De Grote Oorlog.

DeletedUser17986

Guest
Het lag er niet aan dat we het account er niet bovenop wilde helpen. Ik heb een week lang zo goed als elke dag vv gedraait. Echter heeft de eigenaar aangegeven niet meer in te zullen loggen en ook geen ww af te geven. Hoe kunnen we dat account dan nog helpen als je met een vv lock komt te zitten?



Eventjes wat statistiekjes voor jouw zodat je kan zien dat je het fout gigantisch fout hebt ;)

Laatste 3 Maanden:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 620
Kant 2: 318
Verschil: 302

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,541,983
Kant 2: 3,052,674
Verschil: 2,489,309

chart

Laatste Maand:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 188
Kant 2: 149
Verschil: 39

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,723,559
Kant 2: 1,440,176
Verschil: 283,383

chart

Laatste Week:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 49
Kant 2: 7
Verschil: 42

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 470,128
Kant 2: 63,712
Verschil: 406,416

chart

Uit de stats kan ik dus halen dat jouw berekenen totaal niet kloppen Kid. We staan van de afgelopen 3 maanden een winst van 300 dorpjes. Ik zie niet in waarom we het dan slecht zouden doen?

Oke nog ff terugkomend op dit je weet zelf net zo goed als iedereen dat dit maar een moment opname is van 3 maanden. 3 maanden die wij toevallig flink ****** hebben maar als je verder kijkt dan die drie maanden zie je dat het een beetje gelijk op gaat dus probeer niet al te stoer te doen he ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oke nog ff terugkomend op dit je weet zelf net zo goed als iedereen dat dit maar een moment opname is van 3 maanden. 3 maanden die wij toevallig flink ****** hebben maar als je verder kijkt dan die drie maanden zie je dat het een beetje gelijk op gaat dus probeer niet al te stoet te doen he ;)

Wat is stoet doen :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser17986

Guest
Hoezo denk je dat die paar fakejes van je mollen zoveel werk is dan?
 

DeletedUser61408

Guest
Sorry maar bij mij staan er geen stats van Sun bij dus ik heb geen idee hoe ik die dan zou moeten toepassen in mijn verhaaltje.

Hoe kom je trouwens aan die stats dan kan ik tenminste zien wat je gedaan hebt ;)

Hier ben ik het zeker NIET MEE EENS Sun. is geen opleidingsstam meer van ons en is geheel inactief dat is al een maand zo. Dus betrek deze maar niet met de stats.

Hoezo denk je dat die paar fakejes van je mollen zoveel werk is dan?

This attitude ...
 

Deleted User - 24028

Guest
Hoezo denk je dat die paar fakejes van je mollen zoveel werk is dan?

Ik fake niet eens op hem, informeer jezelf juist of zwijg gewoon. :rolleyes:
En jah mijn fakes op tharoy en lord helpen duidelijk, ik clear tharoy en lord hun off en def dorpjes weg daardoor..

Ik zeg daarom altijd als ik een vv doe krijg ik heerlijke odd van:D

Ach jij met je kleine frontje midden in iemand zijn cluster, dat is gemakkelijk te stacken hee...
Maar ik zie je nog geen groot front deffen hoor ;)
 

DeletedUser17986

Guest
Weet ik veel wie al die fakes naar Ejo stuurt krijg alleen een paar berichtjes binnen dat mijn OS wordt aangevallen voor de 7928e keer ;)
 

DeletedUser63264

Guest
Ik fake niet eens op hem, informeer jezelf juist of zwijg gewoon. :rolleyes:
En jah mijn fakes op tharoy en lord helpen duidelijk, ik clear tharoy en lord hun off en def dorpjes weg daardoor..



Ach jij met je kleine frontje midden in iemand zijn cluster, dat is gemakkelijk te stacken hee...
Maar ik zie je nog geen groot front deffen hoor ;)

Ik heb al front in C95 kijk even beter met een top 3 speler.

Op welk acc speel jij zelfs ?

Dat gaat gaat je niks aan denk;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17986

Guest
Zo een noob acc wrs dat je het niet durft vertellen omdat je bang bent voor de reacties.
Lame !!

Als jij niet zo ontiegelijk lui of dom of allebij was geweest zou jij deze nutteloze reactie niet hebben geplaatst.

dit is de 1ste keer dat je mijn ziet posten dus waar maak jij uit op dat ik verwent zou zijn? :rolleyes:



spam spam spam!:D maandag ben ik weer full time hier dus:)

Voel je toch niet zo aangesproken als ik in het meervoud praat misschien is het bij jou wel mogelijk maar probeer je toch in te houden en probeer je dan in te denken dat je een normaal iemand bent die ook gewoon in het enkelvoud leest en antwoors dat maakt het voor iedereen een stuk makkelijker.
 
Bovenaan