De Grote Oorlog.

DeletedUser37444

Guest
Tja iemand moet jullie toch van repliek dienen he.



Ja sorry heb hem in mijn kont gestopt probeerde jackass na te doen en dacht dat het een autotje was.

Probeer het eens met humor ipv dom gelul. Met mats komt je boodschap dan over ;)
 

DeletedUser61408

Guest
Als jij geen serieus gesprek kan voeren kun je ook gewoon je mond houden hoor.



Het was dus een tong maar de dokter met de röntgen foto was het grappigst hoor ;)

Laten we het even samenvatten:

1. Je bent nog nooit op dit AF gekomen en nu je er bent, breng je een zeer grote ongewenste attitude mee.
2. Jouw verwijten zijn niet grondig gebaseerd. Bij de laatste massa's zijn er toch geen leden gekickt, ofwel? ;)
(Ik spreek over LawZzZ)
3. Ejo is zelf nog leuker om een ruzie mee te voeren dan jou, en dat is zeker een compliment voor ejo.
4. You heard it parnter, ophoepelen :)
 

DeletedUser17986

Guest
Nog meer te klagen en persoonlijk zie ik het als een compliment voor mij dat ejo leuker is om ruzie mee te maken maar je weet zelf wat het gevolg is van puntje 4 of je moet wel ongeloofelijk stom zijn ;)
 

DeletedUser17986

Guest
Wel aardig he van mosselman dat ie met complimentjes strooit :) maare sinterklaas is al weg hoor zijn jullie daar bij Lawz nog wel bij de tijd??
 

DeletedUser60881

Guest
Wederom een zielige actie van plague. maarja de stats zijn natuurlijk alles want anders gaan de stats tegen fruit. en IR nog meer in het rood hé ;) en dat is toch niet om aan te zien.
Het almachtige plague moet onderdoen voor de fruitjes en IR
 

DeletedUser63278

Guest
Na TDB de tweede speler die wordt gekicked ....

Ik vind de uitleg maar zwak hoor, eerst TDB eruit omdat die teveel verliezen leed en nu Dorus :(

Maar ja, krijgen op dit eigenste moment lekkere massa binnen, werd tijd :D De eerste vegen die reeds zijn binnengekomen hebben helaas niet veel schade aangericht, zonde he clears sturen zonder geloof ....
 

DeletedUser17986

Guest
Das idd waardeloos dat van die clears maarja alles voor de stats he want daar draait het hele spelletje om!
 

DeletedUser

Guest
Nou smartass wat is er ben je je tong verloren?

Ik zei niet wat voor punten he ;)

Heb het over de stats namelijk.

Toevallig word iedereen waarop wij een massa doen meteen uit Lawwzzz en Plague gekicked dus waarom ontkennen jullie nog dat jullie puntengeilers zijn???

Dus waarom de hele tijd smoesjes verzinnen en niet gewoon toegeven? Nouja das weer een kleine overwinning voor ons!

Kids pkr, Je naamt spreekt boekdelen. Ik raad je aan eerst eens in de boekjes te duiken alvorens je hier met je gezever aankomt. Je posts slaan nergens op. Jullie spreken altijd over iedereen waar een massa op is die gekickt wordt. Zal ik mezelf dan maar eens ontslaan? Want jullie vergeten dat de laatste massa op mij een dikke 2k aanvallen heeft gehad. En in welke stam zit ik nog steeds? Juist ja Plague. Zo kan ik nog wel meerdere accies noemen die na een massa nog steeds lid zijn van Plague. In de geschiedenis van Plague hebben we pas 3 accies moeten kicken omwille van reden zoals deze bij Dorus-van Doorwerth van toepassing waren.

Wederom een zielige actie van plague. maarja de stats zijn natuurlijk alles want anders gaan de stats tegen fruit. en IR nog meer in het rood hé ;) en dat is toch niet om aan te zien.
Het almachtige plague moet onderdoen voor de fruitjes en IR

Beste Johan,

Deze reactie vind ik toch nogal zonde van je. Zoals uitgelegd staat is het account wederom pas gekickt toen het aanvalsvrij was. Verder is er toen een overweging gemaakt. Je kan een account wel op vv gaan runnen, echter zal er dan maar een nut zijn van 60 dagen waarna je het account alsnog kunt wegsmijten omdat er een vv-lock op zit. Hier wilden we niet op wachten en vandaar dus deze actie. Verder doen we bepaald niet onder aan jullie. Zoals ik eerder gezegd heb had ik het cluster van Dorus als eerste aangepakt als ik een Fruiter was geweest.

Na TDB de tweede speler die wordt gekicked ....

Ik vind de uitleg maar zwak hoor, eerst TDB eruit omdat die teveel verliezen leed en nu Dorus :(

Maar ja, krijgen op dit eigenste moment lekkere massa binnen, werd tijd :D De eerste vegen die reeds zijn binnengekomen hebben helaas niet veel schade aangericht, zonde he clears sturen zonder geloof ....

