-HGK- vs OTS & ATS

DeletedUser

Guest
ik tel er 10 met zilver of hoger en 2 die hun awards verbergen van de 19 leden is dat dus sowieso al meer dan 50%, ja tel zilver ook omdat meer als 2500 gebouwlevels ook ontzettend veel is voor een stam die beweert kata's te haten duss..

(je hebt wel gelijk in mn eerste post zei ik alleen goud ik weet het)

En dan zitten ze te huilen als ik eens wat kata's gebruik:D
 

DeletedUser

Guest
Alles op muren schatjes ...?
Daar ooit over nagedacht? Vergeten zei je? Ga dan niet lullen maar denk eerst zelf ff na ... ;)
 

DeletedUser

Guest
Alles op muren schatjes ...?
Daar ooit over nagedacht? Vergeten zei je? Ga dan niet lullen maar denk eerst zelf ff na ... ;)

Ha Mr.wiseguy.

En doet hokuz dat ook?
Alles op muur?
Nee nogal wiedes omdat het ook gewoon dom is.
Kan je beter meer ram erin plaatsen.

Dadaag;)
 

DeletedUser

Guest
ik tel er 10 met zilver of hoger en 2 die hun awards verbergen van de 19 leden is dat dus sowieso al meer dan 50%, ja tel zilver ook omdat meer als 2500 gebouwlevels ook ontzettend veel is voor een stam die beweert kata's te haten duss..

(je hebt wel gelijk in mn eerste post zei ik alleen goud ik weet het)

Oh aangezien we te weinig goud hebben gaan we nu zilver ook meetellen:confused:. Het enige wat ik wil aangeven is dat ik het gebruik van kata's op doelen anders dan een muur of VP jammer vind en dan maakt het voor mij niet uit wie dat doet HGK, OTS of Tanken.... En het argument van zij doen het dus doe ik het ook is niets meer dan kinderlijk gedrag in mijn ogen... Vecht met eergevoel...
 

DeletedUser

Guest
Ha Mr.wiseguy.

En doet hokuz dat ook?
Alles op muur?
Nee nogal wiedes omdat het ook gewoon dom is.
Kan je beter meer ram erin plaatsen.

Dadaag;)

Ik had t tegen Nico, en praatte alleen over mezelf. Geen idee wat G met zn kata's diet ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Ha Mr.wiseguy.

En doet hokuz dat ook?
Alles op muur?
Nee nogal wiedes omdat het ook gewoon dom is.
Kan je beter meer ram erin plaatsen.

Dadaag;)

Bijna alleen op muur ja...had al gezegd dat ik veel van mn levels te danken heb aan het platgooien van kleine defensieve prutsers in mn cluster in een veel vroeger stadium. Ik weet dat ik jouw boerderijen gesloopt hebt...Tanken bijvoorbeeld krijgt ze alleen op de muur (buiten jou dan).
 

DeletedUser63688

Guest
Oh aangezien we te weinig goud hebben gaan we nu zilver ook meetellen:confused:. Het enige wat ik wil aangeven is dat ik het gebruik van kata's op doelen anders dan een muur of VP jammer vind en dan maakt het voor mij niet uit wie dat doet HGK, OTS of Tanken.... En het argument van zij doen het dus doe ik het ook is niets meer dan kinderlijk gedrag in mijn ogen... Vecht met eergevoel...

in dat opzicht deel ik jouw standpunt ook, ik vind het ook niet oke dat er bijv smederijen en dergelijken kapot worden geschoten en doe het zelf dus ook niet, ik gaf alleen aan dat ik het merkwaardig vond dat de -hgk-'ers op het AF altijd zo van de daken lopen te schreeuwen over het gebruik van kata's maar ze zelf ook flink veel slopen, als er dan zoals complex deed gewoon een verklaring voor word gegeven oke dan is dat duidelijk

neemt niet weg dat ik hiermee wel gewoon een punt heb, dat is toch logisch dat ik dat merkwaardig vind?
 

DeletedUser

Guest
Bijna alleen op muur ja...had al gezegd dat ik veel van mn levels te danken heb aan het platgooien van kleine defensieve prutsers in mn cluster in een veel vroeger stadium. Ik weet dat ik jouw boerderijen gesloopt hebt...Tanken bijvoorbeeld krijgt ze alleen op de muur (buiten jou dan).

En de hoofdgebouwen?
waarvan er zowiezo 1 op 1 stond.
En 2 ook deels waren neergehaald?;)
 

DeletedUser64946

Guest
2rnhi15.jpg
 

DeletedUser

Guest
Jij weet blijkbaar niets, want het is al zovaak op het AF aangegeven:)

Hij weet ook niks. Maar hij maakt al die lelijke profielplaatjes in OTS :p
Dat hij iets met plaatjes heeft wil ie hier ook ff laten zien :D
 

DeletedUser

Guest
Tjah, dit is niet echt het reageren waard.

Maar toch doe ik het even :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vond het plaatje ook wel geinig eigenlijk:D! En hij heeft ook gelijk een punt, het gebruik van kata's is voor noobs:D!
 

DeletedUser

Guest
Vond het plaatje ook wel geinig eigenlijk:D! En hij heeft ook gelijk een punt, het gebruik van kata's is voor noobs:D!

Daar geef ik hem ook groot gelijk in.
Die noobs met die kata's kunnen niet strijden met eergevoel.:eek::eek:
beuk de muur, of verzamel plaats maar laat de rest heel. :)

anders moet ik misschien ook maar is van tacktiek overstappen ( NOT ):p
 

DeletedUser64946

Guest
Daar geef ik hem ook groot gelijk in.
Die noobs met die kata's kunnen niet strijden met eergevoel.:eek::eek:
beuk de muur, of verzamel plaats maar laat de rest heel. :)

anders moet ik misschien ook maar is van tacktiek overstappen ( NOT ):p

Ze zitten in het spel, als mensen er niet tegen kunnen mogen ze lekker een ander spel gaan spellen :D
 

DeletedUser35742

Guest
Met die mentaliteit help je enkel je eigen account naar de kloten. Dat is een belofte:)
 

DeletedUser64946

Guest
valt me op dat mintens de helft hier KeyBoard hero zit uit te hangen ;)
 

DeletedUser35742

Guest
Slechtste. Propaganda. Ever.

Ik zit toch ook achter mn laptopje jou te bedreigen binnen de perken van TW? Wat had je je anders voorgesteld? Dat ik even bij je aan de deur kom om duidelijk te maken dat het met die kata's maar eens afgelopen moet zijn?:eek:
 

DeletedUser64946

Guest
Slechtste. Propaganda. Ever.

Ik zit toch ook achter mn laptopje jou te bedreigen binnen de perken van TW? Wat had je je anders voorgesteld? Dat ik even bij je aan de deur kom om duidelijk te maken dat het met die kata's maar eens afgelopen moet zijn?:eek:

ik gebruik niet eens kata's ;D
 
Bovenaan