-HGK- vs OTS & ATS

DeletedUser17680

Guest
-hgk- bezit het hele westen, dus wat boeit dat? hokuz bedoeld met stabiliteit heel wat anders dan safe-gebieden.

Hoe bedoel je? Ots ouder?. ga nadenken..

zowel -hgk- als Ots zijn ontstaan uit fusies. alleen op een andere manier.
dat -hgk- een geheel nieuwe stam is begonnen & STX & Ots gezamelijk naar Ots zijn vertrokken & niet voor een geheel nieuwe stam koos, betekent niet gelijk dat jullie een oudere stam zijn met een langere historie.
Als we volgends jou moeten gaan rekenen, moeten we Ots gaan bekijken vanaf dat ze fuseerden met STX & dan is Ots een newbie stam.

& de historie van Ots is alles behalve geweldig, alle fusie plannen, interns & leden..
& dan jullie leiders, die anti-tanken waren & vervolgends ermee wilden fuseren.
er is zelfs gesolliciteerd door Juanitoe bij -hgk- al was ze niet zeker door de ligging.
puur omdat ze Tanken een hak wou zetten, maar uiteindelijk werd ze ook nog bijna vriendjes met Tanken..

Tanken is een stam met een geweldige historie, hoe ze er telkens weer bovenop krabbelen.
-hgk- doet het gewoon goed.
Ots, hebben alle stats gewoon tegen hen & ook de historie wat volgends jou geweldig is, is niet veel bijzonders.

ik hoef nu geen trieste reacties over mijzelf. voor de mensen ( noem geen namen ).

Nope, ga ik ook niet doen hoor Mlicka. Ik vind het goed dat je jou kijk hierop aangeeft. Mijn kijk was iets anders en dan voornamelijk over de OTS voor het fuseerde met STX.

Het is logisch dat de stats van OTS nu minder zijn. OTS en STX waren van een verschillend niveau. Ik kan met zekerheid zeggen dat het langzamerhand beter gaat sinds het offensief(van HGK) die gelijk na de fusie verwerkt moest worden.

Daarnaast wil ik even zeggen dat als je met aantijgingen komt. Kom dan ook met bewijzen a.u.b.
Anders kunnen we het beter als niet gelezen zien.


PS: Ik denk na, misschien handig voor jou om dat voortaan ook te doen.

Naam: Geen tijd voor die showboys
Gecreërd: 2011-10-11 01:11:50

Naam: Only Together Strong
Gecreërd: 2011-11-20 20:12:43

Naam: -HeT GrOtE KeRkHoF-
Gecreërd: 2012-04-23 23:09:15

Bron: TWstats
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5341

Guest
Nope, ga ik ook niet doen hoor Mlicka. Ik vind het goed dat je jou kijk hierop aangeeft. Mijn kijk was iets anders en dan voornamelijk over de OTS voor het fuseerde met STX.

Het is logisch dat de stats van OTS nu minder zijn. OTS en STX waren van een verschillend niveau. Ik kan met zekerheid zeggen dat het langzamerhand beter gaat sinds het offensief(van HGK) die gelijk na de fusie verwerkt moest worden.

Daarnaast wil ik even zeggen dat als je met aantijgingen komt. Kom dan ook met bewijzen a.u.b.
Anders kunnen we het beter als niet gelezen zien.


PS: Ik denk na, misschien handig voor jou om dat voortaan ook te doen.

Naam: Geen tijd voor die showboys
Gecreërd: 2011-10-11 01:11:50

Naam: Only Together Strong
Gecreërd: 2011-11-20 20:12:43

Naam: -HeT GrOtE KeRkHoF-
Gecreërd: 2012-04-23 23:09:15

Bron: TWstats

Dat laat zien wanneer de stam is opgericht. Laat in mijn ogen niet zien welke resultaten jullie hebben behaald als OTS zijnde?
 

DeletedUser17680

Guest
Dat laat zien wanneer de stam is opgericht. Laat in mijn ogen niet zien welke resultaten jullie hebben behaald als OTS zijnde?

Mlicka zei:
hoe bedoel je? Ots ouder?. Ga nadenken..

Lezennnnn?? of gewoon niet reageren a.u.b.

Stats tussen OTS en HGK kun je zelf zoeken op twstats of in het bestemde topic daarvoor... Zoals ik al aangaf zullen die vast niet beter zijn, maar ze worden langzamerhand wel beter sinds de fusie.
 

