W21 heeft een blog?!?

DeletedUser64848

Guest
Inzake Martico en Jortie: Deze spelers hebben vele malen in het geel/rood gestaan. Ik wil je ff laten denken dat in het begin van elke wereld inactieve accountjes gekickt worden wat dus hier ook is gebeurd. Verder, mooie post alleen staat er ook wat onzin in. Ik kan niet zeggen dat niemand in PR inactief is, maar een groot gedeelte is zeker wel actief. Daarnaast zijn er niet alleen wat dorpen gepakt van ZB, nog niet zo lang geleden zijn er toch ook een aantal dorpjes van moises gepakt en nog langer geleden nog een paar dorpen van Ettie dus ik weet niet wat jij gedeeltelijk zit te zeveren idunno
 

DeletedUser55740

Guest
Een aantal problemen die hier genoemd worden herken ik, en ik doe dan ook mijn uiterste best om deze te verhelpen.
Of we op de lange termijn stand weten te houden zullen we vanzelf merken.

@Martico: toen hij actief had, had hij een andere mening dan sommigen (tribal henjo), maar daar heb ik hem nooit voor gekicked. De kick kwam doordat hij een grote bek had, vervolgens NIKS deed voor de stam, behalve het met claim beperken van de groei van anderen, en in 3 maanden tijd 12 keer geel en 2 keer rood was. Bijna net zo terecht als het rechtssysteem van de nazi's zou je kunnen zeggen.
 

DeletedUser61408

Guest
Inzake Martico en Jortie: Deze spelers hebben vele malen in het geel/rood gestaan. Ik wil je ff laten denken dat in het begin van elke wereld inactieve accountjes gekickt worden wat dus hier ook is gebeurd. Verder, mooie post alleen staat er ook wat onzin in. Ik kan niet zeggen dat niemand in PR inactief is, maar een groot gedeelte is zeker wel actief. Daarnaast zijn er niet alleen wat dorpen gepakt van ZB, nog niet zo lang geleden zijn er toch ook een aantal dorpjes van moises gepakt en nog langer geleden nog een paar dorpen van Ettie dus ik weet niet wat jij gedeeltelijk zit te zeveren idunno

Heb jij iemand anders die tekst laten schrijven Jerreuh :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waarom PR gedoemd is te mislukken

Je hoort het wel eens her en der: PR is een beetje n00b. Toch bestaat de stam al maanden en heeft ze ondertussen een top5 rang weten te versieren. De naakte cijfers wijzen op een stam in de opmars. Sinds de exponentiële groei aan naabjes op dit forum is er ook een nieuw geloof geïntroduceerd omtrent PR. Eerst nogal stilletjes zodat het weinigen ter oren kwam, maar de laatste tijd steeds luider en luider. Namelijk dat Project Retry toekomst zou hebben hier op W21! :eek:
Maar niets is minder waar, beste lezers! Er zijn nog zekerheden in het leven. Hier volgt een volstrekt objectief relaas van een twveteraan die de waarheid in pacht heeft.

Bekijk bijlage 4344

Als je de kaart van W21 bekijkt zie je dat ze welgeteld 1 front hebben, meer bepaald de LawZzZboys liggen in hun pad te prakken. Soms prakt de LawZzZboy zo hard dat PR met hun 1000den cleartjes een overwinning weet te boeken. Want zo zijn ze wel. Maanden niets doen en dan een graantje meepikken van tegenstanders die eens graag dutten en tukken. Maar eens die ontwaakt is het wel direct uit met de pret. Soms heeft PR zelfs pech en vallen ze per ongeluk een account aan waar ze wel zin hebben om te knokken.

Wat doe je dan? Retry? Het is zo’n beetje als Mitt Romney, je doet een aardige poging, schopt wat in het rond, maar op het einde van de rit blijk je kansloos.


"Maar GrammarNasi!" hoor ik vele fans denken. Eerst zeg je dat PR een serieuze expansie heeft gekend, en dan dat ze in een muurvaste situatie zitten. Wat is dat voor klinkklare onzin! :mad:

Wat volgt is het topsecret 5-stappenplan ontwikkelt door de stalinistische PR-leiding, wat dit alles ook meteen verklaard.

Stap 1: Verenig je buren tot 1 natie volgens het “vijand van je vijand is je vriend principe”
Stap 2: Trap dissidente denkers eruit en maak ze dan op achterbakse wijze af
Stap 3: Collectiviseer alle accounts
Stap 4: Creëer een Nomenklatoera: een selecte groep krijgt controle over alle andere accounts.
Stap 5: Breidt uit op opportunistische wijze

Helaas geraken de accounts om bij in hun stam te smijten op, wat betekent dat af en toe wat internen ook ooit ophoudt. Zo komen we op het cruciale punt, naar mijn idee is PR’s expansie bijna op een hoogtepunt, en dan is er nog enkel de mogelijkheid om stilletjes af te gaan tegen LawZzZ
En wel om deze drie redenen. Allereerst is de groei om te lachen. Zeker als je die vergelijkt met de tegenstand. Elke dag is een verloren dag. En zeker als potentiële bondgenoten niet de meest tactische keuzes maken, wat de druk bij de alliantie al heel wat verminderd. Zodat indien de chillende bazen van LawZzZ eens zin hebben PR wel eens het kind van de rekening kan worden. Tenslotte begint het serieus te dagen dat PR te weinig reële/actieve spelers heeft om stand te houden bij een harde confrontatie. En die dag komt.


