Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser

Guest
Het feit is dat ik er hier indd geen zou winnen nee, kunnen winnen her en der wel , maar ga er geen tijd aan besteden om online een discussie te winnen om een internet spelletje , waar sommigen nogsteeds hun leven van maken ;)
Reageer nergens op , zeker niet als je al weken onder een en dezelfde steen lag , en je rotkop weer eens na die tijd laat zien ..
Want dat hoofd van jou kan wel volzitten met hersencellen (betwijfel ik maargoed ) want je doet er zo te zien niets mee ..

Het feit dat ik niet zou kunnen winnen klopt dan weer wel , aangezien ik er geen tijd in wil steken ;)
Dat jij dat doet met derest van de mensen die zich goed voelen als ze een discussie winnen om hun RL gelijk in evenwicht te brengen doen jullie best maar ..

maarach, jij mag best een discussie van me winnen , win je nog iets in je Miezerige Game Leventje ;)

Inderdaad, waarom zou je ook bezig gaan met discussiëren, je wilt enkel spelen. Meer is er trouwens ook niet voor je weg gelegd. Iedere persoon heeft een rol, jou rol is mensen vertellen dat ze een rotkop hebben, terwijl jij de persoon bent met het hoofd van een dame als avatar ' kijk mij, ik ken ook leuke meiden! '. Je ouders zullen vast niet van je houden, achja, zolang je maar TW kunt spelen :D. Probeer trouwens eens duidelijk te typen, of laat je dat ook aan andere over ? Domme vraag, het antwoord weet ik eigenlijk al.
 

DeletedUser

Guest
Als jij rang 1 had, dan oke. Maar die heb jij niet :)

Dus jij spreekt anderen met rang 1 aan met; Meneer of baas, of zeg je dit nou enkel omdat je toevallig op 1 staat ? Het zal het laatste wel zijn, dat verbaast me niks.


@ ik voel een discussie aankomen. Bontenkraagboy vs Raider x Schedelsapper

Bontenkraagboy ? Vooroordelen, nice. Dan draag jij gebreide wollen sokken van oma een bril en heb je sproetjes ? Niet dat het me iets zou verbazen..
 

DeletedUser62454

Guest
Dus jij spreekt anderen met rang 1 aan met; Meneer of baas, of zeg je dit nou enkel omdat je toevallig op 1 staat ? Het zal het laatste wel zijn, dat verbaast me niks.




Bontenkraagboy ? Vooroordelen, nice. Dan draag jij gebreide wollen sokken van oma een bril en heb je sproetjes ? Niet dat het me iets zou verbazen..

lol geiten wollen sokken van je oma zijn echt het warmst wel. :eek:
zou ik me niet voorschamen,
 
Reactiescore
4
Inderdaad, waarom zou je ook bezig gaan met discussiëren, je wilt enkel spelen. Meer is er trouwens ook niet voor je weg gelegd. Iedere persoon heeft een rol, jou rol is mensen vertellen dat ze een rotkop hebben, terwijl jij de persoon bent met het hoofd van een dame als avatar ' kijk mij, ik ken ook leuke meiden! '. Je ouders zullen vast niet van je houden, achja, zolang je maar TW kunt spelen :D. Probeer trouwens eens duidelijk te typen, of laat je dat ook aan andere over ? Domme vraag, het antwoord weet ik eigenlijk al.

Lol , jij bent blijkbaar nergens van op de hoogte, waarom wil ik w20 stoppen omdat ik zo graag speel rare theorie :rolleyes:
Jij komt echt onder een steen vandaan he ?
Ik discussier ook niet met persoontjes die zich super voelen , en gewoon een hoopje verdriet zijn zoals jou ;)

De rol van eenieder is om eerlijk te wezen tegen hem/haar medemens is je familie nog niet geweest over jou zeker ?
Haha , het is niet voor niets een profiel/schermafbeelding :rolleyes: , dat jij nou pic`s ript en dan over andere hun scherm/profiel afbeelding loopt te klagen is wel echt weer iets voor iemand met het niveau van jou met je hersenen ergens onder de grond..