DeletedUser62448

Guest
Nope, ga ik ook niet doen hoor Mlicka. Ik vind het goed dat je jou kijk hierop aangeeft. Mijn kijk was iets anders en dan voornamelijk over de OTS voor het fuseerde met STX.

Het is logisch dat de stats van OTS nu minder zijn. OTS en STX waren van een verschillend niveau. Ik kan met zekerheid zeggen dat het langzamerhand beter gaat sinds het offensief(van HGK) die gelijk na de fusie verwerkt moest worden.

Daarnaast wil ik even zeggen dat als je met aantijgingen komt. Kom dan ook met bewijzen a.u.b.
Anders kunnen we het beter als niet gelezen zien.


PS: Ik denk na, misschien handig voor jou om dat voortaan ook te doen.

Naam: Geen tijd voor die showboys
Gecreërd: 2011-10-11 01:11:50

Naam: Only Together Strong
Gecreërd: 2011-11-20 20:12:43

Naam: -HeT GrOtE KeRkHoF-
Gecreërd: 2012-04-23 23:09:15

Bron: TWstats

Ots is ouder dan -hgk- duh..
Maar ots is gefuseerd & na zon fusie kun je ze niet meer vergelijken met als vooraf.
Dus de stats zijn pas geldig vanaf 8 september 2012 & de nieuwe Ots is dus ook nog maar 2 & een halve maand oud.
 

DeletedUser

Guest
Ots is ouder dan -hgk- duh..
Maar ots is gefuseerd & na zon fusie kun je ze niet meer vergelijken met als vooraf.
Dus de stats zijn pas geldig vanaf 8 september 2012 & de nieuwe Ots is dus ook nog maar 2 & een halve maand oud.

ots is veel ouder dan hgk, dat is het mooie juist dat wij nu al voorstaan met oda:D
 

DeletedUser35742

Guest
Volgens mij bezitten wij bijna heel oosten van W24, dus de stabiliteit zit wel goed volgens mij?

Wij hebben STX toentertijd omarmd. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn team er toen zelf ook niet achterstond, maar wij hebben het omarmd. Des te meer zielen des te meer vreugde. The spirit in OTS is nog steeds alive.

Juist vanwege de historie van OTS is het een geweldige stam. Het heeft de langste historie in deze wereld op Tanken na.(maandje verschil ofzo)
Dat kun je helaas niet zeggen van HGK die ''zogenaamd'' opgericht werd om tegen Tanken te strijden. Wat een flop en dan pas de oorlog verklaren op het moment dat ze niet op volle sterkte zijn. :p

Jullie weten niet hoeveel anders deze wereld had kunnen lopen als OTS 6-7 maanden geleden haar rug niet recht had gehouden. Geloof mij - met de stabiliteit zit het wel goed.

Ja als je heel het oosten rekruteerd bezit je het hele oosten. Heeft met stabiliteit niets te maken. Zie jullie stamwisselingen en dan de onze en trek je zelf dan nog eens gelijk met HGK qua stabiliteit.

Je bent net als dragonshield, ook jij roept maar wat. Ten eerste zijn we niet in de eerste plaats opgericht om tegen Tanken te strijden, en ten tweede staan we vervolgens wel dik voor dus waar de fuck heb je het over met je flop?:confused: De historie van OTS is niet geweldig. Jullie waren een stam van weinig betekenis, hebben iedereen en diens moeder gerekruteerd en zijn nu een grote stam van weinig betekenis. HGK heeft enkel historie in de nagenoeg zelfde samenstelling, dan moet je de historie van het huidige OTS ook alleen bekijken vanaf jullie fusie.
 

DeletedUser6177

Guest
-hgk- bezit het hele westen, dus wat boeit dat? hokuz bedoeld met stabiliteit heel wat & de historie van Ots is alles behalve geweldig, alle fusie plannen, interns & leden..
& dan jullie leiders, die anti-tanken waren & vervolgends ermee wilden fuseren.
er is zelfs gesolliciteerd door Juanitoe bij -hgk- al was ze niet zeker door de ligging.
puur omdat ze Tanken een hak wou zetten, maar uiteindelijk werd ze ook nog bijna vriendjes met Tanken..
Tanken is een stam met een geweldige historie, hoe ze er telkens weer bovenop krabbelen.
-hgk- doet het gewoon goed.
Ots, hebben alle stats gewoon tegen hen & ook de historie wat volgends jou geweldig is, is niet veel bijzonders.

ik hoef nu geen trieste reacties over mijzelf. voor de mensen ( noem geen namen ).


