Toch oorlog op W20

DeletedUser

Guest
Je kunt hier wel gaan janken chico.
Berijk je niks mee. we hebben al maanden geen contact met je.
En jij gaat lekker bij die kansloze zitten de vijand.
Dus alle persoonlijke nap's zijn niet meer van toepassing.

Een persoonlijke NAP is persoonlijk, dus heeft totaal niks te maken met een stamswitch. Ik wist dat je een plaat voor je kop had, maar zo groot, damn dat had ik niet verwacht.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Een persoonlijke NAP is persoonlijk, dus heeft totaal niks te maken met een stamswitch. Ik wist dat je een plaat voor je kop had, maar zo groot, damn dat had ik niet verwacht.

En dan nog? Ga hier niet lopen janken
 

DeletedUser

Guest
En dan nog? Ga hier niet lopen janken

En dan nog? 'En dan nog' ben je dus weer is dom aan het lullen. Je hebt commentaar op Chico en 1 van je 'onderbouwingen' trekt dus op niks. Weeral bewezen dat je hier eigenlijk niks te zoeken hebt, yey.
 

DeletedUser

Guest
Laat dat jochie maar :p kan er niet tegen dat hij ongelijk heeft en gaat meteen beginnen over dat we er niet over moet janken :p wie begon er ook alweer over? :rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Poep jezelf in je bek
 

DeletedUser

Guest
Ik wordt al lekker dagelijks aangevallen

alleen bwr is totaal oneervol

iemand zijn account misbruiken waarmee ik een persoonlijke nap hebt al een tijdje

typpis bwr weer terug

zielig en ze weten ervan dat wij vrienden zijn ik en die speelster

Typpisch chico, hij krijgt het warm onder zijn voeten en direct al weer beginnen zeuren,
ook dat zeuren over die persoonlijke nap en weetikveel toestanden, dat is allemaal zever in zakjes.
Als er 1 iets is wat je in je leven hoort te weten is dat je nooit iemand teveel in vertrouwen moet nemen.

En nog iets wat typisch is, zijn de dt fouten..
 

DeletedUser

Guest
Typpisch chico, hij krijgt het warm onder zijn voeten en direct al weer beginnen zeuren,
ook dat zeuren over die persoonlijke nap en weetikveel toestanden, dat is allemaal zever in zakjes.
Als er 1 iets is wat je in je leven hoort te weten is dat je nooit iemand teveel in vertrouwen moet nemen.

En nog iets wat typisch is, zijn de dt fouten..

Grammar nazi, gooi jezelf weg joh.
 

DeletedUser

Guest
Typpisch chico, hij krijgt het warm onder zijn voeten en direct al weer beginnen zeuren,
ook dat zeuren over die persoonlijke nap en weetikveel toestanden, dat is allemaal zever in zakjes.
Als er 1 iets is wat je in je leven hoort te weten is dat je nooit iemand teveel in vertrouwen moet nemen.

En nog iets wat typisch is, zijn de dt fouten..

Iedereen maakt wel eens wat fouten zeker..

@Chico:
Stambelang zal steeds boven PBG's gaan, no matter what.
 

DeletedUser62454

Guest
Ik wordt

:eek:
hadt mij ook kunnen overkomen, Dislechten FTW
Maar ik vindt hem wel een faalnoobt :eek:
Laadt altijdt eerst mijn postd aan mijn buurjongen zien, die verbederdt ze dan voordadt ik ze postdt
 

DeletedUser

Guest
dat ze dat dan eerst op een eerlijke manier aanmeld via pm
we zijn vrienden genoeg om dat te doen

pally is het mooiste bewijs had met hem een bg

hij heeft mooi een pm vertstuurd we hebben zelf leuke gesprek gehad dan nog en nu nog
maar een mes in de rug zonder woorden dat is laf en simpel maarja dat is getekend aan bwr natuurlijk daar kunnen we niet van onderuit duidelijk

1 speler heeft eer en dat is pally

heb het zelfde tegen gekomen met dobbey dat jullie hem geduwt hebt om mij aantevallen en we hadden ook een persoonlijke bg dan nog
jullie hebben hem zelf aangeraden om mij dat niet te vertellen en zo gedaan zo gezegt heeft hij mij dan serreus aangevallen in die hoek hij heeft winst geboekt maarja eindresultaat is negatief voor hem intussen tijd

heb wel ergens die pm liggen van ik en dobbey het gesprek hoe het komt dat hij mij niet een pm verstuurd heeft zoals pally hij lag onder druk van jou en nog een paar

dus zeg genoeg over bwr onneervole stamleiding


dat is eervol

ik hou van oorloge ik hou ervan van aangevallen te worden

maar ik hou niet van onneervolle actie van een persoonlijke band
als we dat al niet meer kunnen vetrouwen dan is het ver gekomen met die persoon en de leiding die totaal oneervol hebben aan die dingen kan je ze op niks vetrouwen meer

j


je bent zelf de grootste backstabber van wereld 20 chicago!!
of ben je vergeten dat dobbey niet online was gekomen, nadat hij op vakantie geweest was... jullie hadden ook afgesproken elkaar niet aan te vallen...
zelfs toen ik de vv draaide attendeerde je me er op, tot je zelf begon aan te vallen..
vind het echt jammer dat jij in sick uitgenodigd bent, je bent de speler met het minste eergevoel op deze wereld en gun het je het minste...

m.v.g ( niet voor zielepietje chico natuurlijk! :)

dun noot/Almost Famous
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tjah

rara van wie komt het weer de dag 1 anti chico

man toch ben je het nu nog niet beu

zeg een keer 1 ding dat ik onneervol gedaan hebt

en zeg niet stammen verlaten hey want dat doet iedereen

heb het over afspraken die mondeling gemaakt zijn die ook mondeling moeten afgebroken worden

dus doe een keer je mondje open en zeg iets met bewijzen of zwijg voor eeuwig jij anti chico :rolleyes:

zie mijn antwoord hierboven, oneervolle chico!! BACKSTABBER...
 

DeletedUser57892

Guest
Je leden moeten het gezellig hebben in de stam en chico had dat niet tussen al die oude lullen in BWR xD
 
Bovenaan