De Grote Oorlog.

DeletedUser37444

Guest
Hahaha, ze hebben weer wat te zeuren (denken ze) en komen collectief uit hun grot kruipen hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn wel statsgeilers :D als je geen statsgeiler bent dan kick je geen spelers hoeveel die dan ook verliezen :D die help je er dan boven op, ik word toch ook niet gekickt omdat ik 6 dorpen kwijt ben?:p stel arrogante kwallen

Het lag er niet aan dat we het account er niet bovenop wilde helpen. Ik heb een week lang zo goed als elke dag vv gedraait. Echter heeft de eigenaar aangegeven niet meer in te zullen loggen en ook geen ww af te geven. Hoe kunnen we dat account dan nog helpen als je met een vv lock komt te zitten?

Sorry had niet gezien dat Overlevers altijd ook bij onze oorlog betrokken was maar wat dan wel weer opvalt is dat jullie opleidings stam of moraalbrekers stam het is maar hoe je het noemt niet mee doet met deze oorlog terwijl deze wel bij jullie horen. Even kijken hoor als ik Blacks erbij betrek zie ik dit bij ons staan: 162 voor ons 17 tegen ons verschil van 145 in ons voordeel(hier gaat het alleen over IR)
De stats in "de grote oorlog" van Fruit.: 567 voor Fruit. 805 tegen Fruit. verschil van 238 in ons nadeel
En dan als laatste nog de stats van IR in the big war: 85 voor ons 59 tegen ons verschil van 26 in ons voordeel

Dat is nog steeds een voordeel voor jullie van 67 voor jullie maar dan weet ik niet hoeveel dorpen Fruit. nog van Blacks heeft gepakt.

Nou ik kom tot de conclusie dat als je Blacks er ook bij rekent dat jullie amper een winst behalen op ons en momenteel hebben wij meer dan 18000 dorpen (IR en Fruit. samen) dus ik weet niet of jullie goed kunnen rekenen maar als jullie het zo blijven doen duurt het nog heeeeeel lang voordat wij uiteindelijk weg zijn hoor.

Eventjes wat statistiekjes voor jouw zodat je kan zien dat je het fout gigantisch fout hebt ;)

Laatste 3 Maanden:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 620
Kant 2: 318
Verschil: 302

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,541,983
Kant 2: 3,052,674
Verschil: 2,489,309

chart

Laatste Maand:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 188
Kant 2: 149
Verschil: 39

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,723,559
Kant 2: 1,440,176
Verschil: 283,383

chart

Laatste Week:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 49
Kant 2: 7
Verschil: 42

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 470,128
Kant 2: 63,712
Verschil: 406,416

chart

Uit de stats kan ik dus halen dat jouw berekenen totaal niet kloppen Kid. We staan van de afgelopen 3 maanden een winst van 300 dorpjes. Ik zie niet in waarom we het dan slecht zouden doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64848

Guest
Hahaha, ze hebben weer wat te zeuren (denken ze) en komen collectief uit hun grot kruipen hoor :D

Welkom op het Propaganda forum ;)

Het lag er niet aan dat we het account er niet bovenop wilde helpen. Ik heb een week lang zo goed als elke dag vv gedraait. Echter heeft de eigenaar aangegeven niet meer in te zullen loggen en ook geen ww af te geven. Hoe kunnen we dat account dan nog helpen als je met een vv lock komt te zitten?



Eventjes wat statistiekjes voor jouw zodat je kan zien dat je het fout gigantisch fout hebt ;)

Laatste 3 Maanden:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 620
Kant 2: 318
Verschil: 302

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,541,983
Kant 2: 3,052,674
Verschil: 2,489,309

chart

Laatste Maand:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 188
Kant 2: 149
Verschil: 39

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,723,559
Kant 2: 1,440,176
Verschil: 283,383

chart

Laatste Week:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 49
Kant 2: 7
Verschil: 42

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 470,128
Kant 2: 63,712
Verschil: 406,416

chart

Uit de stats kan ik dus halen dat jouw berekenen totaal niet kloppen Kid. We staan van de afgelopen 3 maanden een winst van 300 dorpjes. Ik zie niet in waarom we het dan slecht zouden doen?

Ik denk dat kids pkr er Sun. (wel degelijk hun mb-stam) niet bij telden. Kijk maar naar red gitano die lachter onderuithaald.
 

DeletedUser

Guest
Daarom dat ik met de stats aan kom waar de partijen die hij noemt inzitten ;)
 

DeletedUser17986

Guest
Sorry maar bij mij staan er geen stats van Sun bij dus ik heb geen idee hoe ik die dan zou moeten toepassen in mijn verhaaltje.

Hoe kom je trouwens aan die stats dan kan ik tenminste zien wat je gedaan hebt ;)
 

DeletedUser63264

Guest
Het lag er niet aan dat we het account er niet bovenop wilde helpen. Ik heb een week lang zo goed als elke dag vv gedraait. Echter heeft de eigenaar aangegeven niet meer in te zullen loggen en ook geen ww af te geven. Hoe kunnen we dat account dan nog helpen als je met een vv lock komt te zitten?



Eventjes wat statistiekjes voor jouw zodat je kan zien dat je het fout gigantisch fout hebt ;)

Laatste 3 Maanden:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 620
Kant 2: 318
Verschil: 302

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,541,983
Kant 2: 3,052,674
Verschil: 2,489,309

chart

Laatste Maand:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 188
Kant 2: 149
Verschil: 39

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,723,559
Kant 2: 1,440,176
Verschil: 283,383

chart

Laatste Week:
Zijde 1:
Stammen: Plague, BLACKS
Zijde 2:
Stammen: Fruit., Sun., IR

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 49
Kant 2: 7
Verschil: 42

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 470,128
Kant 2: 63,712
Verschil: 406,416

chart

Uit de stats kan ik dus halen dat jouw berekenen totaal niet kloppen Kid. We staan van de afgelopen 3 maanden een winst van 300 dorpjes. Ik zie niet in waarom we het dan slecht zouden doen?

Hier ben ik het zeker NIET MEE EENS Sun. is geen opleidingsstam meer van ons en is geheel inactief dat is al een maand zo. Dus betrek deze maar niet met de stats.
 

DeletedUser

Guest
Sorry maar bij mij staan er geen stats van Sun bij dus ik heb geen idee hoe ik die dan zou moeten toepassen in mijn verhaaltje.

Hoe kom je trouwens aan die stats dan kan ik tenminste zien wat je gedaan hebt ;)

Sun. is de mb stam van Fruit. dus het toepassen in dit geval is het meetellen in de stats ;)

Even een uitleg voor jouw hoe ik eraan kom.
Stap 1. Je gaat naar http://www.nl.twstats.com/.
Stap 2. Je klikt op Ga Wereld 21 binnen
Stap 3. Je scrollt naar beneden
Stap 4. Je klikt op oorlogstatistieken
Stap 5. Je vult bij kant een de stam Plague toe.
Stap 6. Je vult bij kant een de stam Blacks toe.
Stap 7. Je vult bij kant twee de stam Fruit. toe.
Stap 8. Je vult bij kant twee de stam IR toe.
Stap 9. Je vult bij kant twee de stam Sun. toe.
Stap 10. Je klikt op de scrollbalk en maakt een selectie uit: Laatste 3 maanden OF Laatste Maand OF Laatste week
Stap 11. Je klikt op Toon enkel vergelijkenis.
Stap 12. Stap 10 en 11 herhaal je 3 keer zodat je van alle 3 de opties een uitdraai kunt maken.
Stap 13. Zijn er nog vragen?

Hier ben ik het zeker NIET MEE EENS Sun. is geen opleidingsstam meer van ons en is geheel inactief dat is al een maand zo. Dus betrek deze maar niet met de stats.

Oneens beste Ejo. Ze staan nog altijd gelinkt aan jullie
Stamprofiel Sun. zei:
Dit is een MB stam.
We fight for Fruit.
Wij laten het zonnetje beter schijnen zodat het fruit beter kan groeien.
Daarbij is het juist de smoes waar wij weer op verweten worden. We kicken een inactief account en zijn dan statsgeilers. Misschien eerst in de spiegel kijken vooraleer je dan komt schreeuwen met je vriendjes?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37444

Guest
Hier ben ik het zeker NIET MEE EENS Sun. is geen opleidingsstam meer van ons en is geheel inactief dat is al een maand zo. Dus betrek deze maar niet met de stats.

Hahaha, jullie schreeuwen erom de MB stammen erbij te betrekken, nu niet zielig doen als de statts je dan tegen vallen heh?

