Topspelers

DeletedUser

Guest
klopt volletijd, heb nog nooit een post met inhoud van gezien. Wie helpt met de zoektocht?
 

DeletedUser62436

Guest
Op het Af heb ik van hem niet veel met inhoud gezien nee, hij zeikt ook iedereen af ook plague :D daarom heb ik geen probleem met hem :p
en op skype en via pm en zo kan ik heel goed met hem praten en als hij wilt kan hij ook echt wel een goede post maken, is alleen dat het hem niks boeit :D
 
Reactiescore
1.696
Wat een grote jongen ben je toch :eek:. Die toegevoegde waarde van jou, om van te smullen

Ach, binnen 3 dagen heb je toch weer een nieuw forum account. Dus waarom zo moeilijk?

klopt volletijd, heb nog nooit een post met inhoud van gezien. Wie helpt met de zoektocht?

Ik heb meer dan 6k berichten. Genoeg te vinden dus :).


Op het Af heb ik van hem niet veel met inhoud gezien nee, hij zeikt ook iedereen af ook plague :D daarom heb ik geen probleem met hem :p
en op skype en via pm en zo kan ik heel goed met hem praten en als hij wilt kan hij ook echt wel een goede post maken, is alleen dat het hem niks boeit :D

+1
 

DeletedUser

Guest
Jup, dat account is echt een geoliede machine tegenwoordig. Leuk om zien :D
 

DeletedUser45033

Guest
Zijn W16 & 21 flop dan?

Moet je mij wel eens iets vertellen. Je zegt met de regelmaat van de klok dat je amper farmed... En toch sta je aan de top op deze werelden... Zou't dan toch niet waar zijn? :(

ik farm soms weken niet en soms om de +-3 dagen één ronde van +- 700 aanvallen (bookmarks). dit brengt mij tussen de 60 en 80 miljoen op.
Op W16 heb ik buiten de eerste maanden nooit gefarmt. De weinige farmawards zijn van de aanvallen welke gedodged worden van mijn vijanden of als ik hun dorpen clear en er lopen nog aanvallen op dat brengt natuurlijk ook wel wat gs op :D (op 01.11.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (5.335.350 eenheden :D)

Dit is de grootste "farm" van mij op W16 dus zegt wel genoeg denk ik over mijn farmbezigheden na 3 jaar :rolleyes:
6x Rover van de dag
op 05.10.2012 heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (56.460.315 grondstoffen)!
en dit was dus bij het clearen van een account
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Nog nooit van gehoord waarom is hij zo "speciaal" dan?

Durf te wedden dat ik de enige in plague en lawZzZ ben die eerder van jou gehoord heeft. En dat komt alleen maar omdat ik ooit een Bg had met jou stam.
 
Bovenaan