Aquil VS Grace!

DeletedUser65733

Guest
Spelers met niveau zitten er dan op Draadje.... :rolleyes:

Maar hij had er al rekening mee gehouden.. ( volgens zijn Profiel )..

Aeternum vale
Vaarwel, voor eeuwig.
 

DeletedUser

Guest
Tja, en toch de boel escaleren door wraak te nemen en dan de ganse Community Management erbij te halen?

Zegt veel over het karakter van de grote bekken van Famous, spelen zoals het niet hoort om dan te vinden dat men met disrespect behandeld wordt terwijl men zelf liever een andermans speelplezier verpesten dan te aanvaarden wat zij verkeerd doen.



Als je dan toch op voorhand weet dat je jezelf een hak gaat zetten door illegale bots en stuff, betrek er dan ook geen ganse wereld(en) bij want nu zorg je er gewoon voor dat je naam naar de kl*te geholpen wordt ;-)


En spelers met niveau, daarom dat ik haast zo goed farm als Draadje en dat zonder bot of illegale scripts? :rolleyes:
Ik kan tenminste blijven spelen zonder op ban te gaan, kan men van vele anderen niet zeggen ;)
 

DeletedUser52567

Guest
Tja, en toch de boel escaleren door wraak te nemen en dan de ganse Community Management erbij te halen?

Zegt veel over het karakter van de grote bekken van Famous, spelen zoals het niet hoort om dan te vinden dat men met disrespect behandeld wordt terwijl men zelf liever een andermans speelplezier verpesten dan te aanvaarden wat zij verkeerd doen.



Als je dan toch op voorhand weet dat je jezelf een hak gaat zetten door illegale bots en stuff, betrek er dan ook geen ganse wereld(en) bij want nu zorg je er gewoon voor dat je naam naar de kl*te geholpen wordt ;-)


En spelers met niveau, daarom dat ik haast zo goed farm als Draadje en dat zonder bot of illegale scripts? :rolleyes:
Ik kan tenminste blijven spelen zonder op ban te gaan, kan men van vele anderen niet zeggen ;)

+1
 

DeletedUser

Guest
En ik weet wel weer waarom ik al na drie maanden geen zin meer had in W25, zielige wereld.

Zegt Michael wel dat hij niks illegaals gebruikt ik geloof er niks van of je bent een no-life wousje met 10 co's. :eek:
 

DeletedUser

Guest
En ik weet wel weer waarom ik al na drie maanden geen zin meer had in W25, zielige wereld.

Zegt Michael wel dat hij niks illegaals gebruikt ik geloof er niks van of je bent een no-life wousje met 10 co's. :eek:



w25 is een wereld met weinig niveau en respect, daar heb je gelijk in.
En dat is ook aan velen hun gedrag te merken, zelfs als ze al zijn gestopt :)


En ik ben op het moment werkzoekend en heb voldoende co's maar doe het meeste zelf al sinds het begin van deze wereld ;)
Heb dus niets illegaal nodig :D
 

DeletedUser

Guest
w25 is een wereld met weinig niveau en respect, daar heb je gelijk in.
En dat is ook aan velen hun gedrag te merken, zelfs als ze al zijn gestopt :)


En ik ben op het moment werkzoekend en heb voldoende co's maar doe het meeste zelf al sinds het begin van deze wereld ;)
Heb dus niets illegaal nodig :D

Dan zal ik maar werk gaan zoeken en snel. Werklozen die dan hele dagen niks gaan doen kan ik niet tegen heb ik van mn vader.:p Voor je het weet kan je je elektriciteitsrekening niet meer betalen.
 

DeletedUser

Guest
Dan zal ik maar werk gaan zoeken en snel. Werklozen die dan hele dagen niks gaan doen kan ik niet tegen heb ik van mn vader.:p Voor je het weet kan je je elektriciteitsrekening niet meer betalen.

Dat is het voordeel aan thuis blijven wonen :D
Heb ik geen kosten buiten wat ik afstaan moet :D

En zo lang ben ik nog niet werkloos :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat is het voordeel aan thuis blijven wonen :D
Heb ik geen kosten buiten wat ik afstaan moet :D

En zo lang ben ik nog niet werkloos :eek:

Vriend ga niet ontkennen ik hoor van verschillende oud stamgenoten dat jij een hele lijst hebt met illegale scripts en zo zullen er nog wel een paar van -DR- of Grace! zijn.;)
 

DeletedUser

Guest
Vriend ga niet ontkennen ik hoor van verschillende oud stamgenoten dat jij een hele lijst hebt met illegale scripts en zo zullen er nog wel een paar van -DR- of Grace! zijn.;)

Denk wat je denken wil kerel.
Die oud-stamgenoten hebben zelf nooit dit spel met respect kunnen spelen en daar heb ik hen mee geconfronteerd.

Men tracht mij enkel zwart te maken uit wraak terwijl ik wellicht 1 van de weinigen ben die recht in zijn schoenen staat.


Ik kan je nu al beloven dat ik extreem hard zal lachen als anderen geblokkeerd zijn en ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Denk wat je denken wil kerel.
Die oud-stamgenoten hebben zelf nooit dit spel met respect kunnen spelen en daar heb ik hen mee geconfronteerd.

Men tracht mij enkel zwart te maken uit wraak terwijl ik wellicht 1 van de weinigen ben die recht in zijn schoenen staat.


Ik kan je nu al beloven dat ik extreem hard zal lachen als anderen geblokkeerd zijn en ik niet.

En ik als jij banned wordt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Moest dat dan?
Je was niet de diplomaat :)

Maar het was wel beste contact zoals ik al zei.



Nuja, er zijn er meerderen wie ondankbaar en respectloos zijn :D

Wie? :rolleyes: En waarvoor zouden ze dankbaar moeten zijn? :p Niet bedoelt om confrontaties uit te lokken hoor, ben gewoon benieuwd :)
 

DeletedUser

Guest
Wie? :rolleyes: En waarvoor zouden ze dankbaar moeten zijn? :p Niet bedoelt om confrontaties uit te lokken hoor, ben gewoon benieuwd :)

Hah, jou mankeerde ik nog xD

Ik hoef geen namen te noemen, zij zullen dat zelf wel weten :)
Om je toch 1vb te geven: Marissa die zomaar op delete ging.

Waarom ondankbaar, na al die tijd samen te hebben gespeeld, en vooral al de tijd die ik in andermans account heb gestoken, vind ik zulk gedrag ondankbaar. (Dit is dan gericht op Marissa, voor anderen kunnen er weer andere redenen zijn ;-))
 

DeletedUser

Guest
Moest dat dan?
Je was niet de diplomaat :)

Maar het was wel beste contact zoals ik al zei.



Nuja, er zijn er meerderen wie ondankbaar en respectloos zijn :D

Wat ik wist was eerst iemand anders diplomaat en na twee weken nam mn co diplomatie over.
 
Bovenaan