Tijdelijke BG

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser44159

Guest
Eerst was t revo, toen viva en nu dei..
Hoeveel dorpen heeft ie totaal al verloren?

Zegt degene die die stopt voor het te warm wordt:rolleyes:
Kom terug w14 spelen zou ik zeggen en maak die grote mond van je ook eens waar in het spel in plaats van hier altijd op het af.
Het is maar dat jij zoveel hebt klaar gespeeld tegen Revo. viva en DEI:eek:

harris,
 

DeletedUser23694

Guest
Zou wel een stunt zijn, Fey'tje en misschien zelfs wel Bennyhop terug op w14.
 

DeletedUser

Guest
Zegt degene die die stopt voor het te warm wordt:rolleyes:
Kom terug w14 spelen zou ik zeggen en maak die grote mond van je ook eens waar in het spel in plaats van hier altijd op het af.
Het is maar dat jij zoveel hebt klaar gespeeld tegen Revo. viva en DEI:eek:

harris,

Harris,

De reden dat ik stopte is dat er weer een account (roi2 door original, ook PA gejat van account maar is opgelost door TW) op bb werd gezet door een stab en mijn goeie vriendin Devi ook op bb ging. Niets meer niets minder, was w14 meer dan beu. En die grote mond van mij valt best mee, tijden veranderen.

W14 is nu mijn 2e wereld, mijn eerste wereld is W21. Tw boeit mij niet meer zoals eerst, zoals eerst het mij boeide was niet echt gezond meer te noemen. Ik kom wel eens helpen hier en daar :)

Succes vriend
 

DeletedUser

Guest
Benny van bobthebuilder bedoelen ze. Benny die op Beat4life, Bobthebuilder en bambi speelde, gewoon puur en alleen om de stam te helpen. Maar dat zullen die gappies niet snappen.

Daarom zitten ze ook in Dei:D
 

DeletedUser

Guest
Ons krakje heeft heel DEI achter zich dus zou zeggen waar blijven jullie?

harris,

Krakje heeft altijd al heel Dei achter zich gehad, wat zou nu dan wel niet het verschil moeten zijn? :confused:
Ik ga niet terugkomen door wat aanvalletjes/provocatie op m'n ex-acc. hoor. Maar als het echt nodig zou zijn (niet dus :eek:) en ik tijd/zin heb kan ik wel eens gaan bijspringen.
 

DeletedUser44159

Guest
Harris,

De reden dat ik stopte is dat er weer een account (roi2 door original, ook PA gejat van account maar is opgelost door TW) op bb werd gezet door een stab en mijn goeie vriendin Devi ook op bb ging. Niets meer niets minder, was w14 meer dan beu. En die grote mond van mij valt best mee, tijden veranderen.

W14 is nu mijn 2e wereld, mijn eerste wereld is W21. Tw boeit mij niet meer zoals eerst, zoals eerst het mij boeide was niet echt gezond meer te noemen. Ik kom wel eens helpen hier en daar :)

Succes vriend

Dit vindt ik dus een mooie reactie!!!!
Respect.

harris,
 

DeletedUser

Guest
Krakje heeft altijd al heel Dei achter zich gehad, wat zou nu dan wel niet het verschil moeten zijn? :confused:
Ik ga niet terugkomen door wat aanvalletjes/provocatie op m'n ex-acc. hoor. Maar als het echt nodig zou zijn (niet dus :eek:) en ik tijd/zin heb kan ik wel eens gaan bijspringen.

dat is omdat ik er ook ben geweest voor anderen. mijn acc is laatste 2 maanden herhaldelijk gered door stam en medespeler, dat was voor mij een echte steun maar t schijnt dat dat stukje uitleg hier nog ontbreekt.

daarom krijgen jullie mijn laatste reactie hier op het af over het onderwerp waarom ik bambie niet meer mag, eerst was het simpelweg het account wegwerken ondanks dat de speler geen ramp was, maar daar is veel in veranderd.