Wat me ouders betreft , tis een vraag of jij ze nog hebt aangezien je er opeens over begint , in dat geval reageer ik daar dus niet op , ook omdat ik rekening hou met mensen hun gevoelens , waar jij de betekenis niet van kent ;)
Zolang je maar TW kunt spelen '?
Nogmaals , liggen je hersenen ergens begraven en dat lompige lijf van je onder een steen ofwat ?

Waarom zou ik dat aan een ander overlaten ? , blijkbaar duik jij eens in de x aantal weken op om onder die steen van je te komen en dan eens reageert en daarna weer terug rent onder die steen van je , moet je vaker en langer doen ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol , jij bent blijkbaar nergens van op de hoogte, waarom wil ik w20 stoppen omdat ik zo graag speel rare theorie :rolleyes:
Jij komt echt onder een steen vandaan he ?
Ik discussier ook niet met persoontjes die zich super voelen , en gewoon een hoopje verdriet zijn zoals jou ;)
Ik ben inderdaad niet op de hoogte van jou willen en doen, ben namelijk niet van de stichting zelfmoordneigingen, dan had ik je wel gekend. Of van die 'Kom uit de kast' stichtingen. Jij bent denk ik dus de persoon met verdriet, aangezien je wilt stoppen met Tw.
Ik discussier ook niet, trouwens. Zou namelijk niet eens weten wat het betekent. Doe eens je best op school, wie weet kan je dan nog shoonmaker worden :D.



De rol van eenieder is om eerlijk te wezen tegen hem/haar medemens is je familie nog niet geweest over jou zeker ?
Is dat zo ja, jij verdeelt de rollen toevallig ?

Haha , het is niet voor niets een profiel/schermafbeelding :rolleyes: , dat jij nou pic`s ript en dan over andere hun scherm/profiel afbeelding loopt te klagen is wel echt weer iets voor iemand met het niveau van jou met je hersenen ergens onder de grond..
Ken je feiten, deze afbeelding heb ik op 10-07-2012 gekocht van een persoon. Blijkbaar was die niet van hem, dat hoor ik zojuist en nu verwijder ik hem dus als ik een nieuwe pic heb. Maarja, autisten leven dus echt in eigen werelden. :eek:

Wat me ouders betreft , tis een vraag of jij ze nog hebt aangezien je er opeens over begint , in dat geval reageer ik daar dus niet op , ook omdat ik rekening hou met mensen hun gevoelens , waar jij de betekenis niet van kent ;)
Omdat ik over ouders begin, is het de vraag of ik ze nog heb ? Wauw, wat een argument. Je zal vast wel op een hele hoge school zitten, haha.


Zolang je maar TW kunt spelen
Nogmaals , liggen je hersenen ergens begraven en dat lompige lijf van je onder een steen ofwat ?
Zou dat niet heel onlogisch zijn, dat mijn hersenen ergens begraven liggen en mijn lichaam... ook ? ( Je woordkeuze is nogal.. ja, van niveau 0,0 hoe oud was je ookal weer ? ) Terwijl ik hier op TW zit autisten leven echt in hen eigen wereld.

Waarom zou ik dat aan een ander overlaten ? , blijkbaar duik jij eens in de x aantal weken op om onder die steen van je te komen en dan eens reageert en daarna weer terug rent onder die steen van je , moet je vaker en langer doen ;)
Dat heb ik uitgelegd, het kan zijn dat je of het niet helemaal leest, of je moet het vaker dan eens doen. Of je bent dus een autist en je leeft in je eigen wereldje waarin je in alles het beste bent, terwijl ik al oog-pijn krijg van je typkunsten.. Laat staan als ik je in het echt zou zien!

Al die knipogende emoticons maken me wel bang, krijg het gevoel dat je me probeert te versieren. Maar ik zal je alvast uit je dromen helpen, ook ik wijs je af. Maar het ligt niet aan jou hoor, maar aan mij :D.
 

DeletedUser57892

Guest
Dus jij spreekt anderen met rang 1 aan met; Meneer of baas, of zeg je dit nou enkel omdat je toevallig op 1 staat ? Het zal het laatste wel zijn, dat verbaast me niks.




Bontenkraagboy ? Vooroordelen, nice. Dan draag jij gebreide wollen sokken van oma een bril en heb je sproetjes ? Niet dat het me iets zou verbazen..


Pro vooroordeler. Er zit meer scheld, vloek en bullshit in je post dan dat er een lid woord of voorzetsel in voorkomt.
 
Reactiescore
4
Al die knipogende emoticons maken me wel bang, krijg het gevoel dat je me probeert te versieren. Maar ik zal je alvast uit je dromen helpen, ook ik wijs je af. Maar het ligt niet aan jou hoor, maar aan mij :D.

Alles goed daarboven in die kop van je :confused:
Als je nou een lekker wijf was , en niet zo lomp was en geen leven van een spelletje maakte misschien wel ,
Daarbij iemand die normaal kan reageren en niet enkel scheld als er iets gezegd word ;)

maar je bent geen lekker wijf , bent zo lomp als een koe en maakt van dit spelletje je leven , dus je zou geeneens kans hebben duss. :p

Lol , als jij denkt dat ik ze zo bedoel ben je wel heel erg diep triest :rolleyes:
Of je bent gewoon een stuk verdriet dat altijd zal roepen; Forever Alone

Dan snap ik wel dat je op die manier kijkt naar reacties met van die smileys , maar zeg ik een ding;
Doe dat nooit meer
Zoek maar verder voor iets dat onder die steen van je ligt, een klein steentje ofso , heeft dezelfde herseninhoud als jou dus past perfect :)

en anders blijf je zingen;
Forever Alone tralalalalala
:D

Daarbij ben je ook zo jaloers als een kievit :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Alles goed daarboven in die kop van je :confused:
Als je nou een lekker wijf was , en niet zo lomp was en geen leven van een spelletje maakte misschien wel ,
Daarbij iemand die normaal kan reageren en niet enkel scheld als er iets gezegd word ;)
Wat lul je nou man, er komt enkel geluid uit die bek van je, geen inhoud. Want waar slaat dit nou op ? Typ eens normaal.


maar je bent geen lekker wijf , bent zo lomp als een koe en maakt van dit spelletje je leven , dus je zou geeneens kans hebben duss. :p
Kans op jou ? Maat, wie wilt jou nou ? Je nederlands is zo bagger als de tering, je grammatica is van niveau 0 en dan ga je de discussie aan met mij ?


Lol , als jij denkt dat ik ze zo bedoel ben je wel heel erg diep triest :rolleyes:
Of je bent gewoon een stuk verdriet dat altijd zal roepen; Forever Alone
Waar slaat dat op, dat ik forever alone ga roepen xD ? Wat lul je nou man.

Dan snap ik wel dat je op die manier kijkt naar reacties met van die smileys , maar zeg ik een ding;
Doe dat nooit meer
Zoek maar verder voor iets dat onder die steen van je ligt, een klein steentje ofso , heeft dezelfde herseninhoud als jou dus past perfect :)
Een aparte persoon ben jij, achter jou posts zitten totaal geen verhaal. Je typt wel wat, maar reageerd niet op mijn post, terwijl je die wel citeerd.


en anders blijf je zingen;
Forever Alone tralalalalala
:D
Dit bedoel ik dus, waarom zou ik dat zingen, haha ? Ben je een mongool of doe je als een mongool. Of probeer je grappig te-zijn, dat kan ook nog.