Vanwaar vind je de uitleg zwak? De speler is vertrokken en heeft ons te horen gegeven zijn ww niet te geven door een eerdere gebeurtenis op een andere wereld. Hier kunnen we ons alleen maar bij neerleggen. Echter is dit ook een van de redenen geweest om het account op te geven, daar het totaal geen toekomst heeft als er alleen maar een vv op speelt.
 

DeletedUser62436

Guest
@ fruit en IR spelers, als ik naar stammen oorlogen ga bij mijn stam dan krijg ik toch echtte zien dat de oorlog tegen het westerlijke verbond 991 plus staat voor De alliantie, dus kom over 991 dorpen maar terug met jullie gelul.
 

DeletedUser63278

Guest
@ fruit en IR spelers, als ik naar stammen oorlogen ga bij mijn stam dan krijg ik toch echtte zien dat de oorlog tegen het westerlijke verbond 991 plus staat voor De alliantie, dus kom over 991 dorpen maar terug met jullie gelul.

Ah ja da zal wel als jullie iedereen buitensmijten die wordt platgespeeld door ons :D
 

DeletedUser62578

Guest
Je hebt mij nooit horen zeggen dat jullie statsgeilers zijn. De reden van de Kick lijkt me alom bekend te zijn. Wederom hebben we gewacht tot het account relatief weinig tot niet onder aanval ligt. Het account is onbemand en we zouden geen ww krijgen omwille van privé redenen.

Heb het ook niet over jou persoonlijk zoepie, maar het is in het algemeen wel degelijk enkele keren gezegd door plague leden..
Maar ja het is gewoon een zwakke actie hoe je het ook went of keert..
Zo blijven de stats natuurlijk altijd in je voordeel he ;)
 

DeletedUser17986

Guest
Sorry had niet gezien dat Overlevers altijd ook bij onze oorlog betrokken was maar wat dan wel weer opvalt is dat jullie opleidings stam of moraalbrekers stam het is maar hoe je het noemt niet mee doet met deze oorlog terwijl deze wel bij jullie horen. Even kijken hoor als ik Blacks erbij betrek zie ik dit bij ons staan: 162 voor ons 17 tegen ons verschil van 145 in ons voordeel(hier gaat het alleen over IR)
De stats in "de grote oorlog" van Fruit.: 567 voor Fruit. 805 tegen Fruit. verschil van 238 in ons nadeel
En dan als laatste nog de stats van IR in the big war: 85 voor ons 59 tegen ons verschil van 26 in ons voordeel

Dat is nog steeds een voordeel voor jullie van 67 voor jullie maar dan weet ik niet hoeveel dorpen Fruit. nog van Blacks heeft gepakt.

Nou ik kom tot de conclusie dat als je Blacks er ook bij rekent dat jullie amper een winst behalen op ons en momenteel hebben wij meer dan 18000 dorpen (IR en Fruit. samen) dus ik weet niet of jullie goed kunnen rekenen maar als jullie het zo blijven doen duurt het nog heeeeeel lang voordat wij uiteindelijk weg zijn hoor.
 

DeletedUser63264

Guest
Sorry had niet gezien dat Overlevers altijd ook bij onze oorlog betrokken was maar wat dan wel weer opvalt is dat jullie opleidings stam of moraalbrekers stam het is maar hoe je het noemt niet mee doet met deze oorlog terwijl deze wel bij jullie horen. Even kijken hoor als ik Blacks erbij betrek zie ik dit bij ons staan: 162 voor ons 17 tegen ons verschil van 145 in ons voordeel(hier gaat het alleen over IR)
De stats in "de grote oorlog" van Fruit.: 567 voor Fruit. 805 tegen Fruit. verschil van 238 in ons nadeel
En dan als laatste nog de stats van IR in the big war: 85 voor ons 59 tegen ons verschil van 26 in ons voordeel

Dat is nog steeds een voordeel voor jullie van 67 voor jullie maar dan weet ik niet hoeveel dorpen Fruit. nog van Blacks heeft gepakt.

Nou ik kom tot de conclusie dat als je Blacks er ook bij rekent dat jullie amper een winst behalen op ons en momenteel hebben wij meer dan 18000 dorpen (IR en Fruit. samen) dus ik weet niet of jullie goed kunnen rekenen maar als jullie het zo blijven doen duurt het nog heeeeeel lang voordat wij uiteindelijk weg zijn hoor.

+1
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn wel statsgeilers :D als je geen statsgeiler bent dan kick je geen spelers hoeveel die dan ook verliezen :D die help je er dan boven op, ik word toch ook niet gekickt omdat ik 6 dorpen kwijt ben?:p stel arrogante kwallen
 
Bovenaan