Wahaha, weer zo een die met keiharde leugens komt!! Ik sollicitatie bij HGK?? No way, not in a lifetime! :eek: kom met bewijzen oke?! Nee, die heb je niet dus trek je beschuldiging maar weer gauw in.. :rolleyes: Doodvermoeiend al die gasten die leugens over je verspreiden, welke je zelf weer moet rechtzetten, vreselijk!

en tanken een hak zetten :confused: nee hoor jullie niet voor nodig gehad. Ik heb meer eer in mijn kont dan jij in je hele body, dat blijkt wel weer...

Enige wat aan je verhaal klopt is dat we anti-tanken waren, idd. dat was de situatie toen omdat mijn grootste drijfveer op deze tw-wereld was om tegenwicht te bieden tegen de overheersing van tanken toendertijd. Vanuit de meest kleine stammen heb ik tegen ze gevochten en nooit opgegeven.

2 omstandigheden hebben er echter alleen toe geleid om om op een gegeven moment de samenwerking met tanken te zoeken..
1: andere OTS-leiding van dat moment die vonden dat in HGK het grootste gevaar schuilde en niet Tanken en toen ben ik over mijn eigen anti-tankengevoel heengestapt om wille van het stambelang (ja, dat doet een "goede" leider ook, niet zijn eigen belang voorop stellen maar die van de stam ;)
2: (de voornaamste) jullie bij HGK begonnen al te zinspelen op een oorlog tegen ons, terwijl we zo goed als bondgenoten waren. Kan me de uitspraken op het gedeelde forum nog herinneren.. jullie zeker niet:confused: Of te wel jullie dreven ons zelf richting Tanken. Maar nee dat gegeven willen jullie niet zien... :eek:

Gratis tip, probeer eens die misselijkmakende arrogantie van je af te schudden en eens een keer in het spreekwoordelijke spiegeltje te kijken. En vooral, kom niet met pertinente leugens aanzetten! Dat is zo vermoeiend...
 

DeletedUser

Guest
Wahaha, weer zo een die met keiharde leugens komt!! Ik sollicitatie bij HGK?? No way, not in a lifetime! :eek: kom met bewijzen oke?! Nee, die heb je niet dus trek je beschuldiging maar weer gauw in.. :rolleyes: Doodvermoeiend al die gasten die leugens over je verspreiden, welke je zelf weer moet rechtzetten, vreselijk!

en tanken een hak zetten :confused: nee hoor jullie niet voor nodig gehad. Ik heb meer eer in mijn kont dan jij in je hele body, dat blijkt wel weer...

Enige wat aan je verhaal klopt is dat we anti-tanken waren, idd. dat was de situatie toen omdat mijn grootste drijfveer op deze tw-wereld was om tegenwicht te bieden tegen de overheersing van tanken toendertijd. Vanuit de meest kleine stammen heb ik tegen ze gevochten en nooit opgegeven.

2 omstandigheden hebben er echter alleen toe geleid om om op een gegeven moment de samenwerking met tanken te zoeken..
1: andere OTS-leiding van dat moment die vonden dat in HGK het grootste gevaar schuilde en niet Tanken en toen ben ik over mijn eigen anti-tankengevoel heengestapt om wille van het stambelang (ja, dat doet een "goede" leider ook, niet zijn eigen belang voorop stellen maar die van de stam ;)
2: (de voornaamste) jullie bij HGK begonnen al te zinspelen op een oorlog tegen ons, terwijl we zo goed als bondgenoten waren. Kan me de uitspraken op het gedeelde forum nog herinneren.. jullie zeker niet:confused: Of te wel jullie dreven ons zelf richting Tanken. Maar nee dat gegeven willen jullie niet zien... :eek:

Gratis tip, probeer eens die misselijkmakende arrogantie van je af te schudden en eens een keer in het spreekwoordelijke spiegeltje te kijken. En vooral, kom niet met pertinente leugens aanzetten! Dat is zo vermoeiend...

die oorlog tussen ots en hgk was vroeg of laat toch wel begonnen...:p

maar ik moet toe geven dat ik er zelf ook een hekel aan zou hebben als is er iemand met jouw naam aan het roddelen is...:)
 

DeletedUser

Guest
Wahaha, weer zo een die met keiharde leugens komt!! Ik sollicitatie bij HGK?? No way, not in a lifetime! :eek: kom met bewijzen oke?! Nee, die heb je niet dus trek je beschuldiging maar weer gauw in.. :rolleyes: Doodvermoeiend al die gasten die leugens over je verspreiden, welke je zelf weer moet rechtzetten, vreselijk!

en tanken een hak zetten :confused: nee hoor jullie niet voor nodig gehad. Ik heb meer eer in mijn kont dan jij in je hele body, dat blijkt wel weer...

