Tanken VS OTS & ATS

DeletedUser

Guest
aan gezien dit topic er nog niet was..
er er wel oorlog is :D
maak ik hem wel aan

TANKEN VS OTS & ATS
user_image.php
VS
user_image.php
&
user_image.php




Tag: Tanken
Aantal leden: 23
Rang: 3
Verslagen tegens: 238.328.472 (1.)

Tag: OTS
Aantal leden: 39
Rang: 1
Verslagen tegens: 225.560.924 (2.)


Tag: ATS
Aantal leden: 25
Rang:4
Verslagen tegens: 27.948.912 (5.)



oorlogs verklaring
Titel Eindelijk - oorlog.
Start op 12.10. om 11:42:56 uur
Verklaring Beste OTS,

Na lange tijd zonder oorlogsverklaring te hebben gevochten lijkt het ons er nu wel tijd voor. Forumtopic op het AF volgt dit weekend. Moge de beste stam winnen, en laten we de oorlog fair houden.

Sterkte de komende maanden.
Tanken.



Zijde 1:
Stammen: Tanken
Zijde 2:
Stammen: OTS, ATS

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 600
Kant 2: 202
Verschil: 398

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,764,714
Kant 2: 1,899,535
Verschil: 3,865,179

chart


Zijde 1:
Stammen: Tanken
Zijde 2:
Stammen: OTS, ATS

Timeframe: 12/10/2012 00:00:00tot25/11/2012 10:55:20

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 203
Kant 2: 66
Verschil: 137

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,014,285
Kant 2: 644,784
Verschil: 1,369,501

chart


zoals jullie kunnen zien is tanken aan de winnenden hand..
maar OTS heeft veel meer dorpen en leden.
dus het kan nog altijd alle kanten op gaan hier

alle stammen veel succes gewenst
en mogen de beste stam(men) winnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
succes aan beide stammen.
Tanken lijkt weer sterk te staan, mooi om dat te zien & te horen, want dat is wel eens anders geweest!
Ots doet het ook echt niet slecht, zitten wel een paar spelers in die het spelletje snappen, hopelijk genoeg!:)
 

DeletedUser57908

Guest
Succes aan beide stammen:)
Tanken doet het idd weer redelijik goed hoor. En OTS heeft idd ook wat goede spelers:)
 

DeletedUser

Guest
Succes beiden. Maar zolang er bij OTS kata's gebruikt worden --> beter succes aan tanken! :)
 

DeletedUser35742

Guest
Jeeeeej hopelijk weer wat leven in de brouwerij. Thanks voor het topic en veel succes allemaal!;)
 

DeletedUser62715

Guest
Onze stats komen er niet meer bij want gulio is gekickt :( nu wordt het weer lekker saai bij ons :)
 

DeletedUser

Guest
Als het goed is word dat er nog wel bij gerekend..
Maar dan bij oorlogstats ingame..
Hou maar eens in de gaten
 

DeletedUser

Guest
Go Tanken Go Tanken:D

Ots en Ats succes jullie zullen het nodig hebben.
 

DeletedUser61692

Guest
mocht een tijdje duren ;)

maar dit word denk ik wel een interessant oorlogje :p
 

DeletedUser

Guest
succes aan beide stammen.
Tanken lijkt weer sterk te staan, mooi om dat te zien & te horen, want dat is wel eens anders geweest!
Ots doet het ook echt niet slecht, zitten wel een paar spelers in die het spelletje snappen, hopelijk genoeg!:)


Wat maakt het toch uit of je dit spel goed speelt of slecht speelt. De ene speler is de ander niet.
De ene zit al vele jaren TW te spelen de ander enkele maanden.
En weet je wat nu het mooie is?
Ze kunnen allemaal bij OTS terecht, want die 'noob' kan in de kern een fantastische speler zijn.
Weet je wat belangrijk is??
Het karakter, de wil van een persoon om het spel te willen begrijpen, zijn of haar inzet, dat is bepalend!!
Eén speler gaat het spel niet winnen, wel een groep spelers die weten wat samenwerken is en voor elkaar willen gaan!
Dat je daarbij in het begin veel verliest, ach wat maakt het uit, van elk verlies leer je weer.
Elke aanval brengt weer een stukje ervaring met zich mee.
En ja, het klopt dat je dan in ogen van 'zichzelf op de borst kloppende spelers' een noob stam bent.
Daarbij ben ik niet te beroerd om te vermelden dat HGK en Tanken goede spelers herbergen.

Ach en waar praten wij over; een oorlog van de nr 1. stam tegelijkertijd tegen de nr. 2 en nr. 3 stam van deze wereld.
Dit zegt toch genoeg? :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Stiekem vind ik deze wereld best leuk, als je er echt middenin zit.
 

DeletedUser

Guest
Wat maakt het toch uit of je dit spel goed speelt of slecht speelt. De ene speler is de ander niet.
De ene zit al vele jaren TW te spelen de ander enkele maanden.
En weet je wat nu het mooie is?
Ze kunnen allemaal bij OTS terecht, want die 'noob' kan in de kern een fantastische speler zijn.
Weet je wat belangrijk is??
Het karakter, de wil van een persoon om het spel te willen begrijpen, zijn of haar inzet, dat is bepalend!!
Eén speler gaat het spel niet winnen, wel een groep spelers die weten wat samenwerken is en voor elkaar willen gaan!
Dat je daarbij in het begin veel verliest, ach wat maakt het uit, van elk verlies leer je weer.
Elke aanval brengt weer een stukje ervaring met zich mee.
En ja, het klopt dat je dan in ogen van 'zichzelf op de borst kloppende spelers' een noob stam bent.
Daarbij ben ik niet te beroerd om te vermelden dat HGK en Tanken goede spelers herbergen.

Ach en waar praten wij over; een oorlog van de nr 1. stam tegelijkertijd tegen de nr. 2 en nr. 3 stam van deze wereld.
Dit zegt toch genoeg? :cool:

volgens mij zitten alle 3 de grootste stammen met elkander in oorlog dus?
Ik snap je punt niet echt?;)
 

DeletedUser

Guest
Ik reageerde toevallig op de opmerking die geplaatst werden, overigens niet eens verkeerd geplaatste.
Mijn verhaal had heel goed ergens anders kunnen staan.
De inhoud is hetzelfde.
Het is vooral bedoelt voor die spelers die vinden dat ze zó goed zijn, maar vergeten dat ze zelf ook noob waren en blij waren dat iemand anders hun tips gaf.
 
Bovenaan