Toch oorlog op W20

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser36252

Guest
Je kunt hier wel gaan janken chico.
Berijk je niks mee. we hebben al maanden geen contact met je.
En jij gaat lekker bij die kansloze zitten de vijand.
Dus alle persoonlijke nap's zijn niet meer van toepassing.


tjah dat zeg genoeg over jullie dan :rolleyes:

persoonlijke nap is niks met stammen te maken
hoe lang speel je al dat spel noob
 

DeletedUser36252

Guest
je bent zelf de grootste backstabber van wereld 20 chicago!!
of ben je vergeten dat dobbey niet online was gekomen, nadat hij op vakantie geweest was... jullie hadden ook afgesproken elkaar niet aan te vallen...
zelfs toen ik de vv draaide attendeerde je me er op, tot je zelf begon aan te vallen..
vind het echt jammer dat jij in sick uitgenodigd bent, je bent de speler met het minste eergevoel op deze wereld en gun het je het minste...

m.v.g ( niet voor zielepietje chico natuurlijk! :)

dun noot/Almost Famous


1. Dobbey wis ik niet dat hij op vakantie was zo is er altijd iets om te klagen als je verliest
2. Dobbey heeft ook onze persoonlijke bg afgebroken met aanvallen onverwacht ook op een laffe manier ( zonder pm ) hij heeft een verdiende weerkats gekregen van mij als je ten oorlog trekt tegen mij persoonlijk moe je ook verwachten dat je op reaktie kan krijgen van mij als je nu nog niet mij stats bekeken heb dus ik ben dan laf als ik hem aanval als hij op vakantie was lol als ik eerst iedereen zijn vakantie moet vragen voor ik iemand aanval tja jongens da zijn we goe bezig maarja het komt terug van een kindermond

3. ik ben de grote backstabber tjah verliezers moeten altijd iets zeggen zekers als het komt van een kindermond


Dus wat hebben we geleerd voor vandaag een kindermond is rap gevuld :bijl:



i
 

DeletedUser

Guest
Chico heeft een pen in zijn reet, vandaar dat hij dus alles verkeerd typt. Je moet trouwens niet zo schijnheilig doen, je bent namelijk een kopie van de duivel.
 

DeletedUser36252

Guest
Chico heeft een pen in zijn reet, vandaar dat hij dus alles verkeerd typt. Je moet trouwens niet zo schijnheilig doen, je bent namelijk een kopie van de duivel.

Daarom dat ik nooit mij pen terug vindt

Een trotse kopie van de duivel :)

een meestal is een kopie beter kwaliteit ;)
 

DeletedUser62454

Guest
Daarom dat ik nooit mij pen terug vindt

Een trotse kopie van de duivel :)

een meestal is een kopie beter kwaliteit ;)

Nee bitch,
Er is ook maar een soort stroopwafel! :mad:
Dat is de kanjer! De rest is super smerig!


zoals zeg

een verliezer heeft altijd iets te zeggen

dan heeft hij een echte noob als vv gehad

dat was jij zekers :p

Gewoon om je punt te bewijzen ;)
 
Bovenaan