Aquil VS Grace!

DeletedUser

Guest
Whaha wat een geweldige reacties. Meneer loopt al maanden te schreeuwen, Grace noob dit, Grace noob dat, en bij de eerste massa van Grace is hij weggeveegt. Dat noem ik toch kei en keihard op je bek gaan. Jullie gaan er niet eens tegenin zelfs, jullie beginnen gewoon weer lekker door te gaan met de grote praatjes. :eek:

Ach deze speler heeft nog geen massa mogen ontvangen. Speelt op 3 off/1 def. Verder een liefhebber van BB dorpen. Wie dit eenmaal doorziet is deze speler snel weggevaagd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik hoor dat mensen uit -DR- het vies spelen.

Wat ik weet is dat draadjelos op ban staat. Reactie daarop is dat Famous de top 8. (waarom de eerste acht?¿) aangeeft wegens mogenlijk farmbotten.

Dus ja... Als je de regels overtreed moet je de gevolgen aanvaarden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt dat mensen uit Famous vals en zwak spelen.

Wat ik weet is dat draadjelos op ban staat. Reactie daarop is dat Famous de top 8. (waarom de eerste acht?¿) aangeeft wegens mogenlijk farmbotten.

Dus ja... Als je de regels overtreed moet je de gevolgen aanvaarden. ;)

Wat ik heb gehoord is dat Michiel (34t) een bot had en die aan draadje gaf om uit te proberen maar had dingen veranderd waardoor die makkelijk detecbaar is hij toen draadje aangaf. Zal echt zwaar zielig zijn. :eek:

Ik weet niet alles ben niet zo veel op skype dit is wat ik heb vernomen uit verschillende kampen.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik heb gehoord is dat Michiel (34t) een bot had en die aan draadje gaf om uit te proberen maar had dingen veranderd waardoor die makkelijk detecbaar is hij toen draadje aangaf. Zal echt zwaar zielig zijn. :eek:

Ik weet niet alles ben niet zo veel op skype dit is wat ik heb vernomen uit verschillende kampen.

Dat verhaal is idd niet nieuw:p Dusja Michiel als je ban krijgt voor je bladwijzerbotje van je ga je maar janken in een hoekje dat je heel de top van w25 op grijs hebt gezet;)
 

DeletedUser65376

Guest
Wat ik heb gehoord is dat Michiel (34t) een bot had en die aan draadje gaf om uit te proberen maar had dingen veranderd waardoor die makkelijk detecbaar is hij toen draadje aangaf. Zal echt zwaar zielig zijn. :eek:

Ik weet niet alles ben niet zo veel op skype dit is wat ik heb vernomen uit verschillende kampen.

Geloof je t egt zelf?!

Michael of ik hebben niks gegeven aan draadjeslos deze had de bot zelf al in bezit wij hebben niks gegeven.
Dus ik weet niet wie dit vertekt maar ik denk dat t die over emotionele Julien is.


@Redpapria. Leuk dat je zo reageert maar wij hebben 1 speler gesuport. Ons volledige recht als dit terecht is.
Dat famous daarna massa gaat supporten die onterecht zijn als wraak en dan duckje erbij betrokken word is t laf zo'n verhaal op te hangen. Zeker als je er dan andere werelden ook onterecht gaat supporten en daarmee dreigen in pm ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat ik heb gehoord is dat Michiel (34t) een bot had en die aan draadje gaf om uit te proberen maar had dingen veranderd waardoor die makkelijk detecbaar is hij toen draadje aangaf. Zal echt zwaar zielig zijn. :eek:

Ik weet niet alles ben niet zo veel op skype dit is wat ik heb vernomen uit verschillende kampen.

komaan, dit geloof je nu toch zelf niet :p ? Vind het wel een mooi verzonnen excuus hoewel je dan extreem dom lijkt, wie probeert er nu een bot uit van iemand uit een vijandige stam :eek: ??

en als je 130 000 geplunderde dorpen hebt is die niet zo moeilijk detecteerbaar eh :p

maar +1 voor het mooie excuus !
 

DeletedUser

Guest
It keeps getting better and better xD
Nu ben ik al degene die de scriptjes uitdeelt xD

Als je dan toch gaat liggen duimzuigen en liggen gissen naar de manier waarop ik farm, waarom zeg je dan niet ineens dat ik de scriptjes heb ontwikkeld? xD


Voor jullie sinterklaas zal ik met een nog beter farmscriptje afkomen xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan