Mijlenpalen voor W20 2.0 Beta

DeletedUser

Guest
Met andere woorden: de lafaards die te bang waren voor de rest van de wereld hebben het maar even snel afgesloten. Simpelweg door de grootstegroep leden ;-)

Btw : stuurboord.. Ben je er al achter wie jou "meesterwerk" ( nutteloze forum) heeft verwijdert?? ;-)

Ach je deed ervaring op in stayno! Als joopdederde met t wissen van fora, als tripplepain ging je wederom ten gronde. Dus... Bleef er weinig over dan bij bwr een account van een ander overnemen, waarbij je door de moderators gematst bent. Tripplepain die als account nog bestond bij t eindigen van deze TW-20 en op errormatic. En serieus foute account wissel maar... De moderators slapen zacht.
 

DeletedUser

Guest
Lol, we bewezen dat een Groep spelers als ze echt willen en hun meningsuiting verschillen voor 28 dgn opzij kunnen zetten een TW wereld kunnen sluiten. Dat werd mede mogelijk gemaakt door gebrek aan zit van ca. 1250 ander spelers in die zelfde wereld.
 

DeletedUser23790

Guest
Als je het niet gevolgd hebt waarom oordeel je er dan over. Over een maandje ben je blij dat je met w20 gestopt bent aldus niet tribalwars.

uhhh wat? :confused:

Ik weet toch hoe W20 geëindigd is, dat vind ik een jammere zaak. Al heeft Sick niet alle schuld vind ik, die eis was belachelijk makkelijk om te halen of te forceren, zoals nu dus gebeurd is ;)
 

DeletedUser17072

Guest
Lol, we bewezen dat een Groep spelers als ze echt willen en hun meningsuiting verschillen voor 28 dgn opzij kunnen zetten een TW wereld kunnen sluiten. Dat werd mede mogelijk gemaakt door gebrek aan zit van ca. 1250 ander spelers in die zelfde wereld.

Het gaat erom hoe jullie hebben gewonnen... Daarom zal je ook niet van iedereen respect kunnen krijgen.
 

DeletedUser57892

Guest
Het gaat om de naam die de geschiedenis boeken in gaat niet om de daden.

Over een jaar, iemand klikt toevallig op w20. Gaat naar rang 1, ziet insane in the membrane staan. En ziet een rover van 1.3 miljard en denkt dan, pfft makkelijk zo'n rover en die staat op rang 1.

U see my point?
 

DeletedUser17072

Guest
Het gaat om de naam die de geschiedenis boeken in gaat niet om de daden.

Over een jaar, iemand klikt toevallig op w20. Gaat naar rang 1, ziet insane in the membrane staan. En ziet een rover van 1.3 miljard en denkt dan, pfft makkelijk zo'n rover en die staat op rang 1.

U see my point?

Tja die spelers weten niet beter..
 

DeletedUser

Guest
Lol, we bewezen dat een Groep spelers als ze echt willen en hun meningsuiting verschillen voor 28 dgn opzij kunnen zetten een TW wereld kunnen sluiten. Dat werd mede mogelijk gemaakt door gebrek aan zit van ca. 1250 ander spelers in die zelfde wereld.

Iedereen kan zijn verschillen aan de kant zetten om iets te bereiken, ik zie de bijzonderheid er niet in. Al die 1250 andere spelers hadden het ook gekund.
 

DeletedUser57892

Guest
Alleen BWR en The v. zouden het hebben gekund in een half jaar. De rest praten we over jaren.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat om de naam die de geschiedenis boeken in gaat niet om de daden.

Over een jaar, iemand klikt toevallig op w20. Gaat naar rang 1, ziet insane in the membrane staan. En ziet een rover van 1.3 miljard en denkt dan, pfft makkelijk zo'n rover en die staat op rang 1.

U see my point?

Niks aan te merken op jouw in insane.. Gewoon de beste speler.. Alleen je stam ;-) en het probleem hoe jouw stam het heeft gewonnen..

Ach je deed ervaring op in stayno! Als joopdederde met t wissen van fora, als tripplepain ging je wederom ten gronde. Dus... Bleef er weinig over dan bij bwr een account van een ander overnemen, waarbij je door de moderators gematst bent. Tripplepain die als account nog bestond bij t eindigen van deze TW-20 en op errormatic. En serieus foute account wissel maar... De moderators slapen zacht.

Idd ;-) ben ik me van bewust.. Moderators van niks. Alleen ik bemoei me er gewoon niet mee... En ik deed genoeg ervaring op in stayno jaa daar heb ik het wel geleerd :D zelfs zoveel dat jij ons constant in de gaten hield ;-)
 

DeletedUser62454

Guest
waarschijnelijk hebben wij jou hier keihard uitgelaggen bij grappig pm's.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ah nog een aap uit de mouw, slecht verliezer, we voldeden ruimschoots aan de eis, dus hoezo verpest?

Kijk hoe jullie hebben gewonnen, omdat je jullie het zelf niks meer aan vonden hebben jullie het zo gezegd maar 'afgesloten' voor de rest van de wereld, egoïstisch!
 

DeletedUser

Guest
Iedereen kan zijn verschillen aan de kant zetten om iets te bereiken, ik zie de bijzonderheid er niet in. Al die 1250 andere spelers hadden het ook gekund.

En dus verdiende sick. T om te winnen, die andere 1250 kregen de handen niet op elkaar tegen nog geen 50 andere spelers. Wie verdient t respect dan? Die 1250 inactieve accounts of de spelers die t gewoon deden?
 
Bovenaan