Mijlpalen worden bijgehouden.

DeletedUser

Guest
ik heb echt nu een schijthekel gekregen aan al die mensen hier die denken dat ze zo goed zijn, jezus christus man het is een spelletje, en het zijn als nog mensen, kap eens met die neerhalende opmerkingen want niemand hier is dan ook maar een haar beter..

gadverdamme ik ga hier weg

Ik hoop dat je nooit meer terugkomt
 

DeletedUser44266

Guest
Dat heeft daar niks mee te maken shiba'tje. ;) Jij scheldt mensen uit als je aan het verliezen bent in het spel zelf. En als je dan niet aan het verliezen bent of je speelt geen grote rol op de wereld zit je altijd zo'n emo opmerkingen te maken.
Trouwens als mensen mij uitschelden scheld ik terug ja. En dan nog zaten andere stamleden haat opmerkingen tegen haar te maken omdat ze haar ook beu waren en waren het met me eens en konden het begrijpen. Soms gebeurt dat nu eenmaal dat je zo'n harde woorden gebreukt. BV bij jou is het als je aan het verliezen bent. Bij mij is het als iemand me uitscheld, gedrag binnen de stam en het spel, ... minder zielig als bij jou dus.

mooi verhaalje hoor zoals altijd van alles er weer bij halen, zal mij een worst zijn wat jij deed is niet normaal, het enige is wat ik zei is dat je van mij je opleiding mocht falen, ik heb hier zelfs mijn excuses nog voor aangeboden, en ik heb je niet uitgescholden, jij daarintegen wel wat jij hebt gedaan is echt niet normaal

Ik hoop dat je nooit meer terugkomt
pech voor jou
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
mooi verhaalje hoor zoals altijd van alles er weer bij halen, zal mij een worst zijn wat jij deed is niet normaal, het enige is wat ik zei is dat je van mij je opleiding mocht falen, ik heb hier zelfs mijn excuses nog voor aangeboden, en ik heb je niet uitgescholden, jij daarintegen wel wat jij hebt gedaan is echt niet normaal


pech voor jou

Je mag je beloften niet breken, dan zal de Sint je geen cadeau'tjes komen geven :eek:
 

DeletedUser63286

Guest
dan zou ik toch maar een afspraak met de dokter regelen. Want dat is niet gezond.
 

DeletedUser63286

Guest
mwa heb me gister goed vermaakt zonder veel alcohol. Zeker een aanrader voor meer mensen!
 
Bovenaan