De Grote Oorlog.

DeletedUser

Guest
Ik heb al front in C95 kijk even beter met een top 3 speler.



Dat gaat gaat je niks aan denk;)

nu voel jij je eigen natuurlijk goed? :cool:

Als jij niet zo ontiegelijk lui of dom of allebij was geweest zou jij deze nutteloze reactie niet hebben geplaatst.



Voel je toch niet zo aangesproken als ik in het meervoud praat misschien is het bij jou wel mogelijk maar probeer je toch in te houden en probeer je dan in te denken dat je een normaal iemand bent die ook gewoon in het enkelvoud leest en antwoors dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker.

of jij bespaart mensen hier een hoop gezever en had het gewoon in de vorm van Plague of LawZzZ gezet inplaats van jullie :eek:
 

DeletedUser37444

Guest
Laten we eens de mb stammen weg halen van ons allebij:D:rolleyes:

Volgende keer mss ff een betere afspraak maken als jullie weer eens in je gedeelde forum een oproep doen om te komen rellen op het Af? ;)

Op welk acc speel jij zelfs ?

Gelijknamig acc'tje als de naam hier op het AF van IRrelevant, de MB en (blijkbaar) defslet stam van de Fruiters :rolleyes:
 

DeletedUser37444

Guest
Zonder de mb stammen pownen wij jullie hard

Hahaha, vanaf volgende week zeker? :D

Zijde 1:
Stammen: LawZzZ
Zijde 2:
Stammen: Fruit.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 19,659
Kant 2: 12,564
Verschil: 7,095

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 461
Kant 2: 161
Verschil: 300

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 183,404,962
Kant 2: 105,081,502
Verschil: 78,323,460

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,317,493
Kant 2: 1,493,285
Verschil: 2,824,208

chart

Of moeten de MB stammen er nu weer bij? Je zegt het maar hoor ;)
 

DeletedUser17986

Guest
Volgende keer mss ff een betere afspraak maken als jullie weer eens in je gedeelde forum een oproep doen om te komen rellen op het Af? ;)



Gelijknamig acc'tje als de naam hier op het AF van IRrelevant, de MB en (blijkbaar) defslet stam van de Fruiters :rolleyes:

Wow de eerste van lawwzz met een beetje verstand dat moet ik je nageven hoor. Maar is er iets mis mee dat ik wat OS bij mijn mattie heb staan of wat? De link tussen mij en defslet is IRrelevant (grappige woordspeling hoor) en ik speel hier mijn eigen spelletje hoor en om eerlijk te zijn wou ik alleen weten waarom mijn scriptje niet meer werkte maar gelukkig is dat opgelost en toen zag ik een paar veel te zelfvoldane chappies lekker onzin lopen lullen dus ik denk ach waarom help ik ze gewoon niet even uit hun dromen das toch wel o aardig van me he :D
 

DeletedUser

Guest
Wow de eerste van lawwzz met een beetje verstand dat moet ik je nageven hoor. Maar is er iets mis mee dat ik wat OS bij mijn mattie heb staan of wat? De link tussen mij en defslet is IRrelevant (grappige woordspeling hoor) en ik speel hier mijn eigen spelletje hoor en om eerlijk te zijn wou ik alleen weten waarom mijn scriptje niet meer werkte maar gelukkig is dat opgelost en toen zag ik een paar veel te zelfvoldane chappies lekker onzin lopen lullen dus ik denk ach waarom help ik ze gewoon niet even uit hun dromen das toch wel o aardig van me he :D

pas op dat je dalijk geen straat taal gebruikt joh!:cool: nah LawZzZ uit hun dromen helpen was je bijna gelukt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oke nog ff terugkomend op dit je weet zelf net zo goed als iedereen dat dit maar een moment opname is van 3 maanden. 3 maanden die wij toevallig flink ****** hebben maar als je verder kijkt dan die drie maanden zie je dat het een beetje gelijk op gaat dus probeer niet al te stoer te doen he ;)

Waar doe ik stoer met de stats? Ik meld alleen dat je woorden niet kloppen. Als jij onder een moment opname 3 maanden verstaat mag je eens je woordenboek openslaan en gaan lezen wat het betekent. Deze "momentopname" is 1/3 deel van de oorlog. Lijkt me dus niet bepaald een moment opname.
 

