Resist vs Fresh

DeletedUser

Guest
Dan lijkt mij dat geen vies spel, maar een communicatie fout.
Ik zeg niet dat resist dit dan gewoon moest pikken, Maar het betekent dat ze het niet express vies spelen.

mooi das dan 1 ding opgelost .....maar betekent dat jullie slechte communicatie hebben in de stam (of jullie durven het niet te vertellen) , maar ik weet 1 ding elk lid van ons heeft minimaal 1 PBG in fresh .... en zijn bang dit te vertellen om anders gekicked te worden ..... nou lekkere dictatuur daar dan hier in resist weten we wel wie een pbg heeft met wie ... das namelijk handig , anders val je de verkeerde aan ;)
 

DeletedUser

Guest
Davy (speler op bisdejugend) had het de afgelope dagen wat druk waardoor er via VV aanvallen verstuurd zijn.. Allen toen heeft hij de PBG niet aangegeven dus wisten we het niet.

Verder kan iedereen er open over zijn, waarom zouden we daar in hemels naam moeilijk over doen? Zat doelen in Resist... ;)
 

DeletedUser64614

Guest
ik heb geen zin in stabbers, dus daarom lekker geen PBG, kan ik ook niet verrast worden met opeens aanvallen:p
 

DeletedUser

Guest
Davy (speler op bisdejugend) had het de afgelope dagen wat druk waardoor er via VV aanvallen verstuurd zijn.. Allen toen heeft hij de PBG niet aangegeven dus wisten we het niet.

Verder kan iedereen er open over zijn, waarom zouden we daar in hemels naam moeilijk over doen? Zat doelen in Resist... ;)

gelukkig maar , fijn dat ze daar open over kunnen zijn ... geeft toch een beter beeld van fresh :D

je moet alleen de real-life namen niet gebruiken .... 1 vv wist wel van de pbg en heeft geen aanvallen verstuurd alleen is toen de vv weer naar een ander gegaan die het blijkbaar niet wist ... maar geeft niet toch ? wel fijn dat jullie daar eerlijk over zijn :D


en over de doelen in resist ..... 7 stuks :D
wij hebben er alleen meer 14 :p haha
 

DeletedUser64614

Guest
en dat zeg jij?

jij verbrak de nap, jij wilde 8 dagen van het opzegtermijn afsnoepen, dit is een officiële oorlogsverklaring, wij maakten hem alleen officieel...
 

DeletedUser

Guest
weet je wat ook belachelijk is ...... iemand die niet geaccepteerd wordt op AF en toch steeds wil terugkeren :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
weet je wat ook belachelijk is ...... iemand die niet geaccepteerd wordt op AF en toch steeds wil terugkeren :rolleyes:

Maar hier heb je het juist mis bingo. Idunno wordt door een flinke groep mensen geaccepteerd en zelfs ook gewaardeerd. Alleen jammer dat die stakker sinds zijn definitieve stop zoveel tijd te veel heeft dat hij levenloos gaat acteren op het af
 
Reactiescore
1.728
Maar hier heb je het juist mis bingo. Idunno wordt door een flinke groep mensen geaccepteerd en zelfs ook gewaardeerd. Alleen jammer dat die stakker sinds zijn definitieve stop zoveel tijd te veel heeft dat hij levenloos gaat acteren op het af

Ik geef hem gewoon elke keer aan :). En ik waardeer en accepteer hem niet :)
 

DeletedUser60153

Guest
1781806


En we zijn nog maar net bezig... :)
 

DeletedUser

Guest
het gaat de goeie kant op maar niet overmoedig worden heh ..... we moeten alles op alles gaan zetten nu ;)
 
Bovenaan