Verhalen & plannen

DeletedUser54204

Guest
Aangezien wereld 20 nu officieel gewonnen is door Sick. was ik wel benieuwd naar wat andere spelers buiten Sick. nog van plan waren om later te doen. Natuurlijk kan je ook gewoon hier je verhaal achter laten hoe jij wereld 20 ervaren hebt. Mischien dat Heulsen hier ook nog wat aan heeft. Een verhaaltje schrijven voor Heulsen kan ook, stuur hem dan even een PM.
 
Reactiescore
116
Aangezien wereld 20 nu officieel gewonnen is door Sick. was ik wel benieuwd naar wat andere spelers buiten Sick. nog van plan waren om later te doen. Natuurlijk kan je ook gewoon hier je verhaal achter laten hoe jij wereld 20 ervaren hebt. Mischien dat Heulsen hier ook nog wat aan heeft. Een verhaaltje schrijven voor Heulsen kan ook, stuur hem dan even een PM.

Ben maanden weggeweest. Alleen die laatste 5 minuuten heb ik nog meegemaakt. Ik heb echt een toptijd gehad met alle mensen op W20.

Ik ga mijn kans zeker weer eens wagen op W30 ;) Hopelijk zullen vele andere sick. mensen ook van de partij zijn! :)
 

DeletedUser54204

Guest
Ik ben zo benieuwd wat FF (de kant die tegen Sick aan lag) van plan was te doen in de toekomst
 
Reactiescore
116
Iemand maakt wel een pre-made? :D
 

DeletedUser

Guest
Idd, zolang die moderators TW-20 niet vrij geven nemen we dit Forum maar even als onze stam kroeg.
En TW-30 gaan we zien of men vanaf dag 1 de winnende stam en spelers naar de keel vliegen of dat we een kans krijgen...
 

DeletedUser40402

Guest
De beginfase tot een miljoentje of 3 met /Dome, dat was pas een tijd! Sindsdien alleen maar bergaf gegaan tot ik stopte!
 

DeletedUser17072

Guest
Net te horen gekregen, dat ze gaan bezuinigen...

Dat word dus geen pa voor jullie.:p
 

DeletedUser

Guest
Re: Verhalen & plannen

De beginfase tot een miljoentje of 3 met /Dome, dat was pas een tijd! Sindsdien alleen maar bergaf gegaan tot ik stopte!

Grin zelf spot of kennis?

Net te horen gekregen, dat ze gaan bezuinigen...

Dat word dus geen pa voor jullie.:p

Ach das waar ook art 999.99 van de op 14-10-12 om 20:41 toegevoegde regels: een stam waarin ooit een speler plaats nam die 1 of meerdere straffen ontving, al dan niet uit de dikke duim van een moderator gezogen, zal niet delen in de overwinnaars premie zijnde een xx aantal PA.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17072

Guest
Re: Verhalen & plannen

Grin zelf spot of kennis?



Ach das waar ook art 999.99 van de op 14-10-12 om 20:41 toegevoegde regels: een stam waarin ooit een speler plaats nam die 1 of meerdere straffen ontving, al dan niet uit de dikke duim van een moderator gezogen, zal niet delen in de overwinnaars premie zijnde een xx aantal PA.

Geen Pa dus voor jou isane:p
 
Bovenaan