jij hier hebt behaald is een accie van 4+ mil en nu een grote intern. Daarnaast toon je 0 respect voor je tegenstanders, wat ook al veel over jou als persoon zegt.

kan hij niks aan doen aan zijn taal te zien komt hij uit een wanker wijk! :D

Het zegt wss ook veel over jou full-time? :p wat heb jij bewezen? kijk als je zegt dat toxi wat heeft bewezen dan klopt dat maar ga niet tegen andere zeggen dat die niks bewezen hebben als jij zelf ook niks bewezen hebt..

pot verwijt de ketel die zwart ziet want jij hebt ook nog niet veel bewezen :rolleyes:

fijn voor je full-time :p in elk geval ben ik het wel eens met kids :D wat dacht jij dan? miss mag het wel wat gescheld zijn maar kids spreekt wel de waarheid :D en plague mag dan pro zijn, fruit is dat ook zeker te weten, de leukste oorlog van plague is die tegen ons, want bij ons zit er tenminste wat spanning

@twiki ik vraag me wel af waarom jij clears stuurde op mij :p vond dat een beetje onnozel want je kwam er toch niet door...

waarom vielen jullie twiki aan ? jullie veroverde toch geen dorpen :rolleyes: (ga me eigen even net zo achterlijk voor doen als jou)
 

DeletedUser

Guest
wou je zeggen dan dat je wel wat hebt bewezen maikelz?? ik heb deze massa meer tegenstanders verslagen en minder dorpen verloren dus sws wel wat bewezen, en aangezien ik gister meer deed dan alleen tharoy kan ik dat wel wat bewezen noemen...
 

DeletedUser55740

Guest
wou je zeggen dan dat je wel wat hebt bewezen maikelz?? ik heb deze massa meer tegenstanders verslagen en minder dorpen verloren dus sws wel wat bewezen, en aangezien ik gister meer deed dan alleen tharoy kan ik dat wel wat bewezen noemen...

Met 12 verloren dorpen waarvan je er niet een hebt kunnen backimen zou ik in een hoekje zitten huilen ipv hier stoer te lopen doen.
 

DeletedUser

Guest
wou je zeggen dan dat je wel wat hebt bewezen maikelz?? ik heb deze massa meer tegenstanders verslagen en minder dorpen verloren dus sws wel wat bewezen, en aangezien ik gister meer deed dan alleen tharoy kan ik dat wel wat bewezen noemen...

volgens mijn heeft Plague & vooral twiki hier al meerdere malen gebeamt dat ik genoeg bewezen heb kerel ;)


Met 12 verloren dorpen waarvan je er niet een hebt kunnen backimen zou ik in een hoekje zitten huilen ipv hier stoer te lopen doen.

u got pwned! :D
 

DeletedUser

Guest
caparzo? ik heb wel 5 mill verslagentegenstanders hoor..., en 12 dorpen verloren, ik kreeg sws 1000 clears of meer, dus 12 dorpen verlies ik dan niet zo heel veel hoor.., jij doet alles zkr btr?:p
 

DeletedUser

Guest
caparzo? ik heb wel 5 mill verslagentegenstanders hoor..., en 12 dorpen verloren, ik kreeg sws 1000 clears of meer, dus 12 dorpen verlies ik dan niet zo heel veel hoor.., jij doet alles zkr btr?:p

twiki kreeg dubbele clears volgens mijn verloor volgens mijn ook niks dus het is wel degelijk mogelijk he:)
 

DeletedUser

Guest
fijn voor je full-time :p in elk geval ben ik het wel eens met kids :D wat dacht jij dan? miss mag het wel wat gescheld zijn maar kids spreekt wel de waarheid :D en plague mag dan pro zijn, fruit is dat ook zeker te weten, de leukste oorlog van plague is die tegen ons, want bij ons zit er tenminste wat spanning

@twiki ik vraag me wel af waarom jij clears stuurde op mij :p vond dat een beetje onnozel want je kwam er toch niet door...

Als ik er niet doorheen kwam hadden er geen muurtjes mogen vallen ;) Dus in deze had je het ook fout. Maar de reden dat ik je aangevallen heb lijkt me duidelijk. Wie heeft er ook alweer dorpjes verloren? Blijkbaar hebben mijn clears toch nut gehad.
 

DeletedUser

Guest
caparzo? ik heb wel 5 mill verslagentegenstanders hoor..., en 12 dorpen verloren, ik kreeg sws 1000 clears of meer, dus 12 dorpen verlies ik dan niet zo heel veel hoor.., jij doet alles zkr btr?:p


Ja hij doet het zeker beter heel veel dorpen toegeeigend zonder enige moeite;)
 

DeletedUser

Guest
hey ik sta niet gestackt bij elk dorp met 70k speer, 70k zwaard en 70k boog en nog een hele zooi, aangezien twiki zo geheel stond gestackt, dus logisch dat me muurtjes wel naar beneden gingen maar ik vond het toch niet zo'n suc6 voor jullie..
 
Reactiescore
1.736
hey ik sta niet gestackt bij elk dorp met 70k speer, 70k zwaard en 70k boog en nog een hele zooi, aangezien twiki zo geheel stond gestackt, dus logisch dat me muurtjes wel naar beneden gingen maar ik vond het toch niet zo'n suc6 voor jullie..

De rest van je stamgenoten staan wel zo gestacked. Misschien moeten ze je niet
 

DeletedUser

Guest
hey ik sta niet gestackt bij elk dorp met 70k speer, 70k zwaard en 70k boog en nog een hele zooi, aangezien twiki zo geheel stond gestackt, dus logisch dat me muurtjes wel naar beneden gingen maar ik vond het toch niet zo'n suc6 voor jullie..

hoeveel er gestackt stond weet ik niet maar wat ik wel weet dat het geen fuck uit maakt hoeveel er stond want het heeft gewoon gefaalt en dat is de bedoeling :)
 
Bovenaan