Topspelers

DeletedUser62436

Guest
Maar jij hebt dat nieuwe toch gemaakt...

Die stabbier.

Als je grapjes over hem gaat maken, zorg dan dat ze grappig zijn. We hebben onderhand al genoeg lopen vitten op caporzo. En nogmaals grappjes moeten wel grappig zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er nochtans smakelijk om moeten lachen toen ik de spoiler opende :p. Eén van de meest grappige kerels op dit forum hier: die Luvaza :D. Jouw poging met 'grappjes' was wel degelijk Full-time maar het miste wat punch :D
 

DeletedUser62436

Guest
Sorry, maar ik vind dat echt totaal niet grappig. Echt veel te flauw.
 

DeletedUser

Guest
Haha lekker bezig maatje.. Kon er smakelijk omlachen.

Beter 10 stabbers in je hand dan 1 in je maag..

Ja, maar waarom blijft een raadsel, want het is niet te zuipen...

Sommige mensen gaan niet naar de kroeg maar kopen pa punten om vervolgens door sommige onder ons keihard genaaid te worden..
 

DeletedUser

Guest
Haha lekker bezig maatje.. Kon er smakelijk omlachen.

Beter 10 stabbers in je hand dan 1 in je maag..

Jezus ging volledig uit me dak bij deze post :D:eek:

Zo grappig dat ik je speciaal kom feliciteren met een 5de versie van mijn forumaccount Fey: bonk erop :p
 

DeletedUser64614

Guest
in 2 dagen zag ik 4.0 en 5.0 verschijnen, die voortplanting gaat aardig rap bij hem....
 

DeletedUser60153

Guest
Proxy bingo... Hij heeft allang een IP ban
Btw, doe niet zo ongelofelijk dom en laat die totaal niet grappige grapjes achter gesloten deuren (zoals op je stamforum ofzo?)
 

DeletedUser

Guest
Proxy bingo... Hij heeft allang een IP ban
Btw, doe niet zo ongelofelijk dom en laat die totaal niet grappige grapjes achter gesloten deuren (zoals op je stamforum ofzo?)

Klopt niet , hij heeft onlangs pas IP-ban gekregen, en nu is hij er wel wat klaar mee :p

Wat die niet grappige grapjes betreft.. Stel ik eens voor dat je naar je laatste posten kijkt bij je 'grappige IGM's'. Mag jij dat dan alleen doen? :mad:
 

DeletedUser64614

Guest
jij weet wel erg veel van zijn gebeuren? misschien iets te veel?
 

DeletedUser

Guest
Proxy bingo... Hij heeft allang een IP ban
Btw, doe niet zo ongelofelijk dom en laat die totaal niet grappige grapjes achter gesloten deuren (zoals op je stamforum ofzo?)

zo lijkt het net of je mijn grapjes dom vind :( ..............
 

DeletedUser

Guest
Wat een grote jongen ben je toch :eek:. Die toegevoegde waarde van jou, om van te smullen
 
Bovenaan