Goede aanvallen, Goede verdediging

DeletedUser

Guest
Hij is weldegelijk online geweest. Sommige aanvallen waren namelijk wel gedodged (met dezelfde verzendtijd en een eerdere aankomsttijd). En argumenten? Lieve schat ik kom met bewijs dat Juggernut niet alles dodget. Ik snap niet waarom je überhaupt zo'n punt maakt van mijn (volledig terechte) opmerking :eek:

Je snapt het niet domme noob.
 

DeletedUser

Guest
Hou je dan buiten de forumchat als je er niks van weet ^^

Jochie, ik denk dat ik heeeeel wat meer van deze wereld weet dan jij alleen het rimgebied rondom je kent, idioot
Volgende keer maar je muil houden als je niet weet waar je over praat, snotjong
 

DeletedUser

Guest
Als het 1 of andere topspeler is, dan zijn er er genoeg van. Als het een tribalwarsmoderator is, dan heeft kalrak het recht hier te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Jochie, ik denk dat ik heeeeel wat meer van deze wereld weet dan jij alleen het rimgebied rondom je kent, idioot
Volgende keer maar je muil houden als je niet weet waar je over praat, snotjong

Het spijt me zeer voor mijn opmerking, alhoewel je continue bemoeit met andere spelers begon het me op de zenuwen werkten. Toch vind ik jouw tegenreactie niet echt gepast. Gezien de beledigingen, ben jij zelf eerder een klein snotjong ;p zelfs al ben je ouder. Dan ben je een verdorven volwassene die blijkbaar geen leven heeft, en het niet kan verkorven op een opmerking van een andere speler op het internet weliswaar.
 

DeletedUser

Guest
Ik mag me met iedereen bemoeien, omdat ik bijna iedereen ken en als ikiemand niet ken, ken ik zn stam wel. Wel leuk dat je mij onvolwassen noemt, maar zelf ook real life erin betrekt?
 

DeletedUser

Guest
Dank u :) als Tw het enige is waar jij trots over bent. Maar deze discussie gaat nog lang voortduren, tenminste als ik er geen stop zet. Dan verwijder ik nu wel mn forum acc. Hopelijk nog veel spelplezier Eating donatszen Karlak. Moge jullie nog veel centjes en nachturen in dit spel stoppen.
 
Bovenaan