Resist vs Fresh

DeletedUser61408

Guest
Zij? Ik hou wel van meisjes maar... :D

Ja ik dacht al dat het Mohniels was. Of wat PR-noobs. Die PR-noobjes kan ik nog begrijpen. Wat moet je anders met zo'n propagandakanon als ik? Slimme zet van die naabjes :cool:

Ja, jij bent een zij :D
 

DeletedUser

Guest
hmmm ben niet vaak op w21 maar als ik word geroepen zal er wel iets aan de hand zijn zeker ;)

iedergeval succes iedereen en hou het netjes allemaal
 
Reactiescore
1.728
Zij? Ik hou wel van meisjes maar... :D

Ja ik dacht al dat het Mohniels was. Of wat PR-noobs. Die PR-noobjes kan ik nog begrijpen. Wat moet je anders met zo'n propagandakanon als ik? Slimme zet van die naabjes :cool:

Mooi toch. Pa punten en ik geef je nooit meer aan:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou je duidelijk uitleggen wat ik met skills bedoel.

Skills zijn in mijn ogen alles voor je stam over hebben, je stam genoten als je eigen acc zien.
Daarbij moet je gestructureerd kunnen werken en verstand van scripts hebben waardoor je goed kan deffen en handiger kan aanvallen. Ook moet je kaas hebben gegeten van aanvalsstrategien, moet je kunnen handelen in situatie's die iets anders uitvallen dan je gedacht had en moet je als stam je daarin kunnen bewegen. Daarin weet ik 100% zeker dat Resist daarin een stam is die hierin uitblinkt. Inzicht, activiteit, loyaliteit en structuur zijn voor mij woorden die een topspeler omschrijven.

Arro mannetje? Lees jouw eerste post is door en dan weet je dat ik idem dito over jou denk.

PS: leer quoten svp :p

Ja maar dat zijn dus geen skills. Skills zijn vaardigheden als snipen, dodgen van backtimes, timen etc... Kan ik ook zeggen ja je moeder is een hoer en dan zeggen dat hoeren in mijn ogen mensen zijn die alles voor hun stam over hebben, maar da's een beetje raar natuurlijk...
 

DeletedUser60153

Guest
Ik zie dat als skills, want als je dat niet bezit als speler flop je 100%. En die vaardigheden hadden er dan miss nog bij gemoeten:
Inzicht, activiteit, loyaliteit, vaardigheden en structuur.

Ontopic:

Het gaat lekker tekeer :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zie dat als skills, want als je dat niet bezit als speler flop je 100%. En die vaardigheden hadden er dan miss nog bij gemoeten:
Inzicht, activiteit, loyaliteit, vaardigheden en structuur.

Ontopic:

Het gaat lekker tekeer :)

ach weetje wat het is maatje ...... skills zijn er bij fresh niet in iedergeval :p

want als je van je deff af moet kan je ze beter naar andere leden sturen lieve wildcard

Aanvaller: WildCard
Herkomst: [B13] Art of War (632|585) C56

Aantal: 1000 1000 0 1000 0 50 12 0 0 0 0 0
Verliezen: 1000 1000 0 1000 0 50 12 0 0 0 0 0


Verdediger: Unknownn.
Doel: VICTORY(tje) IS OURS ! (XXX|XXX) CXX

Aantal:XXX
Verliezen: XXX
 

DeletedUser

Guest
Ongeduldig? De scoutrapportjes die ik tegenkom en de ondersteuningen die binnenkomen op veroverde dorpen leken mij vrij veelzeggend.

Dit zijn geen bewijzen, dit zijn luchtrapportjes.
Maar mij uitmaken voor een stack figuur is het laatste wat je kan, dus graag zulke onwaarheden niet zeggen over mij.
 
Reactiescore
1.728
ach weetje wat het is maatje ...... skills zijn er bij fresh niet in iedergeval :p

want als je van je deff af moet kan je ze beter naar andere leden sturen lieve wildcard

Aanvaller: WildCard
Herkomst: [B13] Art of War (632|585) C56

Aantal: 1000 1000 0 1000 0 50 12 0 0 0 0 0
Verliezen: 1000 1000 0 1000 0 50 12 0 0 0 0 0


Verdediger: Unknownn.
Doel: VICTORY(tje) IS OURS ! (XXX|XXX) CXX

Aantal:XXX
Verliezen: XXX


Het is algemeen bekend dat Wildcard niet over skills bezit.
 

DeletedUser62436

Guest
waarom doet iedereen altijd zo negatief over stacken? Slaat nergens op, als je het mij vraagt is het alleen maar slim. Dan pakt tenminste niemand dorpen van je. En iedereen hier doet alsof het kapot noob is. Dat is het dus totaal niet.
 

DeletedUser

Guest
Veel suc6 aan beide stammen.

Al blijf ik het een domme actie vinden.
Deze oorlog slaat echt nergens op namelijk..

:confused:
 

DeletedUser58227

Guest
Ik vind het helemaal niet dom. Dat ze elkaar maar flink hard bashen :D
 
Bovenaan