-HGK- vs OTS & ATS

DeletedUser63688

Guest
swarm had het maar gestroffen met aan welke ots'ers ze liggen zie ik wel weer:p ik kata niet, soulsplitter niet hoor ik nu en ken er nog 2 die dat niet doen daar, balen voor de hgk'ers:p
 

DeletedUser62448

Guest
swarm had het maar gestroffen met aan welke ots'ers ze liggen zie ik wel weer:p ik kata niet, soulsplitter niet hoor ik nu en ken er nog 2 die dat niet doen daar, balen voor de hgk'ers:p

wij hebben eerder pech:(
 

DeletedUser64946

Guest
Waarom niet? gewoon neerhalen die handel kom je ook nog eens op ''het speciale lijstje'' van HGK. Wat wil je nog meer? Fan- tastic gewoon.:D

kheb alleen een front met tanken dus heb er niks aan, of kom ik dan alsnog op hun lijstje? :D
 

DeletedUser

Guest
kheb alleen een front met tanken dus heb er niks aan, of kom ik dan alsnog op hun lijstje? :D

Jij komt wss ook wel op hun lijstje :p
Gwn zodra ze de 'kata-kick' hebben overgenomen van OTS ...
Want opt OTS-forum zie je staan: 'Wauw, wat mooi om te zien: het punten verschil van dat dorpje nadat wij er onze kata's op los lieten' :eek:
(gwn een gokje)
 

DeletedUser

Guest
waarom de naam Ots als het ook de katta bende kan heten :D

als ik een katta gebruik zul je schade zien aan je muur/verzamelplaats


op welk lijstje komen wij dan bij OTS?
 

DeletedUser17680

Guest
Een lijstje? Wij houden ons niet bezig met die nonsense. :D

Zodra de strijdt op W24 voorbij is komen jullie nergens meer in de boeken voor. ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Spijt me zeer maar Tanken en HGK gaan voor de eindoverwinning spelen, OTS is zo ontzettend duidelijk de zwakste van de 3 topstammen dat jullie er echt niet om mee kunnen doen.
 

DeletedUser61692

Guest
Spijt me zeer maar Tanken en HGK gaan voor de eindoverwinning spelen, OTS is zo ontzettend duidelijk de zwakste van de 3 topstammen dat jullie er echt niet om mee kunnen doen.

toch gaan we het proberen :p

finish first or die trying :p
 

DeletedUser17680

Guest
Spijt me zeer maar Tanken en HGK gaan voor de eindoverwinning spelen, OTS is zo ontzettend duidelijk de zwakste van de 3 topstammen dat jullie er echt niet om mee kunnen doen.

Aha daar is meneer Hokuz pokuz kabouter plop, yup goed dat je het hebt over de eindoverwining van Tanken op HGK. Vervolgens zal de strijdt dan dus Tanken vs OTS zijn. Bedankt voor de aanleiding geven van deze korte maar duidelijke evoluatie over de toekomst.

En zo kunnen we nog wel een aantal posts verdergaan. ;)
 

DeletedUser62448

Guest
Aha daar is meneer Hokuz pokuz kabouter plop, yup goed dat je het hebt over de eindoverwining van Tanken op HGK. Vervolgens zal de strijdt dan dus Tanken vs OTS zijn. Bedankt voor de aanleiding geven van deze korte maar duidelijke evoluatie over de toekomst.

En zo kunnen we nog wel een aantal posts verdergaan. ;)

waar heb je het over? wij weten beiden dat het -hgk- vs Ots word:)
 

DeletedUser35742

Guest
Aha daar is meneer Hokuz pokuz kabouter plop, yup goed dat je het hebt over de eindoverwining van Tanken op HGK. Vervolgens zal de strijdt dan dus Tanken vs OTS zijn. Bedankt voor de aanleiding geven van deze korte maar duidelijke evoluatie over de toekomst.

En zo kunnen we nog wel een aantal posts verdergaan. ;)

eindoverwinning van Tanken op -HGK-, maar na het eindgevecht is er nóg een gevecht?:confused: En waaruit maak je op dat Tanken ons aan zou kunnen? Ze staan 200 dorpen in de min.
 

DeletedUser17680

Guest
waar heb je het over? wij weten beiden dat het -hgk- vs Ots word:)

Dan moet je even bij je supervisor wezen, want die heeft namelijk andere waanillusies. :D
Spijt me zeer maar Tanken en HGK gaan voor de eindoverwinning spelen, OTS is zo ontzettend duidelijk de zwakste van de 3 topstammen dat jullie er echt niet om mee kunnen doen.

eindoverwinning van Tanken op -HGK-, maar na het eindgevecht is er nóg een gevecht?:confused: En waaruit maak je op dat Tanken ons aan zou kunnen? Ze staan 200 dorpen in de min.

Zoals ik zeg het eind/ laatste gevecht van HGK.
Je gaf aan dat Tanken beter dan ons is, dan geef je zelf al antwoord op die vraag. :rolleyes: :p
 

DeletedUser35742

Guest
Waanillusies? Ik leid toch echt de beste W24 stam, like it or not. En welke waan illusies heb ik precies? Tanken is beter dan jullie, maar Tanken verliest wel stevig aan ons. Misschien kun zelfs jij daar de conclusie uit trekken dat ik ons daarmee ook beduidend beter acht dan jouw stam.
 

DeletedUser6177

Guest
Wie is beter, wie gaat er winnen en waarop baseer je dat... Op die paar dorpen in het voordeel over de afgelopen weken voor de een dan wel andere stam?? Blijkbaar weinig ervaring in dit spelletje als je daar nu al uitspraken over denkt te moeten maken...

Op slechts enkele fronten wordt er nog gevochten. Pas als het helemaal los gaat overal dan is er misschien meer zicht op. Voor nu is het allemaal geblaat in de hoogte. Maar ga gerust verder met je nietszeggende uitspraken.. het forum moet toch gevuld worden he? ;)

En als ik toch mijn indruk mag geven.. Tanken schat ik op het moment een stuk hoger in dan HGK, dorpenverlies of niet. Puur op basis van activiteit...
De door jou Hokuz als "beste geleidde stam" (de arrogantie spat er weer van af..) heeft nog amper druk gehad van wie dan ook, of te wel een iets bescheidener houding zou je beter passen... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Nee, meer op onze stabiliteit ten opzichte van jullie recruteringsbeleid.
 

DeletedUser

Guest
Wie is beter, wie gaat er winnen en waarop baseer je dat... Op die paar dorpen in het voordeel over de afgelopen weken voor de een dan wel andere stam?? Blijkbaar weinig ervaring in dit spelletje als je daar nu al uitspraken over denkt te moeten maken...

Op slechts enkele fronten wordt er nog gevochten. Pas als het helemaal los gaat overal dan is er misschien meer zicht op. Voor nu is het allemaal geblaat in de hoogte. Maar ga gerust verder met je nietszeggende uitspraken.. het forum moet toch gevuld worden he? ;)

En als ik toch mijn indruk mag geven.. Tanken schat ik op het moment een stuk hoger in dan HGK, dorpenverlies of niet. Puur op basis van activiteit...
De door jou Hokuz als "beste geleidde stam" (de arrogantie spat er weer van af..) heeft nog amper druk gehad van wie dan ook, of te wel een iets bescheidener houding zou je beter passen... ;)

Thx voor t compliment jochie, maar het is wel echt o v e r duidelijk dat OTS er niks van bakt ;)
Er zitten mss 3 goeie speler in die hele afvalkuil met naabs ... :D
 

DeletedUser17680

Guest
Nee, meer op onze stabiliteit ten opzichte van jullie recruteringsbeleid.

Volgens mij bezitten wij bijna heel oosten van W24, dus de stabiliteit zit wel goed volgens mij?

Wij hebben STX toentertijd omarmd. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn team er toen zelf ook niet achterstond, maar wij hebben het omarmd. Des te meer zielen des te meer vreugde. The spirit in OTS is nog steeds alive.

Juist vanwege de historie van OTS is het een geweldige stam. Het heeft de langste historie in deze wereld op Tanken na.(maandje verschil ofzo)
Dat kun je helaas niet zeggen van HGK die ''zogenaamd'' opgericht werd om tegen Tanken te strijden. Wat een flop en dan pas de oorlog verklaren op het moment dat ze niet op volle sterkte zijn. :p

Jullie weten niet hoeveel anders deze wereld had kunnen lopen als OTS 6-7 maanden geleden haar rug niet recht had gehouden. Geloof mij - met de stabiliteit zit het wel goed.
 

DeletedUser62448

Guest
-hgk- bezit het hele westen, dus wat boeit dat? hokuz bedoeld met stabiliteit heel wat anders dan safe-gebieden.

Hoe bedoel je? Ots ouder?. ga nadenken..

zowel -hgk- als Ots zijn ontstaan uit fusies. alleen op een andere manier.
dat -hgk- een geheel nieuwe stam is begonnen & STX & Ots gezamelijk naar Ots zijn vertrokken & niet voor een geheel nieuwe stam koos, betekent niet gelijk dat jullie een oudere stam zijn met een langere historie.
Als we volgends jou moeten gaan rekenen, moeten we Ots gaan bekijken vanaf dat ze fuseerden met STX & dan is Ots een newbie stam.

& de historie van Ots is alles behalve geweldig, alle fusie plannen, interns & leden..
& dan jullie leiders, die anti-tanken waren & vervolgends ermee wilden fuseren.
er is zelfs gesolliciteerd door Juanitoe bij -hgk- al was ze niet zeker door de ligging.
puur omdat ze Tanken een hak wou zetten, maar uiteindelijk werd ze ook nog bijna vriendjes met Tanken..

Tanken is een stam met een geweldige historie, hoe ze er telkens weer bovenop krabbelen.
-hgk- doet het gewoon goed.
Ots, hebben alle stats gewoon tegen hen & ook de historie wat volgends jou geweldig is, is niet veel bijzonders.

ik hoef nu geen trieste reacties over mijzelf. voor de mensen ( noem geen namen ).
 
Bovenaan