Daarbij ben je ook zo jaloers als een kievit :D
Ik jaloers op jou, wel op je typkunsten. Had ik namelijk graag gehad..

Je ontwijkt trouwens steeds mijn vraag om je leeftijd, schaam jij je ervoor ? Dat je 14 bent ? Probeer eens een keer op alles te reageren en niet enkel op het geen wat jou het best uitkomt. Discussie's voeren is echt niks voor jou.
 
Reactiescore
4
Je ontwijkt trouwens steeds mijn vraag om je leeftijd, schaam jij je ervoor ? Dat je 14 bent ? Probeer eens een keer op alles te reageren en niet enkel op het geen wat jou het best uitkomt. Discussie's voeren is echt niks voor jou.

Mijn leeftijd ?
Waarom zou ik dat bekend maken aan jou ??
Want je bent nogsteeds geen lekker blond wijf :( dus waarom zou ik?
Zit geen voordeel in , dus nutteloos oftewel geen reden toe.
Tegenwoordig datings-sites voor iedereen , maar denk dat ze een uitzondering moeten maken voor jou.

Ik maak altijd nog zelf uit waar ik op reageer hoor , niet iedereen z`n mammie bepaald waar je wel of niet op moet reageren , dat jij nou een van de personen bent waar het wel bij gebeurd , arme jij.
Ze houd je handje ook zeker nogsteeds vast ? :rolleyes:

Nee Juistem , daar zeg je iets wat klopt..
Een discussie hier voeren doe/wil ik geen moeite voor doen :D
In tegenstelling tot jou ..

@litle;

Waar heb ik jullie / jou onterecht uitgescholden dan ?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mijn leeftijd ?
Waarom zou ik dat bekend maken aan jou ??
Want je bent nogsteeds geen lekker blond wijf :( dus waarom zou ik?
Zit geen voordeel in , dus nutteloos oftewel geen reden toe.
Tegenwoordig datings-sites voor iedereen , maar denk dat ze een uitzondering moeten maken voor jou.

Ik maak altijd nog zelf uit waar ik op reageer hoor , niet iedereen z`n mammie bepaald waar je wel of niet op moet reageren , dat jij nou een van de personen bent waar het wel bij gebeurd , arme jij.
Ze houd je handje ook zeker nogsteeds vast ? :rolleyes:

Nee Juistem , daar zeg je iets wat klopt..
Een discussie hier voeren doe/wil ik geen moeite voor doen :D
In tegenstelling tot jou ..

@litle;

Waar heb ik jullie / jou onterecht uitgescholden dan ?:rolleyes:

Je bent 17, klaar is kees
 

DeletedUser17072

Guest
Nee Juistem , daar zeg je iets wat klopt..
Een discussie hier voeren doe/wil ik geen moeite voor doen :D
In tegenstelling tot jou ..

Haha, komt vast omdat je totnu toe alle discussie's hebt verloren:p

@litle;

Waar heb ik jullie / jou onterecht uitgescholden dan ?:rolleyes:

Daar zijn genoeg posts van:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mijn leeftijd ?
Waarom zou ik dat bekend maken aan jou ??
Want je bent nogsteeds geen lekker blond wijf :( dus waarom zou ik?
Zit geen voordeel in , dus nutteloos oftewel geen reden toe.
Tegenwoordig datings-sites voor iedereen , maar denk dat ze een uitzondering moeten maken voor jou.
En maar door blijven drammen, is het echt zo moeilijk om iets maar 1x duidelijk te maken ? Jij bent echt een kneus.

