Dè Wereldoorlog: .Kiwi/Koek vs |DT| plus alle aanhangsels die er bij horen

DeletedUser

Guest
Kiwi ruled nog steeds, zoals ze altijd gedaan hebben. Naamverandering in Kiwi Gold is nu wel op zijn plaats.

Johan
 

DeletedUser

Guest
Hihi, nadat ze maar even 'n snel 'n ledenwisseling hebben gedaan omdat DT zo dichtbij zat?:p Maakt ons verder niet uit (mij wel, ik had al op onze nummer 1 positie ingezet voor afgelopen maandag, ik zat er maar 400k naast), maar nu duurt 't gewoon iets langer, meer niet :p
 

DeletedUser17472

Guest
Hihi, nadat ze maar even 'n snel 'n ledenwisseling hebben gedaan omdat DT zo dichtbij zat?:p Maakt ons verder niet uit (mij wel, ik had al op onze nummer 1 positie ingezet voor afgelopen maandag, ik zat er maar 400k naast), maar nu duurt 't gewoon iets langer, meer niet :p

Mijn datum kan nog.... 29 september had ik voorspeld... ff dooredelen mannen :)

Pfoe, 8 leden meer die meetellen :cool:

Dat doen jullie jezelf aan. Jullie hebben mogelijkheden genoeg om het wel aan te vullen tot 40 (iwik, koekje). Het verschil is denk ik dat wij iets meer actieve leden hebben....denk ik zo.
 

DeletedUser

Guest
tja, hangt er van af wat je precies vertaat onder "actief zijn", zoals wel eerder aangehaald is...

Als 1 actief koekje of .kiwi equivalent is aan 2 actieve dt'ers, dan mogen jullie er best wel wat meer hebben hoor. Maar ik twijfel er wel erg aan dat jullie met de criteria van koekje of .kiwi meer actieve leden hebben.
 

DeletedUser17472

Guest
Als 1 actief koekje of .kiwi equivalent is aan 2 actieve dt'ers,

Ik zou niet weten waarom je dit nu zegt....dat mag je dus uitleggen want in mijn ogen is een kiwi of een koekje equivalent aan 1 actieve DT'er. Ik zou niet weten waarom dat het anders zou zijn.
 

DeletedUser

Guest
kijk naar de hele rangschikking van odd en oda.
Mij goed als jullie daar blind willen voor zijn hoor, maar dat is de beste referentie voor activiteit (afgezien van forum activiteit en leidingstaken natuurlijk, maar activiteit op die vlakken staat uiteindelijk volledig in functie van activiteit naar het spelen toe zelf)
 

DeletedUser17472

Guest
Je moet toch onderhand weten dat ik persoonlijk nooit iets om ODA en ODD heb gegeven....ik zal daar wel te oud voor zijn...
 

DeletedUser64943

Guest
tja, hangt er van af wat je precies vertaat onder "actief zijn", zoals wel eerder aangehaald is...

Als 1 actief koekje of .kiwi equivalent is aan 2 actieve dt'ers, dan mogen jullie er best wel wat meer hebben hoor. Maar ik twijfel er wel erg aan dat jullie met de criteria van koekje of .kiwi meer actieve leden hebben.

jullie criteria valt ook erg te bezien, het feit dat Jullie een inactief lid ruilen voor een ander inactief lid, welgesproken VULCan vor xanimalx, om 1st positie te behoude spreekt natuurlijk niet voor zich.

XanimalX
^^ hierbij het feit dat xanimalx echt wel inactief is en hij dus geen extra nut heeft voor het actieve KIWI, Vulcan is weggegaan omdat die intern is voor triballeader.


over de criteria van koekje valt ook niet te spreken daar zitten namelijk (volgens TWstats) 4 inactieve leden in, namelijk:
yoram13-0 puntengroei
Magalluff-wordt hard geedeld
Crabbetje-0 puntengroei
kaaiman-0 puntegroei

of er iemand op zit weet ik niet, maar ik ga even af op de feiten dat mensen niet groeien, natuurlijk kan er iemand op zitten als VV maar dan is de speler nog steeds inactief.
 

DeletedUser

Guest
Koekje =/= .Kiwi
Daarbij hebben jullie ook genoeg spelers die inactief zijn ;)
 

DeletedUser64943

Guest
zeker dat heeft iedereen maar je antwoord heeft nu ook totaal geen meerwaarde aan het feit dat john het heeft over de criteria in koekje/kiwi die zogezegd beter is als in DT.


-Ja wij hebben meer leden in 1 stam, duskan de inactiviteit ook relatief hoger liggen als bij kiwi,
 

DeletedUser

Guest
kijk naar de hele rangschikking van odd en oda.
Mij goed als jullie daar blind willen voor zijn hoor, maar dat is de beste referentie voor activiteit (afgezien van forum activiteit en leidingstaken natuurlijk, maar activiteit op die vlakken staat uiteindelijk volledig in functie van activiteit naar het spelen toe zelf)

Tot een maand of 3 geleden was .Kiwi dan ook al 4 jaar lang minstens 2 keer zo groot als |DT|..

Als je dan deze, ietwat meer representatieve stats bekijkt is het verschil ODA al een stuk kleiner, en is de ODD van .Kiwi maar iets meer dan de helft van die van |DT|.

Hmm hier staat zelfs Koekje boven .kiwi in totale OD (met slechts de helft van de leden van .Kiwi), just saying.. :eek:

Dus als je het zo bekijkt is .Kiwi inactiever dan Koekje. :D
 

DeletedUser

Guest
O ja, aan ODD kan je ook echt iets doen.

Heerlijke conclusies weer die worden getrokken hier....
 

DeletedUser17472

Guest
Onze ODD zorg wel voor de ODA van .kiwi hoor.... zonder onze ODD hebben zij geen ODA. Er werd gesproken over ODA EN ODD...

Het zegt overigens niets....vandaar dat ik er ook niks om geef
 

DeletedUser

Guest
O ja, aan ODD kan je ook echt iets doen.

Heerlijke conclusies weer die worden getrokken hier....

Ik gebruik hier hetzelfde waardesysteem als JF. :)

Daarbij.. Is voor mij ook wel veelzeggend als je de helft aan ODD hebt van je vijand, meer ODA hebt en er nog steeds in slaagt meer dorpen te verliezen dan winnen. (een trend die nu toch wel al maanden aan het doorzetten is). :D
 
Bovenaan