Mijlpalen Wereld 24

DeletedUser61692

Guest
we zijn trouwens welgeteld 5 minuten bezig met de nieuwe dag/maand en de teller staat al op 1m
 

DeletedUser

Guest
Ja netjes he,
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.025.700 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser61692

Guest
mochten jullie schuurtjes te vol komen liggen met al die GS, stuur er dan maar wat naar mij door hoor!
 

DeletedUser

Guest
Ben farming aan het opzetten voor dit account, is pas net begonnen. Vandaag 80 mil gehaald. Moet straks toch voor een dagelijkse 140+ mil gaan zorgen.
 

DeletedUser61692

Guest
XD en ik ben al blij als ik er een gemiddelde 30m per dag uit kan halen....

ik ben te snel tevreden :(


(ik hoop wel dat je de farmmanager gebruikt?:p)
 

DeletedUser

Guest
Ja, wat dacht je dan, zonder wordt het een echte kwelling.
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.334.863 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser61692

Guest
Ja, wat dacht je dan, zonder wordt het een echte kwelling.
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.334.863 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

hehe 't was ook een beetje de open deur in trappen xD

maar succes ermee, ik ga je iig niet inhalen XD
 

DeletedUser26046

Guest

Och ik heb me een paar weekjes wat stiller gehouden nadat onze geliefde mod prefereerde dat er geen TW gerelateerde onderwerpen besproken zouden worden hier op het AF.

Maarja dan het is ook maar zo dood. Dus er zijn twee opties:
1: Ik post op deze manier en er blijft wat actie.
2: Niemand post hier behalve wat HGK'ers, en het AF is binnen de kortste keren dood.

Kies maar wat jij het leukste vind.
 

DeletedUser61692

Guest
Och ik heb me een paar weekjes wat stiller gehouden nadat onze geliefde mod prefereerde dat er geen TW gerelateerde onderwerpen besproken zouden worden hier op het AF.

Maarja dan het is ook maar zo dood. Dus er zijn twee opties:
1: Ik post op deze manier en er blijft wat actie.
2: Niemand post hier behalve wat HGK'ers, en het AF is binnen de kortste keren dood.

Kies maar wat jij het leukste vind.

ow ik pak mn popcorn er weer bij hoor!

altijd leuk die eindeloze discussies :p
 

DeletedUser26046

Guest
ow ik pak mn popcorn er weer bij hoor!

altijd leuk die eindeloze discussies :p

Ohh ik nodig iedereen uit om mee te doen hoor.
En mocht ik geen gelijk hebben ben ik de eerste om dat toe te geven. Om dat eens aan te geven: Ik dacht gister dat Davinsky inactief was voor de massa van HGK. Dat bleek niet zo te zijn, en dus ben ik de eerste om dan netjes toe te geven dat ik daar fout zat. Dat was een nette massa van HGK.

Verder nogmaals: Wat OTS'ers op het AF zou het AF alleen maar goed doen, nu is het altijd ik-vs-de rest of HGK-vs-OTS moraalbrekers.
 

DeletedUser54745

Guest
OTS mag inderdaad wel is op het af komen.
En who the fuck heeft NU al 80m gefarmd ?
Crazy bitch :p.

Waarschijnlijk antho de farmslet ? :p
 

DeletedUser61692

Guest
Ohh ik nodig iedereen uit om mee te doen hoor.
En mocht ik geen gelijk hebben ben ik de eerste om dat toe te geven. Om dat eens aan te geven: Ik dacht gister dat Davinsky inactief was voor de massa van HGK. Dat bleek niet zo te zijn, en dus ben ik de eerste om dan netjes toe te geven dat ik daar fout zat. Dat was een nette massa van HGK.

Verder nogmaals: Wat OTS'ers op het AF zou het AF alleen maar goed doen, nu is het altijd ik-vs-de rest of HGK-vs-OTS moraalbrekers.

ik vind mezelf toch wel redelijk actief op het AF :(

maar ik ga zo min mogelijk in op al die intern discussies omdat ik de grootste internslet ben die hier rond loopt ben ik bang :(

(tja, ik zeg het zelf maar... zelfkennis is ook belangrijk hahaha)
 

DeletedUser17680

Guest
Present :eek:
Ik lees wel, maar kan bijna nooit reageren. Onderhouden van acc's, voltijd studie + 2 bijbanen en sporten op hoog niveau nemen al genoeg tijd in. :(
 
Bovenaan