SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser61692

Guest
oke, begon al te denken dat ik sociaal gestoord was....



trouwens, is het mogelijk om de titel van dit topic te veranderen in tanken vs OTS?

gezien het feit dat daar nog steeds geen topic is gemaakt en swarm nu Tanken word?
 

DeletedUser

Guest
oke, begon al te denken dat ik sociaal gestoord was....



trouwens, is het mogelijk om de titel van dit topic te veranderen in tanken vs OTS?

gezien het feit dat daar nog steeds geen topic is gemaakt en swarm nu Tanken word?

Beter komt er een nieuw topic ... Met een deftige oorlogsverklaring misschien? Tis maar een idee hoor ... :D
 

DeletedUser63688

Guest
wat een onverwacht gebeuren dit:) swarm en tanken samen, zagen we totaal niet aankomen:)

hoor nog steeds tanken leden zeggen dat OTS zielig is omdat ze, en volgens mij quote ik nu aardig, meer leden nodig hebben om te kunnen winnen

wat doet tanken nu zelf dan? naievelingen
 

DeletedUser

Guest
wat een onverwacht gebeuren dit:) swarm en tanken samen, zagen we totaal niet aankomen:)

hoor nog steeds tanken leden zeggen dat OTS zielig is omdat ze, en volgens mij quote ik nu aardig, meer leden nodig hebben om te kunnen winnen

wat doet tanken nu zelf dan? naievelingen

Ik wou net hetzelfde zeggen, maar je was me voor.
 

DeletedUser64972

Guest
wat een onverwacht gebeuren dit:) swarm en tanken samen, zagen we totaal niet aankomen:)

hoor nog steeds tanken leden zeggen dat OTS zielig is omdat ze, en volgens mij quote ik nu aardig, meer leden nodig hebben om te kunnen winnen

wat doet tanken nu zelf dan? naievelingen

Er is volgens mij nog steeds een groot verschil tussen 88 leden of 24 leden.
Tanken nam 9 leden van SWARM aan omdat ze denken dat deze een aanwinst zullen zijn.
OTS neemt leden aan zonder reden.
 

DeletedUser

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

Er is volgens mij nog steeds een groot verschil tussen 88 leden of 24 leden.
Tanken nam 9 leden van SWARM aan omdat ze denken dat deze een aanwinst zullen zijn.
OTS neemt leden aan zonder reden.

Daar vergis je je in.
ots neemt leden aan omdat ze ze niet kunnen verslaan. En als je de vijand niet kan edelen, dan maar rekruteren, he ots? :rolleyes:
 

DeletedUser63688

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

Daar vergis je je in.
ots neemt leden aan omdat ze ze niet kunnen verslaan. En als je de vijand niet kan edelen, dan maar rekruteren, he ots? :rolleyes:

tuurlijk we waren namelijk aan het verliezen van STX in die tijd;) ze waren qua ligging een goeie aanwinst voor OTS,

en wat is precies de toegevoegde waarde dan van bijv een speler als drakaman voor het almachtige tanken? hij heeft pas net 500k OD, wat heeft zo'n speler ooit laten zien of gedaan dat hij toegevoegde waarde bevat waarmee hij iets kan toevoegen in een stam met topspelers als bijv een tai-pan?

vervolgens gaat een speler als eindeloos niet naar tanken?? is een erg sterke deffer hoge OD, was een grotere aanwinst geweest qua speler, oftewel tanken heeft gewoon gerekruteerd zonder goed naar de spelers te kijken

en waarom? omdat ze nog weinig progressie maken tegen OTS in de afgelopen nouja jaar miss wel?
 

DeletedUser65178

Guest
De stats in die tijd waren eerder omgekeerd, wij als STX hadden grote problemen in het noorden van het toenmalige STX met OTS.

De reden die er kan zijn om spelers vanuit SWARM naar Tanken te laten verhuizen, is het feit dat OTS d.m.v. SWARM progressie kan maken en zo een groter front kan creëren richting Tanken, niet waar? Zoals iedereen kan zien aan de stats was SWARM nu niet echt aan het winnen.
 

DeletedUser63688

Guest
en ik weet niet waar jij 88 leden vandaan plukt hoor;) OTS: 40 ATS: 28, neem aan dat jij toch ook wel snapt dat dat 68 is toch?
 

DeletedUser62448

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

De stats in die tijd waren eerder omgekeerd, wij als STX hadden grote problemen in het noorden van het toenmalige STX met OTS.

De reden die er kan zijn om spelers vanuit SWARM naar Tanken te laten verhuizen, is het feit dat OTS d.m.v. SWARM progressie kan maken en zo een groter front kan creëren richting Tanken, niet waar? Zoals iedereen kan zien aan de stats was SWARM nu niet echt aan het winnen.

STX werd door Ots & Tanken aangevallen.
Ots werd door Tanken & STX aangevallen.
Tanken werd door -hgk- & Ots aangevallen.
-hgk- werd door Tanken & STX aangevallen.

iedereen had dezelfde problemen, & met minimaal 2 stammen front.
Elke stam heeft zwakke plekken, maar je kunt toch vv voor elkaar doen?

Ots kon Tanken niet alleen aan.
STX kon -hgk- & Ots niet alleen aan.

Dan maar Fuseren, want beide stammen hebben te weinig kwaliteit.

en ik weet niet waar jij 88 leden vandaan plukt hoor;) OTS: 40 ATS: 28, neem aan dat jij toch ook wel snapt dat dat 68 is toch?

+ interns?
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk we waren namelijk aan het verliezen van STX in die tijd;) ze waren qua ligging een goeie aanwinst voor OTS,

en wat is precies de toegevoegde waarde dan van bijv een speler als drakaman voor het almachtige tanken? hij heeft pas net 500k OD, wat heeft zo'n speler ooit laten zien of gedaan dat hij toegevoegde waarde bevat waarmee hij iets kan toevoegen in een stam met topspelers als bijv een tai-pan?

vervolgens gaat een speler als eindeloos niet naar tanken?? is een erg sterke deffer hoge OD, was een grotere aanwinst geweest qua speler, oftewel tanken heeft gewoon gerekruteerd zonder goed naar de spelers te kijken

en waarom? omdat ze nog weinig progressie maken tegen OTS in de afgelopen nouja jaar miss wel?

Ik moet je gelijk geven, jullie aanwinsten hoefde niet te concurreren met topspelers.

en ik weet niet waar jij 88 leden vandaan plukt hoor;) OTS: 40 ATS: 28, neem aan dat jij toch ook wel snapt dat dat 68 is toch?

Jullie internen wel heel vluchjes. :eek:
 

DeletedUser63688

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

STX werd door Ots & Tanken aangevallen.
Ots werd door Tanken & STX aangevallen.
Tanken werd door -hgk- & Ots aangevallen.
-hgk- werd door Tanken & STX aangevallen.

iedereen had dezelfde problemen, & met minimaal 2 stammen front.
Elke stam heeft zwakke plekken, maar je kunt toch vv voor elkaar doen?

Ots kon Tanken niet alleen aan.
STX kon -hgk- & Ots niet alleen aan.

Dan maar Fuseren, want beide stammen hebben te weinig kwaliteit.

en wat is de situatie nu dan? tanken word aangevallen door OTS en HGK, total genomen winst en verlies van tanken tegen ots en hgk samen trekt ongeveer gelijk op, iig niet voldoende om de wereld te gaan winnen,

SWARM word aangevallen door alleen OTS en kon het niet aan, gevolg: tanken en swarm fuseren, wat is het verschil?

de acc's dioe geinterned worden, zoals je ook kan zien, bijv fifie of mansnic zitten er gewoon bij OTS ATS in dus die vallen al onder het aantal leden

Ik moet je gelijk geven, jullie aanwinsten hoefde niet te concurreren met topspelers.
als ik de mensen op het AF moet geloven, zijn alle OTS'ers noobs dus jullie aanwinsten hoeven ook niet te concurreren met topspelers maar toch verliezen ze;)


Jullie internen wel heel vluchjes. :eek:[/QUOTE]

jaa we zijn super snel:):) (in mijn ogen nog niet snel genoeg hoor, vind het onoverzichtelijk om fusie acc's in je stam te hebben)
 

DeletedUser62448

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

en wat is de situatie nu dan? tanken word aangevallen door OTS en HGK, total genomen winst en verlies van tanken tegen ots en hgk samen trekt ongeveer gelijk op, iig niet voldoende om de wereld te gaan winnen,

SWARM word aangevallen door alleen OTS en kon het niet aan, gevolg: tanken en swarm fuseren, wat is het verschil?


de acc's dioe geinterned worden, zoals je ook kan zien, bijv fifie of mansnic zitten er gewoon bij OTS ATS in dus die vallen al onder het aantal leden

De situatie is veranderd.
Ots & STX hebben meer safe-zone & 1 front minder, hunzelf;)
-hgk- staat op zowel Tanken als Ots in de positieve stats.
Tanken staat positief op Ots.
Ots staat overal negatief, terwijl ze de grootste stam zijn.

Als Ots niet kon internen & er enkel front was met Tanken & -hgk-.
Zou Ots weggespeeld worden, Tanken & -hgk- kan nog interresant worden:)


Betreft de accounts die werden internt.
ATS kickt wekelijks leden omdat ze bijna geinternt zijn of 0 punten hebben.
als je de interns van Ots & Ats bij elkaar opteld, kom je wel aan 20 accounts & daar komen dus de getallen vandaan die jij miste;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63688

Guest
Re: SWARM vs OTS&ATS

De situatie is veranderd.
Ots & STX hebben meer safe-zone & 1 front minder, hunzelf;)
-hgk- staat op zowel Tanken als Ots in de positieve stats.
Tanken staat positief op Ots.
Ots staat overal negatief, terwijl ze de grootste stam zijn.

Als Ots niet kon internen & er enkel front was met Tanken & -hgk-.
Zou Ots weggespeeld worden, Tanken & -hgk- kan nog interresant worden:)

daar heb je ook gelijk in hoor;) ATM doet OTS het het minst van de drie stammen, dat is eenmaal zo en ben ik me ook gewoon eerlijk bewust van, denk alleen niet dat je zo makkelijk kan zeggen dat als wij niet meer zouden kunnen internen dat OTS weg gespeeld zou worden,

er zijn nu veel leden in fusie en dus ook minder actief, als alles afgerond is zit er meer activiteit op sommige acc's, en een volle focus op de vijand, ik spreek nu uit mn eigen situatie, ben erg druk op mn werk en ben dan ook in fusie met fifie, ik doe gewoon mee aan de massa's maar edel niks omdat ik die fusie er snel door wil hebben, als dat klaar is krijg ik de twee bespelers van acc fifie erbij en zal mijn acc veel meer online zijn en dus ook een lastiger target


Betreft de accounts die werden internt.
ATS kickt wekelijks leden omdat ze bijna geinternt zijn of 0 punten hebben.
als je de interns van Ots & Ats bij elkaar opteld, kom je wel aan 20 accounts & daar komen dus de getallen vandaan die jij miste;)

klopt het waren er ook wel 88;) maar ik kijk naar vandaag als ik nu een reactie schrijf, en vandaag de dag zijn het er 20 minder dus vind ik het een slechte beargumentatie als je zegt nu is OTS zo want 2 maanden geleden hadden ze 88 leden;)
 
Bovenaan