Top/flopstammen

DeletedUser63648

Guest
van de buitenkant zie ik dat er maar 15 dorpjes winst is gepakt op spelers die niet tribeless zijn. Dat geeft te denken...
 

DeletedUser47099

Guest
En waar baseer jij dat op? Op het aantal leden? Dat is idd aan een te hoge kant, maar om daar nou een stam op af te schrijven.

+1
Ik vind het trouwens helemaal niet aan een te hoge kant het is idd veel en meer dan andere stammen. Maar geen massa stam, Waarom heeft innogames anders gedaan dat de punten van de eerste 40 leden tellen.
 

DeletedUser

Guest
+1
Ik vind het trouwens helemaal niet aan een te hoge kant het is idd veel en meer dan andere stammen. Maar geen massa stam, Waarom heeft innogames anders gedaan dat de punten van de eerste 40 leden tellen.

Omdat hun niet weten dat het op .nl anders gaat als op .de.
 
Reactiescore
768
En waar baseer jij dat op? Op het aantal leden? Dat is idd aan een te hoge kant, maar om daar nou een stam op af te schrijven.

Hij zegt niet dat KOD een slechte stam is. Er werd eerder gevraagd na de stammen zoals )P( & famous (denk ik) : Wie volgt, en Earthlord vraagt gewoon Wat vinden jullie van KOD?

Hij had wel beter moeten citeren ja ;). En beter moeten lezen

Over KOD kan ik niks zeggen. Ze hebben boven de 30 leden, maar als die allemaal actief zijn en goed OS kunnen sturen en snipen enzovoorts, zou het wel oke zijn :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65733

Guest
hij kraakt zijn stam niet af. Hij geeft aan dat hun leden aantal idd wat aan een hoge kant is. Dat is niet afkraken.

Zegt toch zelf dat het leden aantal te hoog ligt.... ;) is volg volgens mij wel aan de negatieve kan..
 

DeletedUser

Guest
Ofc. ken je mij...

Die baas van een Daan (MMM)

Knap dat jij je ex baas vergeet :p
 
Bovenaan