:D Mooi artikel, leuk geschreven.
De chillende bazen uit Lawzzz zijn actiever aan het worden om het PR idd goed lastig te maken.

:rolleyes:
 

DeletedUser55740

Guest
:D Mooi artikel, leuk geschreven.
De chillende bazen uit Lawzzz zijn actiever aan het worden om het PR idd goed lastig te maken.

:rolleyes:

Jullie worden niet actiever, jullie recruiten gewoon heel TAoW. Dat is wat anders.
 

DeletedUser

Guest
Jullie worden niet actiever, jullie recruiten gewoon heel TAoW. Dat is wat anders.

Hoe noem je dat dan als er meer accounts bemand zijn en er meer gedaan wordt?
En ik proef een afgunst of een jaloerzie, wat is er verkeerd om een paar accounts te voorzien van een groepje wat graag samen speelt?

En weet je hoe ik op w21 ben gekomen, door met div mensen samen tegaan spelen hier. Ik en ettie speelde al op een andere wereld, die voormalige stam zit nu in lawzzz en daar bestaat 75% vam de leiding uit.
 

DeletedUser55740

Guest
Hoe noem je dat dan als er meer accounts bemand zijn en er meer gedaan wordt?
En ik proef een afgunst of een jaloerzie, wat is er verkeerd om een paar accounts te voorzien van een groepje wat graag samen speelt?

En weet je hoe ik op w21 ben gekomen, door met div mensen samen tegaan spelen hier. Ik en ettie speelde al op een andere wereld, die voormalige stam zit nu in lawzzz en daar bestaat 75% vam de leiding uit.

Laten we het erop houden dat ik ook goede contacten heb binnen deze groep, en het dan jammer vind om te zien dat ze mijn aanbod afslaan en bij jullie gaan spelen.
 

DeletedUser61408

Guest
Laten we het erop houden dat ik ook goede contacten heb binnen deze groep, en het dan jammer vind om te zien dat ze mijn aanbod afslaan en bij jullie gaan spelen.

Dat is zeer logisch. Wij hebben betere accounts en we staan sterker in onze schoenen. Iemand die de kans krijgt om een account bij jullie te bespelen dat max 846 dorpen bezit of die bij ons de kans krijgt om een groter account te bespelen. Waar zou jij voor kiezen?
 

DeletedUser55740

Guest
Dat is zeer logisch. Wij hebben betere accounts en we staan sterker in onze schoenen. Iemand die de kans krijgt om een account bij jullie te bespelen dat max 846 dorpen bezit of die bij ons de kans krijgt om een groter account te bespelen. Waar zou jij voor kiezen?

Waar zou ik voor kiezen? Mij zijn al zat accounts aangeboden, ook in LawZzZ.
Waar heb ik voor gekozen? Om door te gaan met .P|R.
 

DeletedUser

Guest
Laten we het erop houden dat ik ook goede contacten heb binnen deze groep, en het dan jammer vind om te zien dat ze mijn aanbod afslaan en bij jullie gaan spelen.

Dus moet je dan als een valse bitch gaan reageren op mijn?
 

DeletedUser

Guest
Dus je zegt eigenlijk: maar een klein aantal accies kan tippen aan de gemiddelde LawZzZ-speler. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Heb jij iemand anders die tekst laten schrijven Jerreuh :rolleyes:

Hij leert heel snel, daarom gaan we hem ook op een grotere account zetten :D

Snoepje voor Jerreuh! :D

:D Mooi artikel, leuk geschreven.
De chillende bazen uit Lawzzz zijn actiever aan het worden om het PR idd goed lastig te maken.

:rolleyes:

Speciaal voor jou. Wou ff je prestatie in de spotlights zetten. Zeer mooie & hilarische heropstanding van Moises tegen PR

Waar zou ik voor kiezen? Mij zijn al zat accounts aangeboden, ook in LawZzZ.
Waar heb ik voor gekozen? Om door te gaan met .P|R.

Ergens wel jammer, dan konden de lawzzzoogjes meer de grappige ontwikkelingen in het oosten bekijken, en nog mee doen ook :p
Dus moet je dan als een valse bitch gaan reageren op mijn?

Ja, ze krijgen een hoge dunk van hunzelf. :confused:

Kvind wel dat jij lichtgeraakt bent :confused:
:(


Je maakt ook niet de al te schitterende keuzes dan :D
:D


Ik zou zeggen toch iets meer als een klein aantal.
:(
 

DeletedUser55740

Guest
Je maakt ook niet de al te schitterende keuzes dan :D

Ik moet toegeven dat ik wel even moest lachen toen ik deze post las XD
Tja, af en toe heb ik het opruimen van andersmans troep via vv ook wel zat, maar over het algemeen sta ik nog steeds achter mijn keuze.
 
Bovenaan