SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser64972

Guest
en ik weet niet waar jij 88 leden vandaan plukt hoor;) OTS: 40 ATS: 28, neem aan dat jij toch ook wel snapt dat dat 68 is toch?

+ WAT die volledig voor jullie werken.

tuurlijk we waren namelijk aan het verliezen van STX in die tijd;) ze waren qua ligging een goeie aanwinst voor OTS,

en wat is precies de toegevoegde waarde dan van bijv een speler als drakaman voor het almachtige tanken? hij heeft pas net 500k OD, wat heeft zo'n speler ooit laten zien of gedaan dat hij toegevoegde waarde bevat waarmee hij iets kan toevoegen in een stam met topspelers als bijv een tai-pan?

vervolgens gaat een speler als eindeloos niet naar tanken?? is een erg sterke deffer hoge OD, was een grotere aanwinst geweest qua speler, oftewel tanken heeft gewoon gerekruteerd zonder goed naar de spelers te kijken

en waarom? omdat ze nog weinig progressie maken tegen OTS in de afgelopen nouja jaar miss wel?

Daar zullen ze wel hun redenen toe hebben zeker?
 

DeletedUser62448

Guest
Maar Ots is heeft altijd interns/fusies. ik heb nog geen tijd gezien waarbij dat niet aan de orde was..
dus jullie hebben altijd inactieve leden?:p
 

DeletedUser61241

Guest
PHP:
Maar Ots is heeft altijd interns/fusies. ik heb nog geen tijd gezien waarbij dat niet aan de orde was..
dus jullie hebben altijd inactieve leden?:p

Met een fusie haal je juist een actief lid van een account weg en dat ga je internen. Juist het tegenovergestelde van inactieve leden ei..
 

DeletedUser62448

Guest
PHP:

Met een fusie haal je juist een actief lid van een account weg en dat ga je internen. Juist het tegenovergestelde van inactieve leden ei..

waar zit je verstand?
iemand van Ots, zegt net dat er leden juist inactief zijn vanwege de fusie.
 

DeletedUser

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

tuurlijk we waren namelijk aan het verliezen van STX in die tijd;) ze waren qua ligging een goeie aanwinst voor OTS,

en wat is precies de toegevoegde waarde dan van bijv een speler als drakaman voor het almachtige tanken? hij heeft pas net 500k OD, wat heeft zo'n speler ooit laten zien of gedaan dat hij toegevoegde waarde bevat waarmee hij iets kan toevoegen in een stam met topspelers als bijv een tai-pan?

vervolgens gaat een speler als eindeloos niet naar tanken?? is een erg sterke deffer hoge OD, was een grotere aanwinst geweest qua speler, oftewel tanken heeft gewoon gerekruteerd zonder goed naar de spelers te kijken

en waarom? omdat ze nog weinig progressie maken tegen OTS in de afgelopen nouja jaar miss wel?

Kijk aan. Ots d'r rekruteer beleid komt boven water. Heb je n hoge OD rang --> invite
heb je n lage OD rang omdat je liever snipet dan stacked --> ben je een noob aldus Ots :rolleyes:
Dus spelers die snipen zijn niet tanken waardig? :eek:

Ik vind dat tanken er (min of meer) verstandig aan deed deze SWARM-leden te rekruteren. Dit is iig een betere 'fusie' dan ots + stx, waar werkelijk alleen maar naar punten is gekeken (en misschien ODD, want wie te weing def heeft om te stacken, mag natuurlijk niet in ots ... :confused:)

Tanken zoekt iig nog op kwaliteit. Ik speel liever tegen stx dan tegen SWARM ... Oh nee. Wordt me accie naar de klote gekata'd. Laat maar ...
 

DeletedUser61241

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

waar zit je verstand?
iemand van Ots, zegt net dat er leden juist inactief zijn vanwege de fusie.

Ja dat is OMDAT ze aan het fuseren zijn. Jij zegt dat we internen omdat we inactieve leden hebben. In die tijd zijn ze dan wel even inactief omdat ze toch niks kunnen doen.
Er word ook duidelijk gezegd dat ze daarna weer actiever zullen worden.
Ik weet dus ook niet echt waar jouw verstand zit..
 

DeletedUser62448

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

Ja dat is OMDAT ze aan het fuseren zijn. Jij zegt dat we internen omdat we inactieve leden hebben. In die tijd zijn ze dan wel even inactief omdat ze toch niks kunnen doen.
Er word ook duidelijk gezegd dat ze daarna weer actiever zullen worden.
Ik weet dus ook niet echt waar jouw verstand zit..

Ots, heeft elke week onderlinge fusies, dus er zullen altijd accounts inactief zijn in jullie geval:rolleyes:
Nee? ik zeg dat jullie dus altijd inactieve leden hebben omdat er altijd fusies gaande zijn binnen Ots.
Waarom zou Ots fuseren? waarom geen extra spelers op een account zetten als het co's nodig is?
Zonde van al die verspilde edels niet?..
 

DeletedUser63688

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

Kijk aan. Ots d'r rekruteer beleid komt boven water. Heb je n hoge OD rang --> invite
heb je n lage OD rang omdat je liever snipet dan stacked --> ben je een noob aldus Ots :rolleyes:
Dus spelers die snipen zijn niet tanken waardig? :eek:

Ik vind dat tanken er (min of meer) verstandig aan deed deze SWARM-leden te rekruteren. Dit is iig een betere 'fusie' dan ots + stx, waar werkelijk alleen maar naar punten is gekeken (en misschien ODD, want wie te weing def heeft om te stacken, mag natuurlijk niet in ots ... :confused:)

Tanken zoekt iig nog op kwaliteit. Ik speel liever tegen stx dan tegen SWARM ... Oh nee. Wordt me accie naar de klote gekata'd. Laat maar ...

je moet me geen woorden in de mond gaan leggen;) ik link de uitermate lage OD van bijvoorbeeld drakaman aan het feit dat die niks heeft gedaan op deze wereld en je dus niet kan stellen dat hij toegevoegde waarde heeft, heb hem zelfs nooit mee zien doen met een massa tegen ons,

dus je moet niet zeggen dat ik OD rang link met noob zijn of niet, ik uit alleen mijn twijfel over of de leden van swarm een toegevoegde waarde zijn aan de kwaliteit van tanken,

Ots, heeft elke week onderlinge fusies, dus er zullen altijd accounts inactief zijn in jullie geval:rolleyes:
Nee? ik zeg dat jullie dus altijd inactieve leden hebben omdat er altijd fusies gaande zijn binnen Ots.
Waarom zou Ots fuseren? waarom geen extra spelers op een account zetten als het co's nodig is?
Zonde van al die verspilde edels niet?..

ik snap je redenering en zie waarom je het zo opvat;) het verschil zit hem een beetje in inatief zijn en half actief zijn, ik ben zelf een actieve speler maar op momenten van bijv werk kan ook ik niet online komen, het doet mijn acc dus goed om een tweede bespeler te hebben,

als je dan geen speler buiten w24 weet die je kan komen versterken dan fuseer je,
 

DeletedUser

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

Ik snap je redenering en zie waarom je het zo opvat;) het verschil zit hem een beetje in inatief zijn en half actief zijn, ik ben zelf een actieve speler maar op momenten van bijv werk kan ook ik niet online komen, het doet mijn acc dus goed om een tweede bespeler te hebben,

als je dan geen speler buiten w24 weet die je kan komen versterken dan fuseer je,

En dat is dus weer eens de ots mentaliteit ...
Fuseren is iets wat je juist als laatste redmiddel pas inzet. Niet direct als je even geen co kan vinden ... En jullie zitten met 68 leden ... Kan er vast wel 1 dag vv'en ...
 

