Aquil VS Grace!

DeletedUser53052

Guest
Famous verdient het om 1ste te staan. Een van de weinigen stammen die er al is sinds het begin van de wereld, en de leden van Aquil en dergelijke zijn een prachtige aanwinst. Meer hoeft er niet gezegd te worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat verandert spoedig weer tenzij ze weer gaan rekruteren xD
Massa-stam ftw!
 

DeletedUser

Guest
Famous verdient het om 1ste te staan. Een van de weinigen stammen die er al is sinds het begin van de wereld, en de leden van Aquil en dergelijke zijn een prachtige aanwinst. Meer hoeft er niet gezegd te worden ;)

Jaa ze verdienen het echt om puur door spelers te rekruteren #1 te staan... Als ze ipv alleen maar deffen ook eens fatsoenlijk gingen aanvallen.

En wouw,
Famous is opgericht op 2011-11-28 17:12:29
-DR- is opgericht op 2011-12-17 20:12:48

Scheelt pakweg 3 weken. Qua punten is het 5,5m verschil in de + voor Famous. Qua leden is 15 het verschil in de + voor famous. (38 leden van famous tegenover 23 van -DR-) Dorpenverschil is 9.830 - 9.123 = 703. Dus die 5,5m punten is verdeeld over 703 dorpen. waardoor het gemiddelde punten per dorp ongeveer 7.824 punten is. Dat zou hun voorsprong zijn van die drie weken eerder beginnen..

Daarbij bijdragend dat het gemiddelde puntenaantal per lid bijna 1,5m punten scheelt tussen Famous en -DR- in de + voor -DR-.

Ik weet het zo net nog niet van Famous heur ;) Het is dat ODA en ODD niet meer vergelijkbaar zijn sinds dat leden van Aquil bij Famous zitten.

Wanneer zouden ze over de 40 leden heen gaan?
 

DeletedUser

Guest
Ze staan nog maar even NR 1,volgende week komt er weer een BBzee bij...
Dan zullen ze weer 6 miljoen moeten recruiten :p

En dan edelt -DR- sneller en verliest minder dorpen als Famous,dus gewoon een kwestie van tijd :D
 

DeletedUser

Guest
Ze staan nog maar even NR 1,volgende week komt er weer een BBzee bij...
Dan zullen ze weer 6 miljoen moeten recruiten :p

En dan edelt -DR- sneller en verliest minder dorpen als Famous,dus gewoon een kwestie van tijd :D

Julien is pas deze week begonnen met vijandige spelers te edelen:eek: en nu al gaat zijn front gelijk op zijn smoel:eek: kijken wie er sneller edelt:p

En geloof mij dat die 6 miljoen in no-time weer terug in Famous zitten:cool:

Tirpitz is ready to battle:D
 

DeletedUser

Guest
Julien is pas deze week begonnen met vijandige spelers te edelen:eek: en nu al gaat zijn front gelijk op zijn smoel:eek: kijken wie er sneller edelt:p

En geloof mij dat die 6 miljoen in no-time weer terug in Famous zitten:cool:

Tirpitz is ready to battle:D

Fijn dat ze daar dan bezig zijn, maar het front met -DR- is zo triest als wat van famous. BB's edelen. Dat kunnen ze. Heftig hoor. En wat spelen ze dan? 1 off dorp op 4 deffdorpen?
 

DeletedUser63079

Guest
Jaa ze verdienen het echt om puur door spelers te rekruteren #1 te staan... Als ze ipv alleen maar deffen ook eens fatsoenlijk gingen aanvallen.

En wouw,
Famous is opgericht op 2011-11-28 17:12:29
-DR- is opgericht op 2011-12-17 20:12:48

Scheelt pakweg 3 weken. Qua punten is het 5,5m verschil in de + voor Famous. Qua leden is 15 het verschil in de + voor famous. (38 leden van famous tegenover 23 van -DR-) Dorpenverschil is 9.830 - 9.123 = 703. Dus die 5,5m punten is verdeeld over 703 dorpen. waardoor het gemiddelde punten per dorp ongeveer 7.824 punten is. Dat zou hun voorsprong zijn van die drie weken eerder beginnen..

Daarbij bijdragend dat het gemiddelde puntenaantal per lid bijna 1,5m punten scheelt tussen Famous en -DR- in de + voor -DR-.

Ik weet het zo net nog niet van Famous heur ;) Het is dat ODA en ODD niet meer vergelijkbaar zijn sinds dat leden van Aquil bij Famous zitten.

Wanneer zouden ze over de 40 leden heen gaan?

In famous staat teamword hoog in het vaandal en horen mb's en interns waar nog opgespeelt word gewoon erbij.
Die zullen dus ook in famous blijven kortom, je zou Dr en DB ook samen moeten doen voor als je famous met DR wilt vergelijken.
 

DeletedUser

Guest
In famous staat teamword hoog in het vaandal en horen mb's en interns waar nog opgespeelt word gewoon erbij.
Die zullen dus ook in famous blijven kortom, je zou Dr en DB ook samen moeten doen voor als je famous met DR wilt vergelijken.

Dus als wij -DR- en -DB- samen zouden voegen, zouden we het pas met famous kunnen vergelijken. Dan zouden wij op ongeveer 110 miljoen punten zitten, terwijl de stam 3 weken later is opgericht. Denk niet dat dat de stats nog veel beter maakt voor Famous heur ;)

En wat zou -DR- zijn zonder teamwork. Mb's zijn allemaal ook gewoon spelers zoals de rest. Maar ik zal morgen wel even een overzichtje maken van hoe het zou zijn als -DR- en -DB- samen zouden zijn. (dan hebben wij wel erg veel leden, maar dat is allemaal het "what if")

Ik vind je tegenargument alsnog niet heel sterk. Jammer joh.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Fijn dat ze daar dan bezig zijn, maar het front met -DR- is zo triest als wat van famous. BB's edelen. Dat kunnen ze. Heftig hoor. En wat spelen ze dan? 1 off dorp op 4 deffdorpen?

en het front is al weer 2 dorpjes groter geworden, en het blijft maar groeien ! Binnenkort hebben we een mooi deftig front met famous :D

In famous staat teamword hoog in het vaandal en horen mb's en interns waar nog opgespeelt word gewoon erbij.
Die zullen dus ook in famous blijven kortom, je zou Dr en DB ook samen moeten doen voor als je famous met DR wilt vergelijken.

Ik denk dat het wel normaal is dat je als stam een moraalbreker stam maakt en gwn zorgt dat er vlotte communicatie is en goede samenwerking ?

en btw: niet alle moraalbrekers/dorpenuitbouwers zitten in famous dus dat klopt ook niet helemaal ;)
 

DeletedUser54620

Guest
HAHA 30+, zever!




Lolz, dikste zever ever!
Trouwens, wie ben jij kerel?
Speel jij hier wel?
Volgens mij weet jij nog niet het minste wat hier gaande is, ik illegale bots, laat me niet lachen :)

Ik verpest niemand zijn speelplezier dwaas :)





Dat heet men edels sparen.
Check men ODA nu maar, heb hoogste AVVD van w25 en dit op een legale en eerlijke manier ;-)
Nu jij ;-)





Hoeveel zever kan er aan iemands bakkes hangen??? xD
Die contacten waren pas vanaf het moment dat dat op het Narrr!-forum stond leugenaar ;-)

En Narrr! is beginnen doodbloeden door het vertrek van meerderen nog voor ik mijn ontslag gaf idioot :)




Bewijs het dan kerel, ik heb bewijzen dat je dubbel acc hebt :)

Michael hou je bek eens.
Je bent ook de randdebiel die Duck Sauce. verneukt heeft dus als er 1 nazi moet zwijgen over fair play ben jij 't wel.
 

DeletedUser62436

Guest
Ja dat krijg je als iedereen je zwart gaat maken in jou buurt zodat je niks meer kan.
 
Bovenaan