Goede aanvallen/goede verdediging

DeletedUser46778

Guest
Lawl, het account waar ik op zit is solo top tien gekomen (ik niet) met echt weinig activiteit. Dit is echt een zeer slechte wereld qua niveau.

ligging speelt een hele grote rol in deze wereld;) met 1 dorp een concurrent in de buurt maakt niet zoveel uit maar met drie dorpen farmde pipi vangkous en ik de boel voor elkaar weg en zo zaten er daar nog wat pro's.
Natuurlijk moet je slim spelen maar het hangt van de omstandigheden af of het ook goed uitpakt. Of er veel te farmen valt in je buurt weet je niet op het moment dat je er voor kiest vanaf het begin lc te geilen, andersom weet je niet of het slim is om gs te geilen aangezien je mss wel veel meer kan farmen.

@dom
uhm milan die bij mij in de stam zat. Speelde in zijn eentje mja verliest dan zijn clear, dan kan je er ook weinig aan doen.
 

DeletedUser57908

Guest
404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

netjes
 

DeletedUser48278

Guest
ligging speelt een hele grote rol in deze wereld;) met 1 dorp een concurrent in de buurt maakt niet zoveel uit maar met drie dorpen farmde pipi vangkous en ik de boel voor elkaar weg en zo zaten er daar nog wat pro's.
Natuurlijk moet je slim spelen maar het hangt van de omstandigheden af of het ook goed uitpakt. Of er veel te farmen valt in je buurt weet je niet op het moment dat je er voor kiest vanaf het begin lc te geilen, andersom weet je niet of het slim is om gs te geilen aangezien je mss wel veel meer kan farmen.

@dom
uhm milan die bij mij in de stam zat. Speelde in zijn eentje mja verliest dan zijn clear, dan kan je er ook weinig aan doen.

Met enkel farmen haal je de top niet. Starten is meer dan farmen, vooral op een wereld als deze, kennelijk snapt niet iedereen dat. Iedereen met wat spelkennis had kunnen weten dat een GS start hier zeer goed uit zou kunnen pakken. Uiteraard helpt veel farmen ook, dat zie je wel aan Vesta.

Clear verliezen is zeker wel wat aan te doen en bovendien ben je niet meteen helemaal verloren als je clear kapot is.
 

DeletedUser60542

Guest
7 Blessed With Genius 1,02 Mil.

was leuk om te doen
rank 7 odd en zon 50 edels gemold, succes classic:D
 

DeletedUser21565

Guest
Zo hey, jij durft zomaar een speler aan te vallen die al een maand inactief is?
Althans zolang farm ik zijn lege dorpen al.

Ik moet ergens nieuwe dorpen vinden he, want met jij en je stamgenoten rond me schiet er niet veel over :p
 
Bovenaan