World sixteen!

DeletedUser63410

Guest
Leuke oproep maar nee... Als je wilt bitchen en andere de schuld wilt geven prima, maar dan ontlok je een reactie..
 

DeletedUser

Guest
Wij van GOH XL zijn absoluut tegen hacken, welke stam en welke speler het betreft maakt verder niet uit. Dit spelletje willen we op een faire manier winnen.

Een beetje irritant doen op het AF hoort er soms bij maar hacken keuren we per definitie af.
 

DeletedUser64444

Guest
wat als 1 van de hackers bijv in Goh Of mental zal zitten? (ik hou hier even Curam en Nilva erbuiten maar als het in je eigen stam is).
 

DeletedUser

Guest
Hmm, laat ik eerst iets anders vragen, wat zouden jullie doen, curam of nilva, als er iemand in jullie stam zit welke andere spelers dreigt te vermoorden?
 

DeletedUser

Guest
wat als 1 van de hackers bijv in Goh Of mental zal zitten? (ik hou hier even Curam en Nilva erbuiten maar als het in je eigen stam is).

En wat als de "hacker" gewoon de eigenaar is van het account. want volgens mij missen jullie dat.. T heeft het email niet in handen en is dus geen eigenaar van het account. zijn account kan dus ook niet gehacked zijn, want hij heeft geen account. Hij leent er een van iemand anders.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, laat ik eerst iets anders vragen, wat zouden jullie doen, curam of nilva, als er iemand in jullie stam zit welke andere spelers dreigt te vermoorden?

Typisch Astra* gedrag, altijd terug naar het verleden richten.
Triest, get over yourself.
 

DeletedUser

Guest
Typisch Astra* gedrag, altijd terug naar het verleden richten.
Triest, get over yourself.

Ik stel een normale vraag, hoe jullie hier mee omgingen, terwijl jij nu 'gehackt' zou zijn terwijl het niet eens jouw account is. En dan direct gaan wijzen op het AF en gaan schelden. Heb je mij horen schelden? Nee.
Waarom beschuldig jij me? Omdat ik je uitlach om hoe hard je de afgelopen dagen om je heen trapt en het een kwestie van dagen/weken is voordat je op delete gaat :eek:

Gefrustreerd jongetje toch.
 
Reactiescore
1.089
Leuke oproep maar nee... Als je wilt bitchen en andere de schuld wilt geven prima, maar dan ontlok je een reactie..

Ja ik ben Er ook niet van gediend dat goh xl hier vals beschuldigd wordt





Typisch Astra* gedrag, altijd terug naar het verleden richten.
Triest, get over yourself.

Ho ho ho maatje niet zo snel,

Langzaam al die kleine GOH hackertje terugpakken.
Mooi Goh XL! Jullie maken de reputatie weer waar.

Zoals ik al eerder zei, goh xl heeft geen account gehackt, dat is gebeurd toen er een aantal van huidig goh xl in astra zaten, dus zelf een terug verwijzing naar het verleden

En volgens mij deze ook, dus helemaal niks typisch astra gedrag...
wat als 1 van de hackers bijv in Goh Of mental zal zitten? (ik hou hier even Curam en Nilva erbuiten maar als het in je eigen stam is).

Typisch curam gedrag, mensen de schuld gaan geven zonder enige onderbouwing/verdieping, en vooral struikelen over je eigen woorden.

Hypocriet jezelf. Echt triest...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser64444

Guest
Typisch curam gedrag, mensen de schuld gaan geven zonder enige onderbouwing/verdieping, en vooral struikelen over je eigen woorden.

Hypocriet jezelf. Echt triest...

ik ben geen curam lid. ik stelde alleen een vraag wat als iemand het uit Goh zou zijn maar het kan ook net zo goed de w10 eigenaar zijn. dat weet ik zelf ook wel maar als die het niet is. dat bedoelde ik maarja :/ niet lezen he!
 
Reactiescore
1.089
Ik gaf het maar als mogelijk Voorbeeld Voor lol king om erop te wijzen dat niet alleen astranen in het verleden terugwijzen, maar ook hij ,nonkel ((ex)curam) en mogelijk jij.

Maar ik kon niet uit je post halen of je de goh xl leden/ lid bedoelde welke betrokken waren/was met een hack, daarom stond er mogelijk in mijn vorige post:
En volgens mij deze ook,



Ja lezen is schijnbaar moeilijk ja...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
U mad bro? :D
Als je wilt komen uithuilen, kan dat hoor.