DeletedUser63688

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

En dat is dus weer eens de ots mentaliteit ...
Fuseren is iets wat je juist als laatste redmiddel pas inzet. Niet direct als je even geen co kan vinden ... En jullie zitten met 68 leden ... Kan er vast wel 1 dag vv'en ...

ja maarja als je met vv's alleen niet meer rond komt, de aangrenzende acc's van tanken zijn in mijn ogen meteen ook de sterkste, tai-pan isidorus seko en ronronald zijn zeker niet de minste spelers! een heel andere klasse in mijn ogen ook dan dat we een front hadden gehad met bijv antebellum en ernaeldes, zulke goeie spelers vraagt wel wat meer dan rekenen op OF iemand een vv kan draaien,

je zegt hier btw nu zelf dat het een laatste redmiddel is: oftewel tanken kon het niet aan tegen OTS? ik neem hier hgk niet bij omdat die geen weerstand hebben van de swarm leden, oftewel tanken kon het niet winnen van OTS dan toch in de huidige situatie? want ze hebben het laatste redmiddel fusie nodig, en ja dat is wat je zegt

Neem een voorbeeld aan HGK;)

en precies, het is niet iets wat ik graag zeg maar dat is nu wel de enige topstam die het tot dusver op eigen houtje red, zonder grote veranderingen
 

DeletedUser

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

ja maarja als je met vv's alleen niet meer rond komt, de aangrenzende acc's van tanken zijn in mijn ogen meteen ook de sterkste, tai-pan isidorus seko en ronronald zijn zeker niet de minste spelers! een heel andere klasse in mijn ogen ook dan dat we een front hadden gehad met bijv antebellum en ernaeldes, zulke goeie spelers vraagt wel wat meer dan rekenen op OF iemand een vv kan draaien,

je zegt hier btw nu zelf dat het een laatste redmiddel is: oftewel tanken kon het niet aan tegen OTS? ik neem hier hgk niet bij omdat die geen weerstand hebben van de swarm leden, oftewel tanken kon het niet winnen van OTS dan toch in de huidige situatie? want ze hebben het laatste redmiddel fusie nodig, en ja dat is wat je zegt

Weer een ietwat zwakke conclusie. Ik ben met je eens dat er toppers in tanken zitten, maar dan moet je ernaldaes daar ook maar onder rekenen ... ;)

En tanken kon het makkelijk aan tegen ots, is het niet, dat ots nu hun kata's mag gaan verdelen over meer spelers. Nu worden tai-pan en isi niet helemaal kapot geschoten maar kan ex-SWARM ook wat opvangen. Een slimme zet dus om jullie laffe kata gebruik tegen te gaan ;)

En ik had het btw over fusies tussen twee acc's, maar oke ... :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
En Ernaldaes is niet te min denk ik het sterkste account van Tanken als L. er nog speelt?:p
 

DeletedUser

Guest
Oude koeien uit de sloot halen jonas .. :p
Edel vandaag ook es wat ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

Weer een ietwat zwakke conclusie. Ik ben met je eens dat er toppers in tanken zitten, maar dan moet je ernaldaes daar ook maar onder rekenen ... ;)

En tanken kon het makkelijk aan tegen ots, is het niet, dat ots nu hun kata's mag gaan verdelen over meer spelers. Nu worden tai-pan en isi niet helemaal kapot geschoten maar kan ex-SWARM ook wat opvangen. Een slimme zet dus om jullie laffe kata gebruik tegen te gaan ;)

En ik had het btw over fusies tussen twee acc's, maar oke ... :p

Tai wordt sowieso niet kapot geschoten.. Ze zijn bang voor hem...
 

DeletedUser

Guest
Als jij zelfs dorpen kunt pakken zal louis idd weg zijn.:eek:

Nochtans heb ik hem daags voordien op het AF een PM gestuurd op welke werelden hij nog speelde.

Ziehier de uitwisseling:
Auseinandersetzung zei:
speedbarbaar zei:
Auseinandersetzung zei:
speedbarbaar zei:
Hoi Aus,

Speel jij eig nog ergens op een wereld? Aangezien je nu community vertegenwoordig wordt ben ik wel even benieuwd. Je had trouwens echt vet veel stemmen! :D

mvg,
Jonas

Ik speel w18 en w24 nog steeds:)

Huh, raar ik zie je nooit :p

Welke accounts wel?

the infinity en ernaldaes

Dusja, er valt niet te klagen deze keer. Ik heb ze eerlijk verdiend :)
 
Bovenaan