De leden van The V, naar wereld 29

DeletedUser60128

Guest
De leden van de The V. zijn van harte welkom in wereld 29 in het zuiden
Het zou erg fijn en leuk zijn om weer herenigd te worden
Misschien zien andere spelers van W20 het ook leuk om daar onder The V, eens even verschrikkelijk huis te houden en op te stomen naar de top 10 en meer
Ik hoop jullie te begroeten en zet het initiatief van de Visionairs voort
Voorwaarts Visionairs Voorwaarts

MVG
 

DeletedUser

Guest
Ik mis hier de bedankknop :p The V. blijft een prachtige stam en ik ben er vol verzekerd van dat The V. weer een topstam word, helaas kan ik niet mee doen :(
 

DeletedUser60128

Guest
Jammer Howdoyoumeanownt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hey,

Hoe is het daar?
Misschien dat ik ook even aan kom waaien :D
Welke kant zitten jullie?

gr
 

DeletedUser60128

Guest
Er komen al wat leden terug dus het is prima
waaronder da dad
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60128

Guest
graag zelfs
in het zuiden Da dad is er ook weer van de partij Ik hoop alleen dat we turg en style en de rest nog kunnen terugvinden , misschien weet jij het
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser61134

Guest
W30 instellingen hebben me overgehaald om te wachten op wereld 31.
Burgerwacht was al genoeg daarvoor.
Komt er nog geen startrichting.
Alle betaalopties inclusief 20% grondstoffen.

of max 100.000 per dag roven, en de nog ERGERE optie max 15 velden lopen.. na 500k punten kan je niet meer fatsoenlijk in je cluster edelen want je treinen lopen nog maar max 10 uur.

Dan de heerlijke handelaren, snap niet waarom die optie bestaat.. Verpest erg veel van de speelervaring en maakt het gewoon TE simpel.

en dan nog al die andere punten die voor de jeugdigen bedacht zijn.
Voor de spelers die een beetje spanning in het spel willen houden is er niet zoveel meer...

Niks persoonlijks maar na wereld 24 werd het een beetje Kiddywars ipv tribalwars.

Maarja iedereen eigen speelmanier.


Nu wou ik dat ik op wereld 29 was begonnen.
Enige instellingen die weinig zin hebben zijn daar de barbaren tot 5000 en burgerwacht.
 

DeletedUser23790

Guest
Die nieuwe pa functirs zal je &an moeten wennen, die houden ze er wel in voorlopig. Ik brn het met je eens betreft de opties, al heb ik dan liever een farm limiet dan zo'n achterlijk 15 velden limiet :/
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
:mad:
ga mij is niet voor de gekhouden!

Dont care;)

Ka-Me-Ha-Me-HAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Spirit bomb in your face

W30 instellingen hebben me overgehaald om te wachten op wereld 31.
Burgerwacht was al genoeg daarvoor.
Komt er nog geen startrichting.
Alle betaalopties inclusief 20% grondstoffen.

of max 100.000 per dag roven, en de nog ERGERE optie max 15 velden lopen.. na 500k punten kan je niet meer fatsoenlijk in je cluster edelen want je treinen lopen nog maar max 10 uur.

Dan de heerlijke handelaren, snap niet waarom die optie bestaat.. Verpest erg veel van de speelervaring en maakt het gewoon TE simpel.

en dan nog al die andere punten die voor de jeugdigen bedacht zijn.
Voor de spelers die een beetje spanning in het spel willen houden is er niet zoveel meer...

Niks persoonlijks maar na wereld 24 werd het een beetje Kiddywars ipv tribalwars.

Maarja iedereen eigen speelmanier.


Nu wou ik dat ik op wereld 29 was begonnen.
Enige instellingen die weinig zin hebben zijn daar de barbaren tot 5000 en burgerwacht.

Niet super ideaal nee dan start ik met je op 31;)
 
Bovenaan