DeletedUser37444

Guest
Wow de eerste van lawwzz met een beetje verstand dat moet ik je nageven hoor. Maar is er iets mis mee dat ik wat OS bij mijn mattie heb staan of wat?

Euhhh... nee? Maar ik snap ook niet wrom je de vraag stelt, aangezien ik daar geen enkele aanwijzing voor heb gegeven... Zit mss in je eigen koppie... :rolleyes:

De link tussen mij en defslet is IRrelevant (grappige woordspeling hoor) en ik speel hier mijn eigen spelletje hoor en om eerlijk te zijn wou ik .... (blabla)...

Euhhh... nee? Je stamnaam kan je net zo goed vervangen door IRrelevant en de tag kunnen jullie dan mooi behouden. Scheelt een hoop verwarring bij de naamswijziging en doet meer recht aan de werkelijkheid ;)

....en toen zag ik een paar veel te zelfvoldane chappies lekker onzin lopen lullen dus ik denk ach waarom help ik ze gewoon niet even uit hun dromen das toch wel o aardig van me he :D

Euhhh nee? Was je nou met goede onderbouwingen gekomen, kon ik je mss gelijk geven. Maar door zelf de rol aan te nemen van Über Chappie die hier (nog meer) onzin komt lullen ben jij je doel aardig voorbij geschoten :cool:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik heb al front in C95 kijk even beter met een top 3 speler.

Wow nr 3 speler heeft daar 10 dorpjes, daar kan die heel veel mee ! :rolleyes:

Wow de eerste van lawwzz met een beetje verstand dat moet ik je nageven hoor. Maar is er iets mis mee dat ik wat OS bij mijn mattie heb staan of wat? De link tussen mij en defslet is IRrelevant (grappige woordspeling hoor) en ik speel hier mijn eigen spelletje hoor en om eerlijk te zijn wou ik alleen weten waarom mijn scriptje niet meer werkte maar gelukkig is dat opgelost en toen zag ik een paar veel te zelfvoldane chappies lekker onzin lopen lullen dus ik denk ach waarom help ik ze gewoon niet even uit hun dromen das toch wel o aardig van me he :D

Kan je dan even snel terug uit dit forumonderdeel verdwijnen dan dat je er in kwam ?
IR spelers hebben hier niks te zoeken, IR betekent toch niks voor w21.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17986

Guest
Euhhh... nee? Maar ik snap ook niet wrom je de vraag stelt, aangezien ik daar geen enkele aanwijzing voor heb gegeven... Zit mss in je eigen koppie... :rolleyes:



Euhhh... nee? Je stamnaam kan je net zo goed vervangen door IRrelevant en de tag kunnen jullie dan mooi behouden. Scheelt een hoop verwarring bij de naamswijziging en doet meer recht aan de werkelijkheid ;)



Euhhh nee? Was je nou met goede onderbouwingen gekomen, kon ik je mss gelijk geven. Maar door zelf de rol aan te nemen van Über Chappie die hier (nog meer) onzin komt lullen ben jij je doel aardig voorbij geschoten :cool:

Oke mag ik vragen waar jij je verstand heb zitten als je dat al hebt, of word alles in dat koppie daar door tw tactieken en dergelijken in beslag genomen? In ieder geval geef jij wel degelijk een aanleiding voor een reactie van mij dus probeer zelf ff na te denken want werkelijk waar ik dacht dat ik wel met iets slimmere mensen te maken had hier maar blijkbaar zijn jullie ook niet al te snugger om het maar even netjes te verwoorden.

Maar ik vragen hoe het er bij jullie op het ingame forum aan toe gaat? ik stel het me ff voor hoor:

ettie: IRrelevant whahahaha?
warre: Hahaha eeuuhhhh wat betekent dat eigenlijk?
ettie: geen idee zij broertje vandaag tegen me maar IR zat erin dus het is grappig whahaha
warre: Hahha ik snap hem nog steeds niet
een of andere smartass: weten jullie niet wat dat betekent? Jongens serieus dat stond nog in de Donald Duck van vorige week, maar wel een goeie hoor ettie hahaha
ettie: dankje gozert Whahhaa hij is nog steeds grappig whahaha


FF een klein voorbeeldje hoe het er in mijn gedachten bij jullie aan toe gaat ;)
 

DeletedUser

Guest
Oke mag ik vragen waar jij je verstand heb zitten als je dat al hebt, of word alles in dat koppie daar door tw tactieken en dergelijken in beslag genomen? In ieder geval geef jij wel degelijk een aanleiding voor een reactie van mij dus probeer zelf ff na te denken want werkelijk waar ik dacht dat ik wel met iets slimmere mensen te maken had hier maar blijkbaar zijn jullie ook niet al te snugger om het maar even netjes te verwoorden.

Maar ik vragen hoe het er bij jullie op het ingame forum aan toe gaat? ik stel het me ff voor hoor:

ettie: IRrelevant whahahaha?
warre: Hahaha eeuuhhhh wat betekent dat eigenlijk?
ettie: geen idee zij broertje vandaag tegen me maar IR zat erin dus het is grappig whahaha
warre: Hahha ik snap hem nog steeds niet
een of andere smartass: weten jullie niet wat dat betekent? Jongens serieus dat stond nog in de Donald Duck van vorige week, maar wel een goeie hoor ettie hahaha
ettie: dankje gozert Whahhaa hij is nog steeds grappig whahaha


FF een klein voorbeeldje hoe het er in mijn gedachten bij jullie aan toe gaat ;)

Ik kan me best voorstellen dat je jaloers op ons bent en ons nu als kleuters wilt profileren (anders kan je niet winnen. Wat je zowiezo niet lukt.) Terwijl jijzelf degene bent die inhoudelijk alleen op mijn 1e post met cijfers gereageerd hebt en verder alleen maar onzin uitkraamt die je geeneens onderbouwt. Spreek dus eens voor je eigen en tover je verstand zelf eens tevoorschijn.
(snap best dat ook dat moeilijk is als het niet groter is dan je kleine teen.)
 

DeletedUser37444

Guest
Oke mag ik vragen waar jij je verstand heb zitten als je dat al hebt, of word alles in dat koppie daar door tw tactieken en dergelijken in beslag genomen? In ieder geval geef jij wel degelijk een aanleiding voor een reactie van mij dus probeer zelf ff na te denken want werkelijk waar ik dacht dat ik wel met iets slimmere mensen te maken had hier maar blijkbaar zijn jullie ook niet al te snugger om het maar even netjes te verwoorden.

Maar ik vragen hoe het er bij jullie op het ingame forum aan toe gaat? ik stel het me ff voor hoor:

ettie: IRrelevant whahahaha?
warre: Hahaha eeuuhhhh wat betekent dat eigenlijk?
ettie: geen idee zij broertje vandaag tegen me maar IR zat erin dus het is grappig whahaha
warre: Hahha ik snap hem nog steeds niet
een of andere smartass: weten jullie niet wat dat betekent? Jongens serieus dat stond nog in de Donald Duck van vorige week, maar wel een goeie hoor ettie hahaha
ettie: dankje gozert Whahhaa hij is nog steeds grappig whahaha


FF een klein voorbeeldje hoe het er in mijn gedachten bij jullie aan toe gaat ;)

Nou... bedankt voor dit kijkje in je gedachtegang dan maar... :confused:

Overigens iets meer info dan me lief is om eerlijk te zijn. En jammer van die lage score op je Cito toets ook, kan ik me zo voorstellen. Waren je ouders erg teleurgesteld of lag dit in het verlengde van hun verwachtingen? :rolleyes:
 

DeletedUser17986

Guest
Och het spijt me dat ik niet allea aan jullie voorkauw en duidelijk aan jullie uitleg maar zoals ik maar weer eens herhaal ik dacht dat ik met mensen te maken had die iets meer verstand hadden dan een dubbel gebakken ei met spek en ik ook geen tijd heb om dat allemaal voor jullie uit te schrijven.

Oh en ettie als jij nu denkt de smartass te kunnen gaan uit hangen met je citoheb je het goed mis overigens bevat je avatar wel eeb groote kern van waarheis ;)

Als jullie nog eens denken me uit te lullen lees dan ff een stukje terug zodat je het tenminste snapt en ik niet keer op keer moet herhalen dat ik duidelijk genoeg ben voor iemand met een beetje verstand!
 

DeletedUser57468

Guest
Wel leuk om IR hier ook een keer te zien, normaal is het alleen ejo vs LawZzZ/Plague
 
Bovenaan