zoals vaak is tijdens een drukke periode met werk mijn activiteit heel laag geweest, toen eind juli een van mijn beste vrienden opeens een van mijn beste vriendinnen werd veranderde er in heel weing tijd heel veel. Ik liep al een tijdje te knoeien met de universiteiten om dubbelle studie te doen omdat in 2 steden studeren niet echt beholpen wordt. t was al een drukke periode en het werd met de verandering van vriend naar vriendin een benadering van breekpunt. een tijdje later is het breekpunt bereikt, om redenen die ik hier niet ga uitleggen omdat die gewoon prive zijn en blijven. daarnaast werd werk drukker en moest ik geregeld naar de universiteiten toe om alles te regelen. intern heb ik dit aangegeven, op praktisch hetzelfde moment begon onze lieve bambie aan te vallen, de eerste aanvallen stelden weinig voor maar later toen een lieve tom hermans toegang nam tot krakje veranderde alles. het ww werdt gewijzigd email werd gewijzigd en er werden afspraken gebroken die intern gemaakt waren duidelijk iemand die niet op het acc hoorde te komen. ik heb toen het account keurig teruggezet maar ben toen op een na alle medespelers verloren. de aanval van bambie op dat moment heeft voor mij het lot van het account bezegeld. t was het punt dat ik nergens tijd voor had ik overal spaak liep, en daar dacht bambie een schepje bij te moeten doen, t was naar mijn mening overduidelijk dat behalve dorp naam verandering ook het profiel wijziging zeer duidelijk aangaven dat ik er niet op zat. ik heb toen een zeer intense wrok opgebouwd voor kris, en ook al mag kris dan weg zijn het acc is er nog, en wat mij betreft is dat wat hij achter gelaten heeft en dus een eerste wraak.

verder ga ik er geen woord meer aan vuil maken, als kris wil terug komen op bambie mag hij dat van mij met alle liefde. maar voor mij staat het doel vast, ongeacht de bespeler, ik laat t niet meer lopen
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het sneu voor je hoor, maar het is niet mijn schuld dat er een verkeerde speler op je acc. komt. Zo erg waren die aanvallen trouwens ook niet lol, misschien 1K in totaal ofzo? :confused: Ik lees ook geen profielen en dorpsnamen, dus nee heb ik nooit geweten, ik dacht dat er gewoon geVV't werd. Ben wel via Sam te weten gekomen dat je RL problemen had (gewoon "RL-problemen"), toen was de aanval al begonnen. Ik ben niet met de aanval gestopt omdat ik toch ging stoppen met TW en nog een laatste keer wat lol wou trappen.

Beetje misplaatste boosheid vind ik dus, maar goed, als jij je daar beter voor voelt, be my guest. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb geen flauw benul hoever de aanval is opgelopen. ik logde enkel nog af en toe in om rood te voorkomen en heb vv afgegeven. de echte schade heb ik later pas gezien en wat er precies is gebeurd weet ik niet, simpelweg omdat ik t niet wou weten omdat ik genoeg dingen had.

mijn rl problemen waren dus deze problemen, verder heb ik nog altijd rl en tw weten combineren maar een mens kan niet meer dan 80 uur per week besteden aan alles wat stress oplevert en daarna stop je ermee en wil je rust.

mijn boosheid is ook misplaats want je hoort tw en rl gescheiden te houden, maar bij mij is er toen iets geknapt en dat wil niet meer weg. ik heb daar verder weinig moeite mee en ga wel verder. Ook heb ik van sam wel gehoord dat je zou stoppen en dus kon je natuurlijk een laatste aanval lanceren, maar bij mij kon het er niet bij. Ik ben mij daarom gaan toeleggen op het plezier terug vinden in tw zodat ik weer uit het ritme studie en werk kon komen. mijn reactie over jouw stoppen had iets milder gemogen, je was opzich een leuke buurman en vindt het jammer dat er nooit echt een front is geweest, ik heb even te veel geklaagd misschien, want opzich was je een leukere vijand dan de meeste, en van mij had je ook echt niet hoeven stoppen maar ik snap de keuze, t is jammer dat het werk op bambie pas begonnen is toen je er niet was, maar wat mij betreft ben je welkom :) en ook wil ik het daar verder bij houden omdat ik al heel lang het plezier in het spelletje terug wil vinden en niet in het gezeur wat ik heel goed kan uitlokke :)
 

DeletedUser

Guest
deze keer ben ik zover als ik vorige keer was en ik alles een halt toe riep voor de eerlijke kans, maar nu is het anders deze keer blijft de handel lopen. de eerste 350k is als van het account afgeschoten en ik zal niet rusten tot het account onder de 20 mil is geland. er is geen enkele reden om mij in te houden meer en t respect voor het account is verdwenen bij die laatste actie.

Uhm... jah.. lang heeft ie het niet volgehouden. Of neemt hij pauze?
 

DeletedUser

Guest
deze keer ben ik zover als ik vorige keer was en ik alles een halt toe riep voor de eerlijke kans, maar nu is het anders deze keer blijft de handel lopen. de eerste 350k is als van het account afgeschoten en ik zal niet rusten tot het account onder de 20 mil is geland. er is geen enkele reden om mij in te houden meer en t respect voor het account is verdwenen bij die laatste actie.

wanneer pak je dan is een paar dorpen ?
jullie vallen al ruim 1 maand aan en zie niet veel reslutaat :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan