Vang het spook

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik vond vanmiddag een programmatje 'game maker'.
Nu, heb ik ook wat tutorials gevonden. Ik heb er 1tje van gelezen en hij beschreev hoe je een simpel spelletje kon maken. Ik heb mijn eigen versie gemaakt die je hier kan downloaden. Je kan het enkel downloaden ondekte ik. Dus, download en speel!

catch the ghost

uitleg:
Klik op het spookje zoveel je kan!
Geen regels! het spel blijft duren zolang je wilt.
Belangerijk: Je hebt geen programmatje nodi om te spelen!!!!!
rate it :D

p.s. dit is het aller eerste spelletje dat ik gemaakt heb
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser710

Guest
Hallo,

Ik vond vanmiddag een programmatje 'game maker'.
Nu, heb ik ook wat tutorials gevonden. Ik heb er 1tje van gelezen en hij beschreev hoe je een simpel spelletje kon maken. Ik heb mijn eigen versie gemaakt die je hier kan downloaden. Je kan het enkel downloaden ondekte ik. Dus, download en speel!

catch the ghost

uitleg:
Klik op het spookje zoveel je kan!
Geen regels! het spel blijft duren zolang je wilt.
Belangerijk: je hebt het programmtje nodig om het te spelen!
rate it :D

p.s. dit is het aller eerste spelletje dat ik gemaakt heb

Een vriend van mij had dat ook een keer gemaakt ^^ Ik had het voor elkaar gekregen om het spookje uit het spel weg te krijgen
icon_lol.gif
En als hij tussen 2 muurtjes zit kun je erook lekker vaak op klikken
icon_mrgreen.gif
 

DeletedUser3750

Guest
Lol, dit heb ik wel eens bij mijn neef gegaan^^ Precies hetzelfde was het principe, alleen dan met een koe en hij knalde uit elkaar als je erop klikte^^

Even snel in elkaar gezet, we hebben ons er toen goed mee vermaakt xD
 

DeletedUser

Guest
Lol, dit heb ik wel eens bij mijn neef gegaan^^ Precies hetzelfde was het principe, alleen dan met een koe en hij knalde uit elkaar als je erop klikte^^

Even snel in elkaar gezet, we hebben ons er toen goed mee vermaakt xD

bij mij klik je er gewoon op, verspringt het van plaats en gaat het sneller bewegen
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit nogal discriminerend voor Spoken, wij hebben ook gevoelens hoor. Mensen vang je toch ook nog voor de lol?
 

DeletedUser3750

Guest
Niet? Damn..... dat zegt altijd iedereen over mijn hobby....
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit nogal discriminerend voor Spoken, wij hebben ook gevoelens hoor. Mensen vang je toch ook nog voor de lol?

En empires dacht dat je het leuk zou vinden. Wie had er nu gelijk hé ;)

Ik zei nog zo dat jij waarschijnlijk niet gevangen wou worden :D
 

DeletedUser

Guest
edit:het spel is binnekort downloadbaar & speelbaar zonder programmatje!
 

DeletedUser

Guest
Nog beter, je hoeft enkel een plugin te downloaden en je kan het spelen :D
 

DeletedUser

Guest
Lol, vroeger ook mee gewerkt ... Dat lijkt verdacht veel op de eerste tutorial die je bij het programma krijgt :p

Maar heb hier denk ik nog enkele zelfgemaakte spelletjes .. hoe debiel ze ook zijn, ze blijven leuk :p Had ook enkele echte grotere spellen gemaakt (een FPS, RPG en shoot em up ^^) maar die ben ik kwijt :(
 

DeletedUser

Guest
Dat lijkt verdacht veel op de eerste tutorial die je bij het programma krijgt :p

Klopt, maar ik heb zonder hulp nog wat dingen toegevoegt zoals een achtergrond, het spookje veranderd van kleur als het tegen de muur botst.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar ik heb zonder hulp nog wat dingen toegevoegt zoals een achtergrond, het spookje veranderd van kleur als het tegen de muur botst.

Eigenlijk wel heel simpel, maar voor je eerste keer goed gedaan :)
 
Reactiescore
770
hoe installeer ik dit spel?
 
Bovenaan