Topspelers

DeletedUser66255

Guest
Klopt baas boven baas. Nederland is dan ook weer beter dan Belgie, en staat daar boven. Nederland staat boven alle ander landen op de wereld. Belgie net daar onder op nr2 :). Puur omdat ze Nederlands spreken.

Er wordt geen nederlands gesproken maar frans en Vlaams. Wiet is goed, maar het land van bier is beter.
 

DeletedUser64848

Guest
Bij mijn weten is belgië nog altijd beter als nl... Anders zou 2/3 van mijn school in belgië nie hollander zijn (3500 leerlingen)
 

DeletedUser37444

Guest
Bij mijn weten is belgië nog altijd beter als nl... Anders zou 2/3 van mijn school in belgië nie hollander zijn (3500 leerlingen)

Dat de Belgen onvoldoende zijn geëvolueerd om een opleiding te volgen van een hoger niveau en zo plek overhouden voor studenten van een buurland, zegt meer over de Belgen dan over de Nederlands die het aantal leerlingen van een hoger niveau blijkbaar niet aankunnen Jerreuh :p
 

DeletedUser

Guest
België baas boven baas

+1 :cool:

Dat de Belgen onvoldoende zijn geëvolueerd om een opleiding te volgen van een hoger niveau en zo plek overhouden voor studenten van een buurland, zegt meer over de Belgen dan over de Nederlands die het aantal leerlingen van een hoger niveau blijkbaar niet aankunnen Jerreuh :p

Hollanders komen naar België omdat het niveau in België hoger is en omdat die Hollandse regering zo gierig is dat ze 30 keer zo veel vragen voor studies in Holland dan in België. Hier wordt zowat alles gesubsidieerd :D
 

DeletedUser37444

Guest
Hollanders komen naar België omdat het niveau in België hoger is en omdat die Hollandse regering zo gierig is dat ze 30 keer zo veel vragen voor studies in Holland dan in België. Hier wordt zowat alles gesubsidieerd :D

Wij sturen de minkukeltjes graag jullie richting op en voor minder kwaliteit, dient natuurlijk ook minder te worden betaald ;)
 

DeletedUser64848

Guest
Wij sturen de minkukeltjes graag jullie richting op en voor minder kwaliteit, dient natuurlijk ook minder te worden betaald ;)

daar heb je dan wel een punt ^^ 2/3 van de hollanders zijn marginaal bij ons :s
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, kwaliteit hier zit nog steeds beter dan in Holland :) Al die domme Hollanders overspoelen het mooie Vlaanderen idd, maar gelukkig worden ze even snel weer weggestuurd :D Domme gevallen blijven nog steeds bij jou, Edje :p
En de weinigen die toch in België slagen, zijn dan de uitzonderingen, degenen die een hoger IQ hebben dan de gemiddelde Hollander (die er een van 70 heeft) :)
 
Reactiescore
1.730
Idd, land waar wiet gedoogd wordt is ook gewoon het coolst :cool:

Gedoogd ja. Maar dat systeem slaat nergens op. Gewoon alles legaliseren :D. Behalve heroine en meth :p.


Bij mijn weten is belgië nog altijd beter als nl... Anders zou 2/3 van mijn school in belgië nie hollander zijn (3500 leerlingen)

Komt omdat in Nederland de studies duur zijn. Voor kwaliteit moet je betalen.

Zucht... Blijf eens ontopic en praat over mij.

Over jou is niks interessants te melden.
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat brand bij hertog jan hoorde.

heineken heeft in het buitenland een heel andere smaak. en als ik de toeristen op schiphol moet geloven is de nederlandse smaak veel beter. dus hoe ze het doen blijft me een raadsel
 
Bovenaan