Wel of niet Top20 waardig?

DeletedUser11216

Guest
nee hun ook niet mogelijk dat ik er wel enkele spelers ken, die onder een andere naam spelen :D
 

DeletedUser59445

Guest
ff ontopic
iedereen die ik niet ken uit de top20 ga ik eruit laten

1 Insane In The Membrane (spelers met teveel tijd die ondanks de vele farmaccountjes en interne hulp toch in de top3 horen vanwege de vele tijd die erin gekropen is)
2 Pally Mally BWR (zeer sterke speler die absoluut de top1 zou MOETEN zijn, dit vanwege de grote oorlogskwaliteiten)
3 Dr. Freud BWR (sterke speler die zeker en vast de top3 verdient dit door strategisch goed te spelen)
6 spriet4all BWR (sterke speler die ondanks een paar overlopers toch sterk gespeeld heeft)
8 benny6max Sick. (heeft zich erg kranig gehouden tegen fort BWR en verdient zeker en vast de top10)

aan de rest in de top20, ik ken jullie niet goed genoeg om een mening te geven, echter kan ik wel zeggen dat er een paar bijzitten die het niet verdienen om in de top20 te zitten
18 boembastik BWR 11.298.730 1019 11088
 

DeletedUser

Guest
De reden dat de account stuurboord zich hier niet liet en ook in de toekomst niet zal laten zien is dat de meeste spelers/lezers hier te klein zerig zijn om opbouwende kritiek als zodanig te herkennen. Een andere reden is dat we in TW-20 door schrijvers van TW-magazine en de moderators nu niet echt vriendelijk zijn behandeld. Als je niet mee werkt aan een artikel voor TW magazine schrijven ze een stuk uit hun dikke duim, als je t niet eens bent met een moderator blokkeren ze je account tot de 14 dgn voorbij zijn en je account zich delete. Al met al word alles wat je in brengt om TW een nog actiever spel te maken ervaren als negatieve kritiek ipv ervaring van een speler van TW.
 

DeletedUser14807

Guest
De reden dat de account stuurboord zich hier niet liet en ook in de toekomst niet zal laten zien is dat de meeste spelers/lezers hier te klein zerig zijn om opbouwende kritiek als zodanig te herkennen. Een andere reden is dat we in TW-20 door schrijvers van TW-magazine en de moderators nu niet echt vriendelijk zijn behandeld. Als je niet mee werkt aan een artikel voor TW magazine schrijven ze een stuk uit hun dikke duim, als je t niet eens bent met een moderator blokkeren ze je account tot de 14 dgn voorbij zijn en je account zich delete. Al met al word alles wat je in brengt om TW een nog actiever spel te maken ervaren als negatieve kritiek ipv ervaring van een speler van TW.



ZO, dat is er uit .... lol.. op naar wereld 30 ..
 

DeletedUser

Guest
De reden dat de account stuurboord zich hier niet liet en ook in de toekomst niet zal laten zien is dat de meeste spelers/lezers hier te klein zerig zijn om opbouwende kritiek als zodanig te herkennen. Een andere reden is dat we in TW-20 door schrijvers van TW-magazine en de moderators nu niet echt vriendelijk zijn behandeld. Als je niet mee werkt aan een artikel voor TW magazine schrijven ze een stuk uit hun dikke duim, als je t niet eens bent met een moderator blokkeren ze je account tot de 14 dgn voorbij zijn en je account zich delete. Al met al word alles wat je in brengt om TW een nog actiever spel te maken ervaren als negatieve kritiek ipv ervaring van een speler van TW.

Beetje frustratie :O ... Deels gelijk. Maar bij de meeste haal jij het bloed onder de nagels vandaan ;-). Snap die mods wel. Maar van die artikeltjes heb je gelijk ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik nu, overigens als deel van een duo, t bloed bij de "meeste" spelers onder de nagel vandaan halen? Ik heb in game t spel gespeeld zoals mogelijk is, soms samen met spelers die t geen probleem vonden hun stam genoten te verraden. Hè wellicht ben je daarom zo pissig? Omdat je telkens met de neus op de feiten werd gedruk dat je met de account tripplepain een stam verrader was? en dus eigenlijk bij geen fatsoenlijke stam meer terecht kon met die account...
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik nu, overigens als deel van een duo, t bloed bij de "meeste" spelers onder de nagel vandaan halen? Ik heb in game t spel gespeeld zoals mogelijk is, soms samen met spelers die t geen probleem vonden hun stam genoten te verraden. Hè wellicht ben je daarom zo pissig? Omdat je telkens met de neus op de feiten werd gedruk dat je met de account tripplepain een stam verrader was? en dus eigenlijk bij geen fatsoenlijke stam meer terecht kon met die account...

Verrader nog wel :O zat in het nauw.. Moest wat proberen ;-) maar lukte niet echt... Zette mezelf steeds verder vast ja..
Totdat BWR kwam...

Pissig nee hoor.. T'is een spelletje..

Toch de vraag.. Stamverrader?? Heb nooit waardevolle info doorgegeven ;-) alleen maar onzin. Klinklare onzin.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
De reden dat de account stuurboord zich hier niet liet en ook in de toekomst niet zal laten zien is dat de meeste spelers/lezers hier te klein zerig zijn om opbouwende kritiek als zodanig te herkennen. Een andere reden is dat we in TW-20 door schrijvers van TW-magazine en de moderators nu niet echt vriendelijk zijn behandeld. Als je niet mee werkt aan een artikel voor TW magazine schrijven ze een stuk uit hun dikke duim, als je t niet eens bent met een moderator blokkeren ze je account tot de 14 dgn voorbij zijn en je account zich delete. Al met al word alles wat je in brengt om TW een nog actiever spel te maken ervaren als negatieve kritiek ipv ervaring van een speler van TW.

helemaal met je eeens stuurboord ;)
 
Bovenaan