Ik maak altijd nog zelf uit waar ik op reageer hoor , niet iedereen z`n mammie bepaald waar je wel of niet op moet reageren , dat jij nou een van de personen bent waar het wel bij gebeurd , arme jij.
Ze houd je handje ook zeker nogsteeds vast ? :rolleyes:
Precies het antwoord van iemand die 13 is, misschien eens wat meer respect tonen voor oudere heren, of heb je dat niet mee gekregen vanuit je opvoeding ? Kamperd toevallig ? :eek:

Nee Juistem , daar zeg je iets wat klopt..
Een discussie hier voeren doe/wil ik geen moeite voor doen :D
In tegenstelling tot jou ..
Daar doe ik wel moeite voor ja, daar is een forum voor. Maar houd jij het maar op post posten met 0,0 inhoud, dan heb je tenminste nog een rol..

Vergeet je tanden trouwens niet te poetsen voor je naar bed gaat, vies knul :D.
 
Reactiescore
4
mijn leeftijd ?
Waarom zou ik dat bekend maken aan jou ??
Want je bent nogsteeds geen lekker blond wijf dus waarom zou ik?
Zit geen voordeel in , dus nutteloos oftewel geen reden toe.
Tegenwoordig datings-sites voor iedereen , maar denk dat ze een uitzondering moeten maken voor jou.
En maar door blijven drammen, is het echt zo moeilijk om iets maar 1x duidelijk te maken ? Jij bent echt een kneus.

Ik maak altijd nog zelf uit waar ik op reageer hoor , niet iedereen z`n mammie bepaald waar je wel of niet op moet reageren , dat jij nou een van de personen bent waar het wel bij gebeurd , arme jij.
Ze houd je handje ook zeker nogsteeds vast ?
Precies het antwoord van iemand die 13 is, misschien eens wat meer respect tonen voor oudere heren, of heb je dat niet mee gekregen vanuit je opvoeding ? Kamperd toevallig ?

Nee juistem , daar zeg je iets wat klopt..
Een discussie hier voeren doe/wil ik geen moeite voor doen
in tegenstelling tot jou ..
Daar doe ik wel moeite voor ja, daar is een forum voor. Maar houd jij het maar op post posten met 0,0 inhoud, dan heb je tenminste nog een rol..
Vergeet je tanden trouwens niet te poetsen voor je naar bed gaat, vies knul :d.

Of ik nou meteen reageer of niet , jij zeikt wie dan ook af ookal zou hij/zij normaal reageren dus ..

Ik reageer niet op iemand die me om me leeftijd vraagt , op de lekkere wijven na natuurlijk , maar nogmaals dat ben je niet dus ..
Respect tonen aan iemand die zelf geen respect heeft voor wie dan ook , en dan vraag jij respect ??? of je nou 30 , 60 of 90 ben , als jij zo reageert zonder respect en post zonder respect hoef je ook niet te verwachten dat ik met respect op je reageer ..
Want dat kan je mooi vergeten ..

Als mensen iets zeggen op een normale manier reageer ik ook normaal ..
Als mensen zoals jij zo onrespectvol reageren , kan je in de hoogste boom klimmen want ik reageer precies hetzelfde terug met evenveel respect als jij op mij reageert..
Ik snap niet wat kamperds hiermee te maken hebben , maar dat is onrespectvol hoe jij erover praat maargoed wat boeit jou het :rolleyes:
Zal je iniedergeval uit je droom halen , ben geen kamperd , ookal is daar niets mis mee maar blijkt alweer gelijk hoeveel respect jij hebt voor anderen ..

Ik zeg toch zelf dat ik hier niet serieus me leven van ga maken , dat jij dat doet it`s your life
Vind je echt dat ik met 0,0 inhoud reageer ?.
Vind ik nou jammer , kan ik gelijk nietmeer slapen en wil ik ook me leven van dit forum maken :rolleyes:
Tjaa , heb me eigen tanden nog en daar ben ik inderdaad zuinig op , jaloers ? :D
 

DeletedUser62454

Guest
Klopt, maar of ik hem wil winnen is een tweede :D

is het tweede,
maar juist, je hebt je punt gemaakt, ik repecteer dat. nice raider.
alhoewel ik nog steeds twijfel wie in deye discussie de voorhand krijgt :confused:
 
Bovenaan