Resist vs Fresh

DeletedUser60153

Guest
Tja, het is in iedergeval de actiefste oorlog die ik tot nu toe heb meegemaakt. Denk dat er op dit moment door beide kampen vol wordt aangevallen en dus ook wordt verdedigt :)
 

DeletedUser58227

Guest
Tja, het is in iedergeval de actiefste oorlog die ik tot nu toe heb meegemaakt. Denk dat er op dit moment door beide kampen vol wordt aangevallen en dus ook wordt verdedigt :)

Hij is ook al zo lang bezig, je zult vast gelijk hebben! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Veel suc6 aan beide stammen.

Al blijf ik het een domme actie vinden.
Deze oorlog slaat echt nergens op namelijk..

:confused:

geef ik je gelijk in als ze allebei beetje slim hadden gespeeld was het een moeilijk te verslagen stam ... maar ja sommige leiders gedragen zich als dictators dus ja wat moet je dan heh ....

helaas hebben hun de nap ook opgezegd want voor ons had deze oorlog ook niet gehoeven , maar eenmaal oorlog moet je toch je best doen om niet te verliezen en gelukkig zijn de meeste dorpjes voor de kleinste stam ... en dus faalt fresh tot nu toe zeer zwaar ook met de aanvallen die ze sturen

hopelijk zien ze in dat het niets uithaalt en gooien ze de accounts merel25 , sirlorre , hawkmaster , roelygan en victorytje uit de stam aangezien dit maar twee mensen zijn die alle accounts beheren
maar ook de aanstichters van deze oorlog zijn.

de leden van fresh zijn helaas de dupe van een domme actie tegen veel te ervaren tegenstander .....

dus hopelijk denken ze even na en doen ze wat goed voor hun is
 
Reactiescore
1.698
geef ik je gelijk in als ze allebei beetje slim hadden gespeeld was het een moeilijk te verslagen stam ... maar ja sommige leiders gedragen zich als dictators dus ja wat moet je dan heh ....

helaas hebben hun de nap ook opgezegd want voor ons had deze oorlog ook niet gehoeven , maar eenmaal oorlog moet je toch je best doen om niet te verliezen en gelukkig zijn de meeste dorpjes voor de kleinste stam ... en dus faalt fresh tot nu toe zeer zwaar ook met de aanvallen die ze sturen

hopelijk zien ze in dat het niets uithaalt en gooien ze de accounts merel25 , sirlorre , hawkmaster , roelygan en victorytje uit de stam aangezien dit maar twee mensen zijn die alle accounts beheren
maar ook de aanstichters van deze oorlog zijn.

de leden van fresh zijn helaas de dupe van een domme actie tegen veel te ervaren tegenstander .....

dus hopelijk denken ze even na en doen ze wat goed voor hun is



Weet je hoe prachtig deze oorlog is :). Ik geniet er met volle teugen van heeujj.
 

DeletedUser58227

Guest
Ik ben er nog steeds niet achter wie die Bingokiller is, wie het nou?:p
 

DeletedUser

Guest
ik ben darchy op w13 staat potverdikkie in koeieletters in me signature :p haha grapjassen hier op w21 :D
mischien moet ik maar hier echt komen spelen amuseer me wel hier :D

en ik doe niet net alsof wij goden zijn ..... zullen vast wel betere spelers hier op de wereld zitten als ons clubje , maar in deze oorlog zijn wij idd de meest betere spelers

ik zal je laten zien dat de LEIDER van fresh zelf een dikke noob is

Aanvaller: SirLorre
Herkomst: Rain (549|403) C45

Aantal: 0 0 6632 0 97 2310 300 0 399 100 0 3
Verliezen: 0 0 6632 0 2 2310 300 0 399 100 0 3

nou sorry maar als we dit nog tegenkomen in dit stadium van deze wereld ... dan zou ik met heel de wereld op deze speler gaan .... zijn gewoon gratis dorpen zou je zeggen ....

echt belachelijk 3 edels sturen in 1 aanval ....

en dat wordt ook nog serieus genomen heh dat is het ergste


maar goed als jullie meer willen weten PM maar ik zit op unknownn. in game ...... want dat wilde jullie weten heh ;)
 
Reactiescore
1.698
ik ben darchy op w13 staat potverdikkie in koeieletters in me signature :p haha grapjassen hier op w21 :D
mischien moet ik maar hier echt komen spelen amuseer me wel hier :D

en ik doe niet net alsof wij goden zijn ..... zullen vast wel betere spelers hier op de wereld zitten als ons clubje , maar in deze oorlog zijn wij idd de meest betere spelers

ik zal je laten zien dat de LEIDER van fresh zelf een dikke noob is

Aanvaller: SirLorre
Herkomst: Rain (549|403) C45

Aantal: 0 0 6632 0 97 2310 300 0 399 100 0 3
Verliezen: 0 0 6632 0 2 2310 300 0 399 100 0 3

nou sorry maar als we dit nog tegenkomen in dit stadium van deze wereld ... dan zou ik met heel de wereld op deze speler gaan .... zijn gewoon gratis dorpen zou je zeggen ....

echt belachelijk 3 edels sturen in 1 aanval ....

en dat wordt ook nog serieus genomen heh dat is het ergste


maar goed als jullie meer willen weten PM maar ik zit op unknownn. in game ...... want dat wilde jullie weten heh ;)


Ik heb 2 dingen hierop te zeggen.

1: A.u.b Je vijanden zijn noob zeg a.u.b dat ze op deze wereld beter kunnen stoppen.

en 2: Ga gewoon lekker verder op w13.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 2 dingen hierop te zeggen.

1: A.u.b Je vijanden zijn noob zeg a.u.b dat ze op deze wereld beter kunnen stoppen.

en 2: Ga gewoon lekker verder op w13.

1. idd maar kan ik niks aan doen :p

2. begint hier net gezellig te worden ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Hij is ook al zo lang bezig, je zult vast gelijk hebben! :eek:

Het zegt dus genoeg dat ik het nu al de actiefste oorlog vind als beide fronten er totaal vol voor gaan. Echt alles op alles zetten en al hun troefen inzetten om direct een klap te kunnen uitdelen. Dit heb ik eigenlijk in m´n tw carriere nog nooit gezien en daarom staat dit me ook zo aan.
 

DeletedUser

Guest
ik ben darchy op w13 staat potverdikkie in koeieletters in me signature :p haha grapjassen hier op w21 :D
mischien moet ik maar hier echt komen spelen amuseer me wel hier :D

en ik doe niet net alsof wij goden zijn ..... zullen vast wel betere spelers hier op de wereld zitten als ons clubje , maar in deze oorlog zijn wij idd de meest betere spelers

ik zal je laten zien dat de LEIDER van fresh zelf een dikke noob is

Aanvaller: SirLorre
Herkomst: Rain (549|403) C45

Aantal: 0 0 6632 0 97 2310 300 0 399 100 0 3
Verliezen: 0 0 6632 0 2 2310 300 0 399 100 0 3

nou sorry maar als we dit nog tegenkomen in dit stadium van deze wereld ... dan zou ik met heel de wereld op deze speler gaan .... zijn gewoon gratis dorpen zou je zeggen ....

echt belachelijk 3 edels sturen in 1 aanval ....

en dat wordt ook nog serieus genomen heh dat is het ergste


maar goed als jullie meer willen weten PM maar ik zit op unknownn. in game ...... want dat wilde jullie weten heh ;)

Hmm dan heb je verkeerde informatie mijn vriend ;)

SirLorre is geen leider van Fresh. Daarnaast wil hij misschien gewoon van zijn edels af? ^^
 
Bovenaan