Top/flopstammen

  • Topicstarter Auseinandersetzung
  • Startdatum

DeletedUser62448

Guest
god, iedereen tegen zaletio:(

dat krijg je met zulke domme argumenten, niemand was tegen hem in het begin.
dat iedereen tegen hem is, blijkt maar weer dat hij ongelijk heeft. ook al geeft hij dat niet toe.

hij kan dingen gewoon niet weten & nog weet hij het volgends hemzelf, dat noemen wij een (EMO).
dan de reactie's op mij, ja hij komt met goede archumenten, maar word het hem heet onder de voeten gemaakt.
zegt die dat het nergends op slaat, of gaat hij verhaaltjes vertellen over hoe dom ik wel niet ben:D

zaletio reageert hier niet op, want ik sta op zijn ignore list:rolleyes: stoer man!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Zaletio is 1van de sterkste P&Pers dat ik ken, ookal hebben ik&hij niet zo'n goed verleden.
 

DeletedUser26046

Guest
dat krijg je met zulke domme argumenten, niemand was tegen hem in het begin.
dat iedereen tegen hem is, blijkt maar weer dat hij ongelijk heeft. ook al geeft hij dat niet toe.

hij kan dingen gewoon niet weten & nog weet hij het volgends hemzelf, dat noemen wij een (EMO).
dan de reactie's op mij, ja hij komt met goede archumenten, maar word het hem heet onder de voeten gemaakt.
zegt die dat het nergends op slaat, of gaat hij verhaaltjes vertellen over hoe dom ik wel niet ben:D

zaletio reageert hier niet op, want ik sta op zijn ignore list:rolleyes: stoer man!

Wat een argumentatie van je hè:
'Ja omdat iedereen het met mij eens is heeft Zaletio ongelijk hoor!!'.
Dat heb ik hier al verwoord.

Dit argument 'niemand steunt je hier op het AF' heb ik al eens ontkracht hier. En dan beweer je dat je begrijpend lezen voldoende beheert...
"Dus omdat de meerderheid het met jou eens is heb je gelijk?
Dus als er 5 mensen hier beweren op het AF dat 1+1 gelijk staat aan 3 betekent dat dat het waarheid is?

Wat een beargumentatie weer zeg. Veruit het meeste weerstand komt vanuit HGK. En toevallig is mijn 30.000 tekens post gericht als pure harde waarheid in het gezicht van ... *tromgeroffel* ... HGK! Wat een toeval dat er dan tegengas komt hè, en wat een toeval dat jullie beweren dat ik ongelijk heb .''


Misschien moet je dit eens doorlezen, kan interessant zijn.
Solomon Asch is beroemd geworden in de jaren '50 met zijn experimenten naar conformiteit. De experimenten toonden aan dat sociale druk er voor kan zorgen dat een persoon dingen zegt of doet die overduidelijk niet correct zijn.

Het experiment waarin Asch dit aantoonde ging als volgt: Participanten in het onderzoek kregen telkens een kaart waarop een lijn stond. Vervolgens kregen de participanten nog een kaart waarop drie lijnen stonden met de letters a, b en c. De participanten moesten vervolgens de vraag beantwoorden welke lijn op het tweede kaartje overeen kwam met de lijn op het eerste kaartje. Aanvankelijk hadden de proefpersonen geen enkele moeite met het experiment, aangezien het niet moeilijk was het goede antwoord te geven. De andere proefpersonen in de zelfde ruimte gaven bovendien hetzelfde antwoord. Daarna echter begonnen de andere “participanten” (in werkelijkheid collega’s van Asch) allemaal hetzelfde, verkeerde antwoord te geven. Solomon Asch had verwacht dat de meerderheid van de mensen niet zou toegeven (conformeren) aan wat overduidelijk niet-correct was, maar de resultaten waren anders: een alarmerend aantal participanten gaf het verkeerde antwoord en volgde daarmee de groep in plaats van hun verstand.
200px-Asch_experiment.png

Zoiets is er hier ook bezig. Ik ben de enige die tegen de kudde onnozele zielen ingaat, en dat komt me dus op veel verzet te staan. Betekent dat dat ik ongelijk heb?
Verder wat noem je (EMO)? Wtf :confused:. Je gebruikt echt vaak worden zonder dat je weet waar je het over hebt hè...

