W27 Blog

DeletedUser

Guest
Lieve spelers van W27,

Veel van jullie missen vast (net zoals ik) het TWw. Daarom heb ik een idee van het W21 AF gestolen om toch een soort TWw W27 te hebben.
Als je tips hebt graag zeggen, op de blog staat hoe je me kan berijken. Ik zoek ook nog mensen die willen helpen met schrijven enzo. Tot nu toe staat er 1 artikel op met een interview met de leiders van de 3 'beste' stammen. Zoals ik al zei, voor op en aanmerkingen sta ik open dus ik zie graag tips/zelfgeschreven interviews/artikels/spotprenten noem maar op...
Hopelijk vinden jullie het leuk en hier is die dan:
'De blog van W27'

Graag niet te veel spammen in dit topic, gewoon reageren op een artikel en erover discussiëren!
 

DeletedUser

Guest
goed idee! ik wist er al van ;) maar mischien ben ik wel naief als ik zeg dat ik het weekblad nog 1 kans wil geven maar toch doe ik het;)
 

DeletedUser

Guest
Lees startpagina, mocht TWw weer goed lopen stop ik misschien met de blog
 

DeletedUser49029

Guest
Mooi, nu kunnen we weer eens alle leiders van de oorlogen horen en meer zien hoe het ervoor staat.
 

DeletedUser

Guest
Leuk initiatief, zal dit zeker opvolgen. Hopelijk bloedt dit idee niet snel dood :).
 

DeletedUser56218

Guest
Ook ik ben benieuwd hoe dit concept zal uitdraaien. Iig mooi dat je zoiets op poten wil zetten, heel veel succes ermee dus :).
 

DeletedUser

Guest
Slotje er is 2weken te tijd geweest om iets deftig te posten :D
 

DeletedUser

Guest
Ik wil eventueel wel is een stukje schrijven over C63
Ik lig daar zelf in.
Stel zelf nog niet veel voor maar het is misschien intressant om ook eens te kijken hoe minder grote stammen zich handhaven tegen de kanonnen van w27?
als je dat iets zegt laat het dan maar weten.
ik kan er wel geen datum opzetten.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil eventueel wel is een stukje schrijven over C63
Ik lig daar zelf in.
Stel zelf nog niet veel voor maar het is misschien intressant om ook eens te kijken hoe minder grote stammen zich handhaven tegen de kanonnen van w27?
als je dat iets zegt laat het dan maar weten.
ik kan er wel geen datum opzetten.

Wie ben jij dan? Benieuwd Hoe je gaat het woord handhaven gaat beschrijven, clearen en edelen noem ik nu niet bepaald handhaven :D
 

DeletedUser

Guest
Wie ben jij dan? Benieuwd Hoe je gaat het woord handhaven gaat beschrijven, clearen en edelen noem ik nu niet bepaald handhaven :D

ik noem het zelfde ingame ^^
en het hoeft ook niet ;)
was maar een voorstel aangezien dit een mooi idee was
 

DeletedUser

Guest
ik noem het zelfde ingame ^^
en het hoeft ook niet ;)
was maar een voorstel aangezien dit een mooi idee was

Lijkt me een goed idee, als je een goed artikel schrijft zal J. (iFuture) hem vast voor je willen plaatsen!
 
Bovenaan