Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
ja. je krijgt geen serieuse aanvallen.

Ohja, en daarom negeert iedereen mij! :eek:

Gelukkig negeer ik hun niet:

Zijde 1:
Spelers: Thunderace
Zijde 2:
Spelers: momi38

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 0
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40,000
Kant 2: 0
Verschil: 40,000

chart
 

DeletedUser

Guest
wat een stats... waarvan één in de nachtbonus, ééntje rond 7.00 en twee later... wat wil je hiermee zeggen? nadat je meer dan een week niet gegroeid bent..
 
Reactiescore
768
Ohja, en daarom negeert iedereen mij! :eek:

Gelukkig negeer ik hun niet:

Zijde 1:
Spelers: Thunderace
Zijde 2:
Spelers: momi38

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 0
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40,000
Kant 2: 0
Verschil: 40,000

chart

Beetje jammer ace :eek:
 
Reactiescore
768
Dat die hele rim en heel W25 niks voorstelt, en dat het een schande is als je stam geen nummer 1 staat :eek::eek::eek:



ja sorry :(

Eerst OS krijgen van last. tegen juggernut (lang lang geleden) en ik die zei kom naar last. en dat je zei dat je twijfelde dat je ons wou meehelpen, omdat je op wereld 18 het druk had, maarja ik snap het wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Eerst OS krijgen van last. tegen juggernut (lang lang geleden) en ik die zei kom naar last. en dat je zei dat je twijfelde dat je ons wou meehelpen, omdat je op wereld 18 het druk had, maarja ik snap het wel ;)

Jullie hadden nooit Juggernut moeten aannemen.
Als je mijn vijand aanneemt, verander je automatisch in mijn vijand.
 

DeletedUser63648

Guest
Tail, dat groen in je handtekening is niet te lezen, maak het paars ofzo!
En ace, mooi dat je vier dorpjes pakt. 4 dorpjes zijn toch 4 dorpjes.zeker voor een account van jouw grote. Alleen een beetje jammer dat je er een maand ervoor niet geedeld hebt
 
Reactiescore
768
Tail, dat groen in je handtekening is niet te lezen, maak het paars ofzo!
En ace, mooi dat je vier dorpjes pakt. 4 dorpjes zijn toch 4 dorpjes.zeker voor een account van jouw grote. Alleen een beetje jammer dat je er een maand ervoor niet geedeld hebt

Leuk woordgrapje :p, maar ik kan het niet veranderen dan kloppen de kleuren niet meer. Misschien dat ik wel een donkerder kleur groen kan kiezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Tail, dat groen in je handtekening is niet te lezen, maak het paars ofzo!
En ace, mooi dat je vier dorpjes pakt. 4 dorpjes zijn toch 4 dorpjes.zeker voor een account van jouw grote. Alleen een beetje jammer dat je er een maand ervoor niet geedeld hebt

Wtf?:eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Tail, dat groen in je handtekening is niet te lezen, maak het paars ofzo!
En ace, mooi dat je vier dorpjes pakt. 4 dorpjes zijn toch 4 dorpjes.zeker voor een account van jouw grote. Alleen een beetje jammer dat je er een maand ervoor niet geedeld hebt

lol ik heb wel wat beters te doen dan non-stop barbjes edelen op W25 :eek:
 
Bovenaan