Wie is hier nou een statt's geilertje Ejo? :D:D:D
 

DeletedUser63264

Guest
Sun. is de mb stam van Fruit. dus het toepassen in dit geval is het meetellen in de stats ;)

Even een uitleg voor jouw hoe ik eraan kom.
Stap 1. Je gaat naar http://www.nl.twstats.com/.
Stap 2. Je klikt op Ga Wereld 21 binnen
Stap 3. Je scrollt naar beneden
Stap 4. Je klikt op oorlogstatistieken
Stap 5. Je vult bij kant een de stam Plague toe.
Stap 6. Je vult bij kant een de stam Blacks toe.
Stap 7. Je vult bij kant twee de stam Fruit. toe.
Stap 8. Je vult bij kant twee de stam IR toe.
Stap 9. Je vult bij kant twee de stam Sun. toe.
Stap 10. Je klikt op de scrollbalk en maakt een selectie uit: Laatste 3 maanden OF Laatste Maand OF Laatste week
Stap 11. Je klikt op Toon enkel vergelijkenis.
Stap 12. Stap 10 en 11 herhaal je 3 keer zodat je van alle 3 de opties een uitdraai kunt maken.
Stap 13. Zijn er nog vragen?



Oneens beste Ejo. Ze staan nog altijd gelinkt aan jullie

Daarbij is het juist de smoes waar wij weer op verweten worden. We kicken een inactief account en zijn dan statsgeilers. Misschien eerst in de spiegel kijken vooraleer je dan komt schreeuwen met je vriendjes?

Laten we eens de mb stammen weg halen van ons allebij:D:rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Laten we eens de mb stammen weg halen van ons allebij:D:rolleyes:

Zou jij niet beter wat deffen op je vv ipv hier te lopen posten.
Want tijd om hier te posten en tijd om een beetje gs naar jezelf weg te sturen heb je wel.
Maar dodgen heb je kennelijk nog niet van gehoord:
Rapportje
 

DeletedUser63264

Guest
Zou jij niet beter wat deffen op je vv ipv hier te lopen posten.
Want tijd om hier te posten en tijd om een beetje gs naar jezelf weg te sturen heb je wel.
Maar dodgen heb je kennelijk nog niet van gehoord:
Rapportje

Wie zegt als ik er nog op zit:rolleyes: Laat ook even de volgende keer het treintje zien van 200 ms die ik gesniped hebt.:D

Dat dorpje was midden in fruit en aangezien je daar alleen maar fakes heen stuurde;)
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt als ik er nog op zit:rolleyes: Laat ook even de volgende keer het treintje zien van 200 ms die ik gesniped hebt.:D

Dat dorpje was midden in fruit en aangezien je daar alleen maar fakes heen stuurde;)

Wil je een schouderklopje.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wie zegt als ik er nog op zit:rolleyes: Laat ook even de volgende keer het treintje zien van 200 ms die ik gesniped hebt.:D

Dat dorpje was midden in fruit en aangezien je daar alleen maar fakes heen stuurde;)

Treintjes van 200 ms stuur ik niet, dus die zal je niet hebben gesnipt ook niet.
Er is wel een treintje gesnipt, als jij dat hebt gedaan... proficiat, je hebt iets bijgeleerd dan lol

En dat is net het punt, je moet heel je acc verdedigen, niet enkel je front :cool:

Door dat.. onnodig troepenverlies:
http://nl21.tribalwars.nl/public_report/fbccc38e8983fb8a214d2e77d78c36dc
 

DeletedUser63264

Guest
Treintjes van 200 ms stuur ik niet, dus die zal je niet hebben gesnipt ook niet.
Er is wel een treintje gesnipt, als jij dat hebt gedaan... proficiat, je hebt iets bijgeleerd dan lol

En dat is net het punt, je moet heel je acc verdedigen, niet enkel je front :cool:

Door dat.. onnodig troepenverlies:
http://nl21.tribalwars.nl/public_report/fbccc38e8983fb8a214d2e77d78c36dc

Treintjes van 200 ms stuur je wel je moet nu niet gaan liegen;)

Jij proficiat met je rapportje je hebt er niets van bijgeleerd:rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Je stuurt dus 3 edels?:eek:

50 ms +
50 ms +
50 ms +
50 ms + = 200 ms

vandaag om 20:07:38:057 uur
vandaag om 20:07:38:107 uur
vandaag om 20:07:38:157 uur
vandaag om 20:07:38:207 uur

207 - 057 = 150 ms :rolleyes:
 
Bovenaan