[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #116

DeletedUser

Guest
Wel het tweede potje op rij beslist door de leiding, die dus duidelijk beter gekozen moet worden.
 

DeletedUser

Guest
Jep dacht eerst dat er 2 doodsheksen waren. Beetje boos op mij worden dat ik me aan hem koppel en het spel moeilijk maak, gooit hij zijn drankje weg...

Gast, jij maakte jezelf ontzettend verdacht en dan koppel je me precies nadat dat gebeurt aan mij. Dan had Kahvi zich ook aan mij gekoppeld, dus moest ik mijn doodsdrankje snel gebruiken, pikte ik redelijk random marwo uit.
 
Reactiescore
1.736
Kun jij hier geen ban voor krijgen?

Nee. Ik doe 1x niet actief mee, klopt is grotendeels me eigen fout. Of eigenlijk die van AC3 :p. Maar ik wil toekomstige potjes wel weer meespelen. Maar dat zal wel weer pas over 20 potjes zijn. Is altijd bij mij, 1x in de 20 potjes doe ik mee.
 

DeletedUser

Guest
Nee. Ik doe 1x niet nooit actief mee, klopt is grotendeels enkel me eigen fout. Of eigenlijk die van AC3 :p. Maar ik wil toekomstige potjes wel weer meespelen. Maar dat zal wel weer pas over 20 potjes zijn. Is altijd bij mij, 1x in de 20 potjes doe ik mee.

fixed
 

DeletedUser

Guest
Spelers die dezelfde intentie hebben om een wvw spel te spelen als mohniels kunnen beter wegblijven.
 

DeletedUser13565

Guest
115 was ik actief.



Ik zei niet dat ze inactiever was dan mij, was zij actief? 45 post is ook niet hoog.

Ik was na deze post toch in m'n schulp gekropen als ik jou was. 45 is voor haar doen niet hoog, maar wel een postcount die jij in je hele WvW carrière nog niet gemaakt hebt zowat :D
 
Bovenaan