Je hebt gewoon weer gelogen, en daar ben je met je neus ingedrukt. Huilen voor jou, om je dood te lachen voor ons :D

Ithyphallophobic 16.09.12 18:26
Weet jij iets van een nieuwe speler op dit account?

beguiling 16.09.12 18:27
Geen idee

Ithyphallophobic 16.09.12 18:28
Er is hier opeens een nieuwe speler, die het wachtwoord weet en direct e-mail aanpast, dafuq?

beguiling 16.09.12 18:28
Kan denk ik niet de bedoeling zijn.

Ithyphallophobic 16.09.12 18:30
Als ik het goed heb niet.
Ik heb nooit wachtwoord doorgegeven.
En ik kan pas over 13 dagen weer e-mail aanpassen -.-'

Heb wel wachtwoord aangepast.

beguiling 16.09.12 18:31
Je kan dat nieuwe emailadres toch cancelen nee? Via een email in je inbox?

Ithyphallophobic 16.09.12 18:34
Moet Jelle doen, account staat op zijn naam, aangezien dit account ook nog op W10 draait.

Dus heb hem een PM gestuurd en bij notities op zijn wereld achtergelaten.

beguiling 16.09.12 19:36
Wtf..

Ik hoop dat het gebitch hier nu afgelopen is?

Hmm, om 18:26 eerste PM van ll0ll king, en om 19:19 mijn eerste reactie. Aangezien ll0ll king zei dat ik mijn mond moest houden.
Ik dat natuurlijk braaf doen :eek:
En woeps, opeens heb ik zijn account gehackt, want ik poste '5 minuten nadat zijn account gehackt was' op het AF. Maar jongetje toch, er zit bijna een uur tussen 18:26 (je eerste PM, waarin je de 'hack' ziet) en mijn post om 19:19.

Daarnaast, je zegt dat álleen het email adres is verandert, en dat je geen toegang hebt tot het mail adres.

Er wordt géén melding gemaakt van mail veranderen (if I'm correct) ingame, er wordt enkel een mail gestuurd naar het oude emailadres.

En wie kijkt in godsnaam of het account (wat niet eens van ll0ll king is) nog wel op het mail adres staat van een andere speler, waar je zelf verder niks mee te maken hebt? :eek:

ll0ll king, je liegt en je probeert onder andere mij zwart te maken met je leugens.
Flikker, netzoals hokuz, eens op van w16.
De waarheid verdraaien voor propaganda kan, glashard liegen zodat je andere spelers kan beschuldigen van hacken is diep triest.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is dat zelfs nog strafbaar per wet. Iemand vals beschuldigen en zwart maken.. Volgens mij valt dat onder smaad.

Smaad is het opzettelijk zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging. Het doel is het aantasten van iemands reputatie of goede naam. De aantasting kan mondeling, bij schrift of bij afbeelding plaatsvinden. Deze laatste varianten vallen onder het begrip smaadschrift.

Als ik jou was R, zou ik eens bij het OM informeren naar de praktijken van deze gast.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, om 18:26 eerste PM van ll0ll king, en om 19:19 mijn eerste reactie. Aangezien ll0ll king zei dat ik mijn mond moest houden.
Ik dat natuurlijk braaf doen :eek:
En woeps, opeens heb ik zijn account gehackt, want ik poste '5 minuten nadat zijn account gehackt was' op het AF. Maar jongetje toch, er zit bijna een uur tussen 18:26 (je eerste PM, waarin je de 'hack' ziet) en mijn post om 19:19.

Daarnaast, je zegt dat álleen het email adres is verandert, en dat je geen toegang hebt tot het mail adres.

Er wordt géén melding gemaakt van mail veranderen (if I'm correct) ingame, er wordt enkel een mail gestuurd naar het oude emailadres.

En wie kijkt in godsnaam of het account (wat niet eens van ll0ll king is) nog wel op het mail adres staat van een andere speler, waar je zelf verder niks mee te maken hebt? :eek:

ll0ll king, je liegt en je probeert onder andere mij zwart te maken met je leugens.
Flikker, netzoals hokuz, eens op van w16.
De waarheid verdraaien voor propaganda kan, glashard liegen zodat je andere spelers kan beschuldigen van hacken is diep triest.

