Verhalen & plannen

Reactiescore
4
Ja remco je lult pure poep :eek:
Mysterieuse boy, dat je schedelkliever nog in je naam draagt is nog een wereldwijde onzin?
Dat account was zo leeg als slurf van bambie. :confused:

Leg eens uit , want volgendsmij lul jij zelf poep .

@pipin;
is het tegen jou ? nee .
Daarbij weet de helft hier niets van mijn werelden/voorgaande spelwerelden duss.;)

@J;

Klopt , ben gelukkig niet een standaard persoontje zoals sommigen .:)
No offence tegen jou
 

DeletedUser23790

Guest
Als je die quote leest en je kent die namen niet en je hebt geen idee waar jullie het over hebben, lijken jullie dronken :D
 

DeletedUser62454

Guest
Leg eens uit , want volgendsmij lul jij zelf poep .

@pipin;
is het tegen jou ? nee .
Daarbij weet de helft hier niets van mijn werelden/voorgaande spelwerelden duss.;)

@J;

Klopt , ben gelukkig niet een standaard persoontje zoals sommigen .:)
No offence tegen jou

Zelfs ik was gevraagd om daar te komen spelen :eek:
Ik bedoel hoe inactief moet een account dan zijn':rolleyes:
 
Reactiescore
4
Zelfs ik was gevraagd om daar te komen spelen :eek:
Ik bedoel hoe inactief moet een account dan zijn':rolleyes:

Jij bent daar gevraagd door wie ???
Dat zal wel tijd geleden zijn toen er nog niet bekened was dat ik naar schedelkliever over ging ;)

Account is niet inactief geweest , is continue opgelost door vv ect.

Sinds dat ik erop speel is er amper tot niet een vv-er nodig geweest ;)
 

DeletedUser58625

Guest
Jullie zijn welkom op W18 hoor :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb echt een top tijd gehad, Ik wil alle spelers die mij geholpen en waar ik mee geruled heb bedanken voor deze mooie tijd. Het heeft wel een groot deel van mijn school verneukt maar dat is een ander verhaal.

Do, erg jammer dat je vroegtijdig vertrok en niets van je liet horen. Je kan me altijd bereiken op msn/skype.

Jeroen, wij waren echt gek bezig man met die tricks ;p

Siebert, Gekke vriend :)

Jon, Goed dat je nu echt meer bezig bent met je leven en tw wat achter je laat xD

Echt, iedereen bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb echt een top tijd gehad, Ik wil alle spelers die mij geholpen en waar ik mee geruled heb bedanken voor deze mooie tijd. Het heeft wel een groot deel van mijn school verneukt maar dat is een ander verhaal.

Do, erg jammer dat je vroegtijdig vertrok en niets van je liet horen. Je kan me altijd bereiken op msn/skype.

Jeroen, wij waren echt gek bezig man met die tricks ;p

Siebert, Gekke vriend :)

Jon, Goed dat je nu echt meer bezig bent met je leven en tw wat achter je laat xD

Echt, iedereen bedankt!

Jij hebt nergens geruled, je bent een stuk stront. Ze hadden je allang IP bann moeten geven vies hackertje, bah.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet genoeg van Dei om er een oordeel over te geven hoor Niel$ke ^^
Weet jij uberhaupt welke werelden ik gespeeld heb?? of heb je je er weleens in verdiept:rolleyes:
Dat zeg jij , misschien weet ik er wel meer van dan dat jij weet , ooit aan gedacht ??

Jaja , zeg je nu ;).
Buiten de tooltjes waar de mods niet bij kunnen zoals je zelf al zei , dus je verlult je eigen geheimpje wat ondertussen geen geheimpje meer was.

Wederom weet jij er geen zak vanaf , en ga je weer oordelen over iemand waar je niets vanaf weet en niet weet of hij er wat vanaf weet , oftewel beetje onlogisch van je maargoed zijn we hier nu wel weer gewend van je ;).