Enige wat aan je verhaal klopt is dat we anti-tanken waren, idd. dat was de situatie toen omdat mijn grootste drijfveer op deze tw-wereld was om tegenwicht te bieden tegen de overheersing van tanken toendertijd. Vanuit de meest kleine stammen heb ik tegen ze gevochten en nooit opgegeven.

2 omstandigheden hebben er echter alleen toe geleid om om op een gegeven moment de samenwerking met tanken te zoeken..
1: andere OTS-leiding van dat moment die vonden dat in HGK het grootste gevaar schuilde en niet Tanken en toen ben ik over mijn eigen anti-tankengevoel heengestapt om wille van het stambelang (ja, dat doet een "goede" leider ook, niet zijn eigen belang voorop stellen maar die van de stam ;)
2: (de voornaamste) jullie bij HGK begonnen al te zinspelen op een oorlog tegen ons, terwijl we zo goed als bondgenoten waren. Kan me de uitspraken op het gedeelde forum nog herinneren.. jullie zeker niet:confused: Of te wel jullie dreven ons zelf richting Tanken. Maar nee dat gegeven willen jullie niet zien... :eek:

Gratis tip, probeer eens die misselijkmakende arrogantie van je af te schudden en eens een keer in het spreekwoordelijke spiegeltje te kijken. En vooral, kom niet met pertinente leugens aanzetten! Dat is zo vermoeiend...

Wij moestten dat zeggen omdat niemand binnen OTS het inzicht heeft zoiets te zien ... :eek:
 

DeletedUser62448

Guest
hoe ziet tanken eruit tussen de billetjes juanitoe?:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6177

Guest
Geen inhoudelijke reactie... zegt weer genoeg :rolleyes:

verspilde moeite dit forum; eerst haatzaaien, leugens verspreiden en dan weer debieltje spelen. Veel meer zit er niet in bij deze pubers. Wees er maar trots op :eek:

het zal jullie worst zijn maar ik kom hier niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Geen inhoudelijke reactie... zegt weer genoeg :rolleyes:

verspilde moeite dit forum; eerst haatzaaien, leugens verspreiden en dan weer debieltje spelen. Veel meer zit er niet in bij deze pubers. Wees er maar trots op :eek:

het zal jullie worst zijn maar ik kom hier niet meer.

Oja, want jij bent wellllll zo volwassen ...
 

DeletedUser35742

Guest
Wahaha, weer zo een die met keiharde leugens komt!! Ik sollicitatie bij HGK?? No way, not in a lifetime! :eek: kom met bewijzen oke?! Nee, die heb je niet dus trek je beschuldiging maar weer gauw in.. :rolleyes: Doodvermoeiend al die gasten die leugens over je verspreiden, welke je zelf weer moet rechtzetten, vreselijk!

en tanken een hak zetten :confused: nee hoor jullie niet voor nodig gehad. Ik heb meer eer in mijn kont dan jij in je hele body, dat blijkt wel weer...

Enige wat aan je verhaal klopt is dat we anti-tanken waren, idd. dat was de situatie toen omdat mijn grootste drijfveer op deze tw-wereld was om tegenwicht te bieden tegen de overheersing van tanken toendertijd. Vanuit de meest kleine stammen heb ik tegen ze gevochten en nooit opgegeven.

2 omstandigheden hebben er echter alleen toe geleid om om op een gegeven moment de samenwerking met tanken te zoeken..
1: andere OTS-leiding van dat moment die vonden dat in HGK het grootste gevaar schuilde en niet Tanken en toen ben ik over mijn eigen anti-tankengevoel heengestapt om wille van het stambelang (ja, dat doet een "goede" leider ook, niet zijn eigen belang voorop stellen maar die van de stam ;)
2: (de voornaamste) jullie bij HGK begonnen al te zinspelen op een oorlog tegen ons, terwijl we zo goed als bondgenoten waren. Kan me de uitspraken op het gedeelde forum nog herinneren.. jullie zeker niet:confused: Of te wel jullie dreven ons zelf richting Tanken. Maar nee dat gegeven willen jullie niet zien... :eek:

Gratis tip, probeer eens die misselijkmakende arrogantie van je af te schudden en eens een keer in het spreekwoordelijke spiegeltje te kijken. En vooral, kom niet met pertinente leugens aanzetten! Dat is zo vermoeiend...

Euh je liegt. Je bent direct na de oprichting van HGK naar me toe gekomen voor een samenwerking, daarbij je woord gegeven dat Tanken spelers nooit bij OTS binnen zouden komen, dat je niet af ging laten met Tanken edelen en dat jij zelf persoonlijk het Marisjeh account weg zou edelen. Van je mooie woorden kom je exact niets na.

En jullie hebben ons niet nodig, maar jijzelf bent komen vragen voor hulp voor een mass op Tanken, sterker nog 2 dagen geleden kreeg Doc Spencer nog het verzoek of we misschien OTS wilden helpen om sekoyasu te edelen. Ik bewaar zelf geen PMs of chatlog, maar euh Juanitoe van wie komt deze mail eigenlijk?

Juanitoe 21.11.12 13:04
Hoi,

Vraagje..

Met de vorige accounthouders had ik altijd goed contact en was er een plan om samen met [player]ankertjes[/player] en [player]delphin[/player] sekoyasu een bezoek te brengen.

Heb jij daar ook nog interesse in?

Groet, [player]Juanitoe[/player]

Doctor Spencer 21.11.12 16:53
...

____________________________
Karen | [player]Doctor Spencer[/player]

Deze mededelingen werden door Doctor Spencer doorgestuurd.

HoKuZpOkUz 21.11.12 21:33
Niert doen dus;)

HoKuZpOkUz 21.11.12 21:33
*Niet

Doctor Spencer 21.11.12 21:34
Ik luister naar jouw :)

Maar mij mening als we met 5 aanvallen is beter dan alleen ons 3 he .


____________________________
Karen | [player]Doctor Spencer[/player]

HoKuZpOkUz 21.11.12 21:36
OTS is ook onze vijand, daar gaan we niet mee samen werken. Sorry.

Niet liegen tegen mensen die beter weten:)
 

DeletedUser62448

Guest
Ik ging er niet op in, je liegt als je barst, & spelers zoals jou die kijhard liegen zijn toch niet om te praten zonder bewijs.
Ga maar mooi terug naar je Fockerij, zijn er al weer wat Ots'ers vet gemest om te gaan internen? :)
 

DeletedUser

Guest
Oeps de keiharde waarheid valt op tafel, en toen lag het forum dood.

welkom in de wereld van OTS
 

DeletedUser17680

Guest
Ik ging er niet op in, je liegt als je barst, & spelers zoals jou die kijhard liegen zijn toch niet om te praten zonder bewijs.
Ga maar mooi terug naar je Fockerij, zijn er al weer wat Ots'ers vet gemest om te gaan internen? :)

Wat kan je hierop zeggen?

Door telkens heen en weer te wijzen van die liegt, hij jokte, etc schieten we niks mee op...

en ompraten zonder bewijs, ja dat lijkt me logisch lastig..? misschien dat het in jou leven zo makkelijk gaat Mlicka dat men alles wat jij zegt (zelfs leugens) gelooft. :D

vetgemest om te gaan internen? dat klinkt een beetje dubbelop en is provocerend bedoelt heel leuk ja, maar verstandig om daar niet op in te gaan. ;)
 

DeletedUser17680

Guest
Nope klopt, -HGK- houdt zich schuil.:rolleyes:

Zijde 1:
Stammen: OTS
Zijde 2:
Stammen: -HGK-

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,158
Kant 2: 609
Verschil: 549

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 26
Kant 2: 4
Verschil: 22

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 8,116,402
Kant 2: 5,203,077
Verschil: 2,913,325

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 234,524
Kant 2: 32,859
Verschil: 201,665

chart

Daarnaast wordt er nu, als ik het goed heb, een spion/ verrader geëdelt door Comeplexity.(King Koen V)
 
Bovenaan