De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Nu doe jij het weer, zo blijven we bezig natuurlijk ...

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 481
Kant 2: 401
Verschil: 80

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,561,515
Kant 2: 3,725,658
Verschil: 835,857

chart

Zo blijven we bezig .... en heeft iedereen altijd gelijk :mad:

Soit, plague heeft met haar massa van gisteren (en loopt nu nog een beetje uit) 18 dorpen veroverd.

Niet echt spectaculair als je ziet wat voor een geweld er werd gebruikt.

Voor de rest blijf ik bij mijn stelling, als ik het laatste half jaar samenvat:

Lawzzz kicked chosstyle na een massa van ons op hem en teveel dorpen verliest.

Plague kicked Dorus en TDB na een massa op hen en teveel dorpen verliezen.

Blacks kicked BD star na een massa op hem voor dezelfde reden.


Kom dus aub niet uitpakken met stats, hoe je ze ook draait of keert, bovenstaande blijft een feit en kan je fruit niet aannaaien.

Zo kan ik ook een paar accies noemen. Barneveldse haan en Rip you Rip bijvoorbeeld. Beide accies die onder aanval van ons hebben gelegen ;)

Weer fout, wij hebben BH pas gekicked bij de laatste 800 k punten, toen er geen aanvallen meer op kwamen :D en we de resterende dorpen van hem hadden herleid tot 2k pnt. Eigenlijk net op hetzelfde ogenblik dat Blacks de restanten van TBD eruit smeet ;)

Wij hebben TDB en Dorus-van Doorwerth ook pas gekickt nadat ze aanvalsvrij waren ;) dus dezelfde smoes. Verder hebben jullie van Barneveldse Haan lang niet alle dorpen weggemept tot 2k er liggen tegen mij nog steeds dorpen van 8k hoor.
 

DeletedUser55740

Guest
Hahaha, ze hebben weer wat te zeuren (denken ze) en komen collectief uit hun grot kruipen hoor :D

Het viel me ook al op ;)

Ok correctie, jullie hebben choss op BB gezet na een succesvolle massa van ons op hem :confused:

Choss speelde geen info door naar ons, integendeel choss was overgelopen naar jullie vanuit fruit en heeft daarna het pak van zijn leven gehad, en toen werd die BB :D
Niks met stats te maken wss ...

Choss speelde zelf geen info door, maar kwam onder vv te staan van een vriend van shijie, dat was niet zo heel verstandig van LawZzZ ;)
Ik kon toen leuk de plannen van de zojuist op mij uitgevoerde massa lezen, en zien welke spelers hun koekjes niet netjes hadden uitgedeeld :rolleyes:
En natuurlijk gebruiken wij geen spionnen, maar dit kreeg ik zomaar even binnen.
 

DeletedUser37444

Guest
Choss speelde zelf geen info door, maar kwam onder vv te staan van een vriend van shijie, dat was niet zo heel verstandig van LawZzZ ;)
Ik kon toen leuk de plannen van de zojuist op mij uitgevoerde massa lezen, en zien welke spelers hun koekjes niet netjes hadden uitgedeeld :rolleyes:
En natuurlijk gebruiken wij geen spionnen, maar dit kreeg ik zomaar even binnen.

Chos deed dat wel, niet in de rol van spion overigens, maar puur uit naïviteit aan zijn contacten in Fruit. Zo gaf hij hen o.a. te kennen dat zijn acc op del zou gaan en hij elders verder zou gaan spelen. En ook de benaming van zijn dorpen was veelzeggend toen de kogel door de kerk was.

En wat jij beschrijft, is ons ook wel eens overkomen wat betreft het lezen van een andermans forum. Al was ik er na 5 min. ook al weer klaar mee. Is me te veel moeite om (te) weinig info meestal. Het boeit me te weinig en heb er ook nooit zo'n zin in om alles dan door te spitten, nog om het spel "zo" te spelen ;)
 

DeletedUser63278

Guest
Oeps!
Barneveldse Haan. Verlaten 17th October 2012 - 16:19 2,244,698

Leugentje om bestwil is prima, maar doe het dan om zaken die niet na te gaan zijn :D

Oeps, je hebt gelijk :p had het eerst moeten nazien, dacht dat het minder was.

Maakt eigenlijk niet uit hoor:

http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1873280&type=lose&pn=8

Jullie hebben op enkele dorpen na, na 17/10/2012 (datum kick) geen enkel dorp meer gepakt van BH :rolleyes:
Die resterende dorpen lagen ook niet meer binnen bereik van plague, dus we hebben jullie er geen nadeel in stats mee bezorgd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ok correctie, jullie hebben choss op BB gezet na een succesvolle massa van ons op hem :confused:

Choss speelde geen info door naar ons, integendeel choss was overgelopen naar jullie vanuit fruit en heeft daarna het pak van zijn leven gehad, en toen werd die BB :D
Niks met stats te maken wss ...

Ik heb zelf de afscheidsbrief gelezen van hem die op Fruit forum heeft gestaan, dat al zijn dorpen leeg stonden etc etc etc.. Voor ons een reden choss niet meer terug te laten in Lawzzz, maar dat lijkt me logisch.

En pak van zijn leven valt wel mee hoor, het account was een drama. Troepen stonden extreem verdeeld, dus allemaal redenen voor een succes factor voor jullie kant. Maar feit is dat ie weggespeeld is!! Dus het was een 1-0 voor jullie :smile:

Oeps, je hebt gelijk :p had het eerst moeten nazien, dacht dat het minder was.

Maakt eigenlijk niet uit hoor:

http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1873280&type=lose&pn=8

Jullie hebben op enkele dorpen na, na 17/10/2012 (datum kick) geen enkel dorp meer gepakt van BH :rolleyes:
Die resterende dorpen lagen ook niet meer binnen bereik van plague, dus we hebben jullie er geen nadeel in stats mee bezorgd.

Feit is dat als een account veel dorpen verliest en onbemand is en het moeilijk is een vv voor te vinden dat die personen een kick krijgen. Dat gebeurd bij ons maar ook bij jullie..

Het is te aanlokkend om zo'n account in de stam te laten en je stats te laten beinvloeden. Waarom dit koste wat het kost blijven verdedigen? We weten toch allemaal hoe het zit?
 

DeletedUser

Guest
Oeps, je hebt gelijk :p had het eerst moeten nazien, dacht dat het minder was.

Maakt eigenlijk niet uit hoor:

http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1873280&type=lose&pn=8

Jullie hebben op enkele dorpen na, na 17/10/2012 (datum kick) geen enkel dorp meer gepakt van BH :rolleyes:
Die resterende dorpen lagen ook niet meer binnen bereik van plague, dus we hebben jullie er geen nadeel in stats mee bezorgd.

Dan raad ik je toch ten zeerste aan om de kaart nogmaals te bekijken. Barneveldse haan is vanaf het moment dat ik mijn 2e cluster tegen destijds ellasar, soncky. En barneveldse haan startte namelijk nu nog steeds bereikbaar. Wederom een fout in je beredenering. Dat er geen enkel dorp meer gepakt is heeft puur met de intresse te maken. En dorp van 5k is toch niet veel schade mee te doen. Zolang die in bezit blijven van barneveldse haan zit er al helemaal geen dreiging in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62862

Guest
Ach wat zijn nu stats.

Zijde 1:
Spelers: Chipklapper
Zijde 2:
Spelers: doggie 12, yakari

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,181
Kant 2: 2,362
Verschil: 1,181

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 197
Kant 2: 7
Verschil: 190

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 10,767,448
Kant 2: 20,663,712
Verschil: 9,896,264

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,904,432
Kant 2: 66,684
Verschil: 1,837,748

chart

Het gaat om dorpjes :D
 

DeletedUser55740

Guest
Chos deed dat wel, niet in de rol van spion overigens, maar puur uit naïviteit aan zijn contacten in Fruit. Zo gaf hij hen o.a. te kennen dat zijn acc op del zou gaan en hij elders verder zou gaan spelen. En ook de benaming van zijn dorpen was veelzeggend toen de kogel door de kerk was.

En wat jij beschrijft, is ons ook wel eens overkomen wat betreft het lezen van een andermans forum. Al was ik er na 5 min. ook al weer klaar mee. Is me te veel moeite om (te) weinig info meestal. Het boeit me te weinig en heb er ook nooit zo'n zin in om alles dan door te spitten, nog om het spel "zo" te spelen ;)

Dit was ook maar een incident, daarna amper nog info los weten te peuteren ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu doe jij het weer, zo blijven we bezig natuurlijk ...

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 481
Kant 2: 401
Verschil: 80

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,561,515
Kant 2: 3,725,658
Verschil: 835,857

chart

Zo blijven we bezig .... en heeft iedereen altijd gelijk :mad:

Soit, plague heeft met haar massa van gisteren (en loopt nu nog een beetje uit) 18 dorpen veroverd.

Niet echt spectaculair als je ziet wat voor een geweld er werd gebruikt.

Voor de rest blijf ik bij mijn stelling, als ik het laatste half jaar samenvat:

Lawzzz kicked chosstyle na een massa van ons op hem en teveel dorpen verliest.

Plague kicked Dorus en TDB na een massa op hen en teveel dorpen verliezen.

Blacks kicked BD star na een massa op hem voor dezelfde reden.


Kom dus aub niet uitpakken met stats, hoe je ze ook draait of keert, bovenstaande blijft een feit en kan je fruit niet aannaaien.

TDB is pas gekickt na dat het 100% zeker geen toekomst meer had... had het al niet maar toch hield plague het account in de stam;) & ze hebben het account pas gekickt na de aanvallen dus wat loop jij nu weer te zeveren :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Lachen. Ejo13 is trots dat die front met me heeft, heb daar zo'n 10 dorpen maximaal lol.
 

DeletedUser17986

Guest
pas maar op dat je dalijk niet zwaar gepwned word !:rolleyes: bb!:cool:

Haha wie gaat daarvoor zorgen dan jij? Laat me niet laggen man jullie kunnen allemaal prima lullen maar ik hoor hier de hele tijd als als als als flikker toch op met je als zeg iets serieus of zeg het gewoon niet.
 

DeletedUser

Guest
Haha wie gaat daarvoor zorgen dan jij? Laat me niet laggen man jullie kunnen allemaal prima lullen maar ik hoor hier de hele tijd als als als als flikker toch op met je als zeg iets serieus of zeg het gewoon niet.

Ten eerste zegt hij in zijn post geen als.
Ten tweede zeg jij zelf niets serieus en gooi je alleen maar onzin op dit forum.
Ten derde reageer eens samen met je makkers op de serieuze posts die door een aantal stammies/bondgenoten geplaatst worden waaronder ikzelf
 

DeletedUser

Guest
Haha wie gaat daarvoor zorgen dan jij? Laat me niet laggen man jullie kunnen allemaal prima lullen maar ik hoor hier de hele tijd als als als als flikker toch op met je als zeg iets serieus of zeg het gewoon niet.

ga eerst even me post na lezen voordat je dat mondje van je open doet :eek: ik reageer op ash dat hij dan geownt word niet ejo13 :eek: daarbij is ash mijn stam genoot dus nee ik zal hem niet pwnen :)

als jij nou zelf eens opflikkert want komt bij jou nog minder zinnigs uit dan bij mijn:D


Ten eerste zegt hij in zijn post geen als.
Ten tweede zeg jij zelf niets serieus en gooi je alleen maar onzin op dit forum.
Ten derde reageer eens samen met je makkers op de serieuze posts die door een aantal stammies/bondgenoten geplaatst worden waaronder ikzelf

+1
 

DeletedUser62436

Guest
@ Kids pkr: Jij moet echt even je posts gaan onderbouwen en heel anders tegen Zoepie, Ettie, Feyerem, Warre en maikelzzz gaan reageren, want zij hebben stuk voor stuk 1000x zoveel bewezen op w21 dan jij. Enige wat jij hier hebt behaald is een accie van 4+ mil en nu een grote intern. Daarnaast toon je 0 respect voor je tegenstanders, wat ook al veel over jou als persoon zegt.
 

DeletedUser

Guest
Het zegt wss ook veel over jou full-time? :p wat heb jij bewezen? kijk als je zegt dat toxi wat heeft bewezen dan klopt dat maar ga niet tegen andere zeggen dat die niks bewezen hebben als jij zelf ook niks bewezen hebt..
 
Bovenaan