Nogmaals, leg dit eens uit :

Mijn account wordt gehacked.
Nauwelijks een minuut later stuur jij :
"Ben je al op delete."

Dan heb je tot op heden niet kunnen uitleggen.
En dat vertelt mij genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik pak wel terug, voor het feit dat jij accounts hier op W16 probeert te verzieken. Hoe hard je nu ook over alles wilt liegen, jij wist meteen na de minuut, dat mijn account gehacked was, zulke dingen zijn geen toeval.

Jij krijgt jouw verdiende loon nog wel.

Ik wist het op de minuut, maar 'ik heb het gedaan' omdat ik zo snel reageerde op het AF, terwijl daar toch bijna een uur verschil tussen zat? :eek:

Jij noemt mij een imbiciel, prutser, peuter, etc etc. Ik reageer daar op, wijs je er nog even op dat je bent uitgespeelt op w16. En *plop* je account is gehackt en ik zou het gedaan hebben :eek:

Klinkt geloofwaardig. :eek:

Nogmaals, leg dit eens uit :

Mijn account wordt gehacked.
Nauwelijks een minuut later stuur jij :
"Ben je al op delete."

Dan heb je tot op heden niet kunnen uitleggen.
En dat vertelt mij genoeg.

Een minuut, bij benadering een uur. Oh nee wacht, het zit niet binnen een factor 2, zelfs niet binnen een factor 10 :eek:
Gaat nog alles goed daarboven? Of kan je niet meer helder nadenken door je frustratie? :eek:

Verder 'begon' ik er niet mee. Dat was pas na een regel of 7, toen we een gezellig gesprek hadden, over hoe jij je backstab vond, en of je Curam ging aanvallen, of toch eerst de bb'tjes en andere kleine spelers :D

Maar goed, het klinkt wel lekker voor jouw verhaal, als je dit zo *bam* zo zegt. Maar op feiten gebasseerd? Nee, helaas :eek:
Het is overigens wel vrij irritant dat je zo hard zit te liegen, in de hoop mijn reputatie naar beneden te kunnen halen. Maar goed, ik kan niet andermans geest genezen, als ze gek zijn in hun hoofd. Dat zullen ze zelf moeten doen. Maar vrij triest en irritant zou ik het wel willen noemen ja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wist het op de minuut, maar 'ik heb het gedaan' omdat ik zo snel reageerde op het AF, terwijl daar toch bijna een uur verschil tussen zat? :eek:

Jij noemt mij een imbiciel, prutser, peuter, etc etc. Ik reageer daar op, wijs je er nog even op dat je bent uitgespeelt op w16. En *plop* je account is gehackt en ik zou het gedaan hebben :eek:

Klinkt geloofwaardig. :eek:

Blij dat je toegeeft.
Probleem opgelost, dader gevonden.
 

DeletedUser

Guest
Blij dat je toegeeft.
Probleem opgelost, dader gevonden.

Ooit sarcasme geleerd? :eek:

Zoals ik in een eerdere post had laten zien, er zit geen minuut tussen het jou vertellen, en 'de hack' wat geen hack was, maar dat tot daar aan toe.

Je liegt dus.

Jouw PM dat je gehackt was: 18:26
Mijn eerste reactie: 19:19

En zoals je op de bassisschool hebt kunnen leren, dat is geen 1 minuut, of zelfs maar in de buurt van 1 minuut. Je liegt dus wederom.

Dan verder nog een heel verhaal waarom je uberhaupt liegt dat je gehackt bent, maar dat is bijzaak. Jouw beschuldiging in de eerste plaats is misplaatst en gelogen.
De enige rede die ik kan bedenken waarom je dit zou verzinnen is omdat het er voor jou toch hopeloos voorstaat, en dan als laatste wanhopige daad op w16 nog iemand wilt beschuldigen van hacken, in de hoop zijn reputatie te kunnen verneuken.

Helaas ll0ll, je maakt jezelf alleen maar belachelijker.
 

DeletedUser22635

Guest
Robbert, Teun gaf gewoon om 18u26 aan dat er rare dingen gebeurden. Hij kon toen nog steeds op het account. Het kan zijn dat ie er pas werd afgeknikkerd op ongeveer hetzelfde moment als jij inlogde.
 
Bovenaan