Hoop dat je je ego eens aan de kant kan leggen en gewoon inziet dat wij W20 gewonnen hebben .
Of je eht leuk vind of niet :D

Blijkbaar weet je niet genoeg over Dei als je met dit soort onzinnigheden aan komt zetten. Vroeger heb ik me in jouw werelden verdiept, toen je nog een normaal persoontje was. Tegenwoordig hoef ik dat allemaal niet meer te weten en interesseert het me helemaal niks meer wat jij vind of denkt.

Waar zou ik mezelf verlinken? Ik zal het nog een keer zeggen, Dei gebruikt geen en wil geen illegale tools gebruiken, alles wat wij bezitten is goedgekeurd door Duckje zelf. Duidelijker kan ik het je niet uitleggen.

De enige reden waarom jij nu Dei aan het beschuldigen bent is omdat je niks over Sick wil horen, maar je weet donders goed wat daar allemaal is gebeurd. Je weet helemaal niks over Dei en houd daar dus maar gewoon je mond over. Je posts zijn dan ook gewoon van een te laag niveau om überhaupt nog op te reageren en dat zal ik nu dan ook niet meer doen.

En als laatst, ik heb me op het moment dat W20 gesloten werd er al bij neergelegd dat Sick. W20 'gewonnen' heeft. Daar is nu niks meer aan te doen, waarom zou ik daar nog een probleem over maken? Het enige waar ik een probleem van maak is de manier waarop en hoe een aantal leden in Sick gespeeld heeft, of is dat ook al te moeilijk om te begrijpen?
 

DeletedUser

Guest
Omg *naam verwijderd* spreek nou gewoon uit waarvan je ons beticht, hier kunnen we toch helemaal niks mee -.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De illegale scripts die een aantal van jullie gebruikt hebben, die ze overigens van Zone X hebben, weet je niks van af wou je zeggen?
 

DeletedUser

Guest
12/10/2012 10:21: Niels: Ja met zijn scripts kan ik dat ook wel
12/10/2012 10:21: Niels: Doe niet zo stom, je weet zelf ook wel dat hij ieder illegaal script gebruikt wat er bestaat
12/10/2012 10:21: Jeffrey: Nee
12/10/2012 10:22: Jeffrey: Het is 1 javascript
12/10/2012 10:22: Niels: 1 met 20 in een zeker
12/10/2012 10:22: Jeffrey: meerdere functies
12/10/2012 10:22: Niels: 1 teveel dus
12/10/2012 10:22: Jeffrey: Ik wil je het best laten zien als je me niet gelooft
12/10/2012 10:22: Jeffrey: Met goed gebruik komt tw er nooit achter.
12/10/2012 10:23: Jeffrey: Maar dat script is automatisch. Maar dat neemt niets weg van zijn slikken
12/10/2012 10:24: Jeffrey: Skilss*
12/10/2012 10:24: Jeffrey: En ja
12/10/2012 10:24: Jeffrey: Ook ik gebruik het
12/10/2012 10:24: Jeffrey: Meer sick spelers
12/10/2012 10:24: Jeffrey: eigenlijk het oude groepje
12/10/2012 10:25: Niels: Ik hoef die scripts niet, ik speel het spel eerlijk. Boeit niet of tw erachter komt of niet, je maakt het oneerlijk voor iedereen
12/10/2012 10:25: Jeffrey: Ik, luuk, jeroen TIM.en wannes
12/10/2012 10:25: Jeffrey: het begon allemaal bij zone x
12/10/2012 10:25: Jeffrey: Wij hebben gwn goed afgekeken
 

DeletedUser

Guest
Ik kan ook nog wel screenshots van mijn whatsapp maken als je wilt.
 

DeletedUser

Guest
Dan doe je dat. Omdat jeffa iets zegt wil dat niet direct zeggen dat het zo is.
Ik heb ook ooit eens gehoord dat er in Dei bepaalde scripts worden gebruikt die niet toegestaan zijn, dit maakt het toch niet direct de waarheid ofwel niels?
 
Bovenaan