Als laatste quote ik alleen je stamgeno(o)t(en) hoor als ik het over jouw domheid heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
een (EMO) is voor mij een mongool, een vriendloze jongen. dus dan weet je waar ik jou plaats:)
dat wikipedia iets anders zegt boeit mij niet, want ik ben eventjes zaletio & gedraag mij zoals jou.

bij internen staat niet dat barbarensdorpen erbij ingerekend staat. jij vind van wel dus dat is jou mening.
bij (EMO) staat niet dat hij vriendloos of een mongool is, maar ik heb een eigen mening daarover. dus die kun jij niet veranderen.

ik doe precies hetzelfde als jou, dus als je hier nu nog kritiek op gaat geven spreek je jezelf tegen.


IK STOND OP DE IGNORE LIST, WAAROM PRAAT JE TEGEN MIJ?
 

DeletedUser26046

Guest
een (EMO) is voor mij een mongool, een vriendloze jongen. dus dan weet je waar ik jou plaats:)
dat wikipedia iets anders zegt boeit mij niet, want ik ben eventjes zaletio & gedraag mij zoals jou.

bij internen staat niet dat barbarensdorpen erbij ingerekend staat. jij vind van wel dus dat is jou mening.
bij (EMO) staat niet dat hij vriendloos of een mongool is, maar ik heb een eigen mening daarover. dus die kun jij niet veranderen.

ik doe precies hetzelfde als jou, dus als je hier nu nog kritiek op gaat geven spreek je jezelf tegen.

Staat het woord internen omschreven op wikipedia?
Is het woord internen een officieel woord in het Van Dale?
Is het woord internen in het normale, 'in real' leven een gebruikelijk woord?

Nee. 'Internen' is een TW slang, wat dus gebruikt wordt in een sub-subcultuur en voor meerdere interpertaties vatbaar is. Het woord Emo is een bekend woord wat duidelijk omschreven wordt. Dat anders interperteren is onzin, dan kun je elk woord anders interperteren.

Verder stond je niet op mijn ignorelist, je moet het wel heel erg bont maken wil je daarop komen.

Verder is het echt hilarisch dat je je vorige post vooral onderbouwde met het argument dat de 'meerderheid' tegen mij was, en ik daardoor ongelijk heb. Ik verwerp dat, en opeens zwijg je het onderwerp dood. Lastig hè, discussieren op niveau.
 

Deleted User - 44652

Guest
Zullen we maar weer terug gaan naar top/flopstammen gaan en wat NIET met internen te maken heeft? Dit is een wellus nietus discussie die nog eeuwen doorgaat.
Zoals ik al eerder zei:
De een zegt 2+2=4 en de ander 2^2=4 en jullie geven elkaar ongelijk.
Laten we er maar over ophouden dus.
 

DeletedUser26046

Guest
Zullen we maar weer terug gaan naar top/flopstammen gaan en wat NIET met internen te maken heeft? Dit is een wellus nietus discussie die nog eeuwen doorgaat.
Zoals ik al eerder zei:
De een zegt 2+2=4 en de ander 2^2=4 en jullie geven elkaar ongelijk.
Laten we er maar over ophouden dus.

Waar wil meneer het dan over hebben?
 

DeletedUser

Guest
Over Van Dale gesproken:
Je weet niet eens hoe je interperteren moet schrijven, weet je eigenlijk wel wat het woord betekend?
Zo schrijf je het: interpreteren.
Met het woord decimeren heb je het ook al moeilijk: Dedecimineerd?
En met internen ook ;)
Jij discussieerde niet, jij lult wat krom is net zo lang recht tot het recht is. Maar dan is het voor jouw recht, maar voor de rest nog net zo krom als dat het was.
En dit ga jij straks weer proberen recht te lullen, dat is jouw manier van propaganda op het AF.
 

DeletedUser26046

Guest
Over Van Dale gesproken:
Je weet niet eens hoe je interperteren moet schrijven, weet je eigenlijk wel wat het woord betekend?
Zo schrijf je het: interpreteren.
Met het woord decimeren heb je het ook al moeilijk: Dedecimineerd?
En met internen ook ;)
Jij discussieerde niet, jij lult wat krom is net zo lang recht tot het recht is. Maar dan is het voor jouw recht, maar voor de rest nog net zo krom als dat het was.
En dit ga jij straks weer proberen recht te lullen, dat is jouw manier van propaganda op het AF.

Even voor de duidelijkheid, ik stel deze post op als verweer tegen je:
Dedecimineerd?
Leuk dat je alweer een post vol onzin zet. Hoeveel leden heeft Tanken max gehad? Inderdaad, een stuk of 18, 19. Hoeveel leden heeft Tanken nu? Inderdaad, 15.

Wie heeft er zich negatief uitgelaten over Tanken? Inderdaad, alleen Hokuzpokuz. En dat deze een bord voor zijn kop heeft was allang duidelijk, dat is ook de reden dat hij bv de laatste dagen 4 maal een lekker 'inkoppertjes' opmerking maakt en inhoudelijk weinig te melden heeft.


Dus nogmaals de vraag aan jou: als jij op een klein account speelt en inactief bent, en een speler naast jou (met wie je goed om kon gaan) PM't je om te vragen of hij je mag internen ga jij er vanuit dat je in zijn stam mag?

Deze vraag heb ik je nou al 3x gesteld, en 3 maal draai je om het antwoord heen.
Verder vind ik het erg grappig dat je beweert dat Tanken leden op delete zijn gegaan, en daarbij dus meteen bewijst dat je amper iets van w24 af weet. De twee leden waar je op doelt zijn The Dark Knight en Roze Koek lijkt me. Dat Roze Koek met internetproblemen / rl problemen zat was bekend, daardoor is hij ook gestopt als mod. Dat TDK gebanned was en daardoor op delete ging is ook bekend. Verder heb je geen enkele reden om aan te nemen dat de manier waarop ik mij manifisteer op enige reden overeen komt met mijn IG gedrag.

Dat jij blijkbaar dat al niet eens uit mekaar kan halen geeft duidelijk aan dat je geen ervaring hebt met het AF, propaganda voeren of inhoudelijk discussieren. Dat is niet erg, maar zorg dan niet dat je je zo omhooggevallen opstelt en doet alsof je de wijsheid in pacht hebt.

Je gaat op deze delen in:
Over Van Dale gesproken:
Je weet niet eens hoe je interperteren moet schrijven, weet je eigenlijk wel wat het woord betekend?
Zo schrijf je het: interpreteren.

Typfout, had het verkeerd in mijn hoofd. Als je de context zou begrijpen wist je dat ik de gebruikelijke betekenis ermee bedoel.

Met het woord decimeren heb je het ook al moeilijk: Dedecimineerd?
En met internen ook ;)
Jij discussieerde niet, jij lult wat krom is net zo lang recht tot het recht is. Maar dan is het voor jouw recht, maar voor de rest nog net zo krom als dat het was.
En dit ga jij straks weer proberen recht te lullen, dat is jouw manier van propaganda op het AF.

Hier ga je eerst in op een typfoutje van mij (de d en de g zitten nogal dicht op mekaar bij het toetsenbord), daarna maak je een onzintekstje waarin je niet ingaat op mijn verweer maar waarin je met makkelijk leesbare en goed te begrijpen zinnen probeert mij belachelijk te maken.

Speciaal voor jou, voor de derde keer de vraag:
"Dus nogmaals de vraag aan jou: als jij op een klein account speelt en inactief bent, en een speler naast jou (met wie je goed om kon gaan) PM't je om te vragen of hij je mag internen ga jij er vanuit dat je in zijn stam mag?"

Zou je deze nu een kunnen beantwoorden in plaats van nu alweer met een reactie te komen waarin je leuke grapjes maakt over mijn typfout(jes)?

Wat maakt een topstam (naast dat ze weinig internen :)rolleyes:)) een topstam?
En is een rang1 positie voor tanken nog haalbaar?

Als je de discussie inhoudelijk had gevolgt op het AF had je gelezen dat dat allebei al behandelt is, Tanken is eerder deze dag nog aan de orde geweest (mbt fusie's).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5341

Guest
Over Van Dale gesproken:
Je weet niet eens hoe je interperteren moet schrijven, weet je eigenlijk wel wat het woord betekend?
Zo schrijf je het: interpreteren.
Met het woord decimeren heb je het ook al moeilijk: Dedecimineerd?
En met internen ook ;)
Jij discussieerde niet, jij lult wat krom is net zo lang recht tot het recht is. Maar dan is het voor jouw recht, maar voor de rest nog net zo krom als dat het was.
En dit ga jij straks weer proberen recht te lullen, dat is jouw manier van propaganda op het AF.

Jammer dat jullie iemand moeten pakken om zijn spelling. Ik snap dat feiten soms hard aankomen maar dat jullie zo gefrustreerd raken om 1 persoon?

Word het niet eens tijd dat we terug gaan naar het onderwerp van het Topic: Top/flopstammen?
 

DeletedUser62448

Guest
de relevante reacties van jou geeft mij geen waardering.
alsof je de slof op de som wilt zetten met jou opbouwende archumenten.
het zet mij niet aan het denken gezien jou archumentatie op enkele varianten zoals, betere propagenda voeren.
je denkt dat jou kaliber van propagenda voeren hoog op de toren staat.
dat ontstaat door jou lastige woordgebruik, hierdoor word je eerder serieus gevat.
dat ik een simpel woord gebruik houd, laat enkel zien dat ik weet waarover ik praat & jij enkel confabuleerd.
je bent veeltste gedecideerd door jou woordgebruik, wat gewoonweg niet te omvatten is.

werkelijk waar, iedereen kan zijn verhaal doen.
zoals vermeld vind ik jou woordkeuze enorm bovengemiddeld.
dan kun je anderen onder niveau vinden praten, maar ik kom amper spelers met jou woordkeuze tegen.
als je een lastig-woorden discussie wilt beginnen kan ik best meedraaien hoor.

ik ben niet ondermaats, oftewel onder niveau.
ik praat hedendaagse taal gezien dat door de meesten beter op te vatten is.
 

Deleted User - 44652

Guest
Als je de discussie inhoudelijk had gevolgt op het AF had je gelezen dat dat allebei al behandelt is, Tanken is eerder deze dag nog aan de orde geweest (mbt fusie's).

Excuses, maar er komt de laatste dagen zoveel onzin langs dat ik t allemaal niet meer kan volgen. Daarnaast heb ik alleen nog geen aw gezien op de tweede vraag, de eerste toevallig wel
 

DeletedUser26046

Guest
de relevante reacties van jou geeft mij geen waardering.
alsof je de slof op de som wilt zetten met jou opbouwende archumenten.
het zet mij niet aan het denken gezien jou archumentatie op enkele varianten zoals, betere propagenda voeren.
je denkt dat jou kaliber van propagenda voeren hoog op de toren staat.
dat ontstaat door jou lastige woordgebruik, hierdoor word je eerder serieus gevat.
dat ik een simpel woord gebruik houd, laat enkel zien dat ik weet waarover ik praat & jij enkel confabuleerd.
je bent veeltste gedecideerd door jou woordgebruik, wat gewoonweg niet te omvatten is.

werkelijk waar, iedereen kan zijn verhaal doen.
zoals vermeld vind ik jou woordkeuze enorm bovengemiddeld.
dan kun je anderen onder niveau vinden praten, maar ik kom amper spelers met jou woordkeuze tegen.
als je een lastig-woorden discussie wilt beginnen kan ik best meedraaien hoor.

ik ben niet ondermaats, oftewel onder niveau.
ik praat hedendaagse taal gezien dat door de meesten beter op te vatten is.

Deze hele post van jouw gaat dus volledig erop in dat 'serieus genomen' wil worden door het gebruik van moeilijke woorden? Noem eens een goed voorbeeld van mijn moeilijke woorden gebruik?

Verder is het natuurlijk weer erg jammer, ik stel deze twee posts op:
Staat het woord internen omschreven op wikipedia?
Is het woord internen een officieel woord in het Van Dale?
Is het woord internen in het normale, 'in real' leven een gebruikelijk woord?

Nee. 'Internen' is een TW slang, wat dus gebruikt wordt in een sub-subcultuur en voor meerdere interpertaties vatbaar is. Het woord Emo is een bekend woord wat duidelijk omschreven wordt. Dat anders interperteren is onzin, dan kun je elk woord anders interperteren.

Verder stond je niet op mijn ignorelist, je moet het wel heel erg bont maken wil je daarop komen.

Verder is het echt hilarisch dat je je vorige post vooral onderbouwde met het argument dat de 'meerderheid' tegen mij was, en ik daardoor ongelijk heb. Ik verwerp dat, en opeens zwijg je het onderwerp dood. Lastig hè, discussieren op niveau.

Wat een argumentatie van je hè:
'Ja omdat iedereen het met mij eens is heeft Zaletio ongelijk hoor!!'.
Dat heb ik hier al verwoord.


Verder wat noem je (EMO)? Wtf :confused:. Je gebruikt echt vaak worden zonder dat je weet waar je het over hebt hè...

Als laatste quote ik alleen je stamgeno(o)t(en) hoor als ik het over jouw domheid heb.
Daarin haal ik vooral je hoofdargument 'omdat iedereen het zegt heeft Zaletio ongelijk' onderuit. Dat argument negeer je volledig, en niet éénmaal maar meerdere malen.
Excuses, maar er komt de laatste dagen zoveel onzin langs dat ik t allemaal niet meer kan volgen. Daarnaast heb ik alleen nog geen aw gezien op de tweede vraag, de eerste toevallig wel

Erg frappant dat een mod wél in wil grijpen op de inhoud van een discussie, maar blijkbaar niet alles leest :eek:. Er zijn 5 paginas met posts erbij gekomen op w24, was het nou echt zoveel werk om dat even te lezen? Ik dacht dat dat je werk was als mod...
 

Deleted User - 44652

Guest
Klopt. Ik zeg dat ik gemist heb dat er wordt bediscusieerd of tanken nog 1ste kan worden of niet, hoewel dat volgens mij ook niet ia gedaan. Mocht t wek gebeurd zijn heb ik t niet gevolgd en wil ik graag een samenvatting als 't kan :)
 

DeletedUser26046

Guest
...
Verder in je verhaal vertel je dat Tanken kleiner wordt, hoe groter de wereld wordt. Bedenk echter wel dat dat het gevolg is van fusies van andere stammen, niet van een verzwakking van Tanken. Kijk naar een stam als HGK, mooi fusiestammetje. Kijk naar OTS, mooi fusiestammetje. As wij zouden fuseren met SWARM, waar staan we dan?

Inderdaad, als wij meedoen met de fuseertrend dan zouden wij weer 'gewoon' weer op hetzelfde niveau staan in de wereld als dat we al stonden. Dus wat je hier beweert klopt niet.

...

Lijkt me duidelijk dat hierin wordt aangegeven dat Tanken weer op de #1 plaats zou kunnen komen als ze meegaan in de w24 style van het fusereer-met-iedereen idee.
 

Deleted User - 44652

Guest
Ahja, had ik gelezen maar zag mijn vraag er niet zo in terug ;). Zie trouwens pm en vooral de ps
 

DeletedUser62448

Guest
ja tuurlijk, ik heb je op mijn ignore-list gezet, dus ik negeer alles wat mij niet aanstaat